Halutessasi kerro vielä miksi juuri se.
Paljasta teidän kahden biisi
6
251
Vastaukset
Ei ole meitä kahta, niin ei ole biisiäkään. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Ei yhteistä biisiä.
Siitä huolimatta tipautan tähän kauniin kappaleen. Saattaa aiheuttaa herkistymää, ehkä.
https://youtu.be/4f42jNOcTKg - Anonyymi
Olisipa rakastettu ja yhteinen biisi, josta hän aina tulisi mieleen.
- Anonyymi
Entä jos ei tiedä biisin nimeä. Meidän biisi on se, mikä soi taustalla kun juteltiin ensi kertaa. Oli joku indiebändi, mutta mikä ja mikä biisi..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei tiedä biisin nimeä. Meidän biisi on se, mikä soi taustalla kun juteltiin ensi kertaa. Oli joku indiebändi, mutta mikä ja mikä biisi..?
Mulle kävi joskus sama yksillä festareilla, missä oli paljon esiintyjiä. Kaivettiin sitten se biisi työllä ja vaivalla esille, kun muuten olisi jäänyt vaivaamaan.
Mikä muuten tekee "meidän biisin" silloin, jos tutustumistilanteessa ei soi musiikkia?
Kerran tutustuin yhteen naiseen ja myöhemmin kuuntelin kotona yhtä biisiä monta kertaa ja seuraavanakin päivänä. Myöhemmin ihastuin tähän naiseen ja se biisi jotenkin yhdistyi häneen ja tuntui meidän biisiltä, vaikka me ei kuunneltu sitä yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881373Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57915
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838