Miten selvitä koneen vaihdoista ensikertalaisena? Olen matkustmassa Suomesta amerikkaan
Koneen vaihto,lentokentillä?
4
335
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on lentolippu jatkolennolle. Seuraa vaan info tauluja, niin näet mistä portilta jatkolento lähtee... jos on epävarma, niin kentällä on kyllä osaavaa henkilökuntaa jolle lippua näyttämällä varmasti saa opastusta, Luota siihen, että sun ruumaan menevät matkatavarat on buukattu lopulliseen kohteeseen
- Anonyymi
Lentokentillä on helppo siirtyä portilta toisella tai terminaalista toiseen. Opasteet ovat selkeitä. Selvitä ensin mistä terminaalista jatkolento lähtee ja kun saavut sinne, lampsit oikealle portille. Simppeliä. Mutta, välimatkat voivat olla pitkiä eli älä turhaan viivyttele mikäli vaihtoaika on lyhyt.
- Anonyymi
Eikä ensikertalaisen kannata ostaa lippua jossa on kovin jännäksi vedetty vaihtoaika.
Itse olen myöhästynyt jatkolennolta muutaman kerran ja muutaman kerran ollaan juostu / ajeltu virkailijoiden mukana kun kone on tullut parikymmentä minuuttia myöhässä allen tunnin vaihtoajalla. Yleensä lentokenttähenkilökunta on ollut todella palvelualtista ja jatkolentoja on uudelleenbuukattu yli allianssirajojen, mutta ei silti suositeltavaa "ensikertalaiselle", eikä kenellekään jos matkakohteessa haluaa olla silloin kun alkuperäinen lento on...häistä myöhästyneenä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011392- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614704- 144648
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843477
- 803230
- 481741