Finskin lentohinnat Oulun ja Hesan välillä muuttuneeet aivan törkeiksi sen jälkeen kun Norwegian lopetti lennot tällä välillä. Eipä ole moneen vuoteen nähty yli 300 euron yhdensuuntaisia lentoja! Norwegian, oululaisten toivomus on että palaatte takaisin lentämään Oulun ja hesan väliä.
Norwegian, äkkiä takaisin Oulun reitille!
14
504
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, varsinkin ongelmatilanteissa, jos olet varannut Finnairin ja Qatar Airwaysin yhteislennon et saa rahojasi takaisin mistään. Varsinkaan jos liput ostettu QA:lta.
- Anonyymi
Mikä lentoyhtiö on QA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lentoyhtiö on QA?
Qatar Airways, voisi mielummin kutsua nimellä CON Airways
- Anonyymi
Jos myy lentolippuja kannattamattomalla hinnalla, loppuu lentely reitillä ennen pitkää.
Norwegianin lippuhinnoittelu perustuu siihen, että kone myydään täyteen ja viimeiset liput liput maksavat jo ihan reippaasti. Ne liput vain ovat jääneet myymättä, jolloin homma ei kannata. Nuo koneet maksavat kuitenkin noin 100 000 000€/kpl. eikä miehistön palkka ole sen halvempi kuin muillakaan lentoyhtiöillä.
Siitä voi äkkiä laittaa Exceliin laskelman montako 69€ lentolippua täytyy myydä koneen 180 istuinpaikalle, jotta lentäminen on kannattavaa....aika monta enemmän kuin koneessa on paikkoja.- Anonyymi
No ainakin finnair pärjää, koska valtio maksaa tukea keskimäärin 126 eurolla suunta/ matkustaja. Eli jos 300 €:n edestakaisen matkahinnan lisäksi saa 2 x 126 €, niin ei ole kannattamatonta bisnestä. Tuolla hinnalla jo lentäisi amerikkahan, jos valitsee jonkin muun kuin finnairin.
- Anonyymi
No kun ne norskin koneet olivat täysiä. Terveiset Oulusta.
- Anonyymi
Katsoin äsken Finnairin lentojen hintoja Oulu-Helsinki. Alimmillaan 70 eur
- Anonyymi
Otin juuri jatkolennot Oulusta HEL - BKK marraskuun lenolle. Hinta lennolle OUL-HEL-OUL: 323,89 €. Mainostetu hinta oli 59€ suunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin juuri jatkolennot Oulusta HEL - BKK marraskuun lenolle. Hinta lennolle OUL-HEL-OUL: 323,89 €. Mainostetu hinta oli 59€ suunta.
Mikä oli lippusi luokka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli lippusi luokka?
Tuolla kotimaan lennolla ei mitään luokkia ole, samassa lentävässä karjavankkurissa kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli lippusi luokka?
hintaan kuullu 23 kg matkalaukku +8 kg käsipakaassi
- Anonyymi
Mutta ainahan voi säästää muutaman kympin matkustamalla junalla Oulusta Helsinkiin...
On ymmärrettävää ettei Norwegian halunnut jatkaa tappiollista toimintaa!- Anonyymi
Voi siis säästää muutamia satasia. Ei noita ylihintaisia maakuntalentoja taida enää muut käyttää kuin valtion ja kuntien virkamiehet (+kansanedustajat) joiden liput ovat tyhmät veronmaksajat kustantaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi siis säästää muutamia satasia. Ei noita ylihintaisia maakuntalentoja taida enää muut käyttää kuin valtion ja kuntien virkamiehet ( kansanedustajat) joiden liput ovat tyhmät veronmaksajat kustantaneet.
Valtion virkamies ei nykyään saa liikkua edes junalla säästösyistä. Teams rulettaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549