Kumman kaa mies olisit mieluummin

Anonyymi-ap

minun kivan naisen kanssa sängyssä vai palstalla lukemassa 60-vuotiaita kiusaajia?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onks ne kiusaajat niitä alkoholistomummoja?

      • Anonyymi

        Sitä minä en tiedä. Kerro sinä kun taidat olla niitä aikuisia kiusaajia itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minä en tiedä. Kerro sinä kun taidat olla niitä aikuisia kiusaajia itse?

        En todellakaan ole. Rakastan täällä R miestä ja välillä hauskuutan minua. On niitä suuttumisiakin tullut, johtuen juuri näistä alkoholistimummoista.


      • Takuulla ainakin yksi, minulle vastaaja on joku juoppo, mies taikka nainen. Ärsyttävä kun mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole. Rakastan täällä R miestä ja välillä hauskuutan minua. On niitä suuttumisiakin tullut, johtuen juuri näistä alkoholistimummoista.

        Ootko sä ite 60v mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä ite 60v mummo

        En tietenkään. Tervesin doh kho kick


      • Anonyymi

        Alkoholisti ukkoja mitä luultavammin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Takuulla ainakin yksi, minulle vastaaja on joku juoppo, mies taikka nainen. Ärsyttävä kun mikä.

        Aaa olen päässy sun ihon alle oletko jo alkanu oppimaan itse itsestäsi ja siitä kuinka rasittava tapa sulla on narista joka saatanan asiasta ja silti et perkele osaa itse tehdä asialle muuta kui narista omaa osaamattomuuttasi


    • Todista että ole kiva nainen, muuten palsta vie voiton 😂

      • Anonyymi

        Miten sen voi täällä todistaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen voi täällä todistaa?

        Nii'in, en minä tiedä, mutta siinä on sinulle pulmaa ratkaistavaksi, jos haluat miehen pois palstalta ja sänkyysi 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nii'in, en minä tiedä, mutta siinä on sinulle pulmaa ratkaistavaksi, jos haluat miehen pois palstalta ja sänkyysi 😁

        En halua sinua vaan toisen miehen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua sinua vaan toisen miehen :)

        No kehveli... Aina kannattaa yrittää 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sinua vaan toisen miehen :)

        En pidä miehistä! Mene kauas pois!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kehveli... Aina kannattaa yrittää 😂

        Saatoit olla jo lähellä onnistumista ei kun uutta matoa koukkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä miehistä! Mene kauas pois!

        Tuo kommentoija ehkä oli nainen ni miksi hänen pitäisi mennä pois jos sä et pidä miehistä🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatoit olla jo lähellä onnistumista ei kun uutta matoa koukkuun

        Ääh, en jaksa, sopiva nainen tulee kyllä luokse kalastelemattakin 😁


    • Anonyymi

      Varas olet.

      • Anonyymi

        En ole. Lopettakaa hyvät ihmiset tuo tuntemattomien päälle hyökkäily.


      • Anonyymi

        En tietääkseni ainakaan ole koskaan ollut syytteessä varkaudesta saatikka saanu tuomiota varkaudesta tai edes varastanut mitään jos mulla ei ole rahaa itse ostaa ni just sillä hetkellä en silloin sitä tarvitse mitä joku muu taas kokee tarpeekseen varastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Lopettakaa hyvät ihmiset tuo tuntemattomien päälle hyökkäily.

        Mihinkä sä sit olet syyllistynyt kun noin herkästi itseesi otit mistä sen tiesit ettäkö hän olisi juurikin sua syyttänyt


    • En tiedä millainen olet niin en osaa sanoa tarkemmin. Olisin kyllä nätin nuoren naisen kanssa vaikka missä muualla mieluummin, kuin yksin kotona koneen äärellä lukemassa kuusikymppisten vttuilua. Vaan haaveeksi jäi.

      • Anonyymi

        Miten kuvittelet saavasi tasapainoisen suhteen kenenkään kanssa? Täällä julistat itsariaikeitasi ym pas kaa. Meinasit pilata jonkun nuoren alle 2kymppisen tytön elämän vielä tuolla sairaalla sekoilulla? Hyi saa tana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten kuvittelet saavasi tasapainoisen suhteen kenenkään kanssa? Täällä julistat itsariaikeitasi ym pas kaa. Meinasit pilata jonkun nuoren alle 2kymppisen tytön elämän vielä tuolla sairaalla sekoilulla? Hyi saa tana

        Hyi saatana vaan itsellesi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyi saatana vaan itsellesi.

        Ei ollut aloittajan kommenttia sinulle. Pyydän anteeksi tuon huIIun puolesta.


      • Anonyymi

        Oleks kuultuna jot ronkelit runkkaa mä vedän mieluimmi käteen kun ryhdyn suhteeseen jonka jo itse tiedän lähtökohtaisesti tuhoon tuomituksi oli se syy sitten itsessä tai siinä toisessa tai sitten siinä lasten isässä mikä monesti on todennäköisempää kun ne miehet on mustasukkaisia naisistaan vaikka eivät itse näistä aikanaan osannu pitää huolta siltikään ei ole oikeutta estää exää olemasta onnellinen jonkun toisen kanssa se kun vaikuttaa myös siihen kuinka hyvin lapset voivat jos äidillä on hyvä olla uuden miehen kanssa joka osaa myös huomioida niitä lapsia vaikka suhteessa heidän äitinsä kanssa onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kuvittelet saavasi tasapainoisen suhteen kenenkään kanssa? Täällä julistat itsariaikeitasi ym pas kaa. Meinasit pilata jonkun nuoren alle 2kymppisen tytön elämän vielä tuolla sairaalla sekoilulla? Hyi saa tana

        Hänellä.on varmaan suurin ongelma myöntää itse itselleen kuinka sairas hän on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut aloittajan kommenttia sinulle. Pyydän anteeksi tuon huIIun puolesta.

        Eipä sun tarvitse muiden puolesta anteeksi täällä pyydellä ja jos olet löytänyt ja lukenut tuon rinssin kirjoituksia et luultavammin ihmettele tuota hyi vittu kommenttia minkä joku laittoi


    • Anonyymi

      Siinhän siul on jo kaks yhteystietoineen, ei kun jakelemaan.

      • Anonyymi

        Kenel


    • Anonyymi

      Voiko valita molemmat?

      • Anonyymi

        Sinähän sen päätät.


    • Anonyymi

      Virkapuvussa kaikki innostaisi yhdessä 😬😬😬 Tässä ajassa keskuudessamme on voimia, jotka haluavat tätä yhtenäisyyttä horjuttaa. Jokainen voi tehdä sen eteen työtäääääää

      • Anonyymi

        Mee vttuun siitä irvistelemästä! Hyyyiiii!


      • Anonyymi

        En ymmärrä sua ja tuo hyikin oli joku muu. Kaikkia ei jaksa yrittääkään ymmärtää.


      • Anonyymi

        Tekisin kun perkele jo saikulta pääsis huhtikuun alusta jo saatana ollu saikulla ja työterkkari meinas yrittää vittu vielä kelankin yli kävellä ehdottamalla mun olis pitän saatana hakea sairaseläkettä vie olis kuitee reilu kakskyt vuotta työikää jäljellä et mu ihan mielenkiinnosta kahton tän läpitte mitä se keksii seuraavaksi hänen kun pitäisi ny käydä työnantajani kanssa läpitte kuinka tuo osasairaspäiväraha systeemi hoidetaan että työnantajani voisi todeta että onko minusta tekemään putkitöitä


    • Anonyymi

      Kiusaajia

      • Anonyymi

        Tunnustan mu oppi-isä opetti et päivä on pilalla jos ei ole vähintään yhtä ihmistä saanu suuttumaan päivässä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitäs jos sä oot 60?

      • Anonyymi

        En ole ja sitten kun olen en muutu silti kiusaajaksi. Nuo Iuuserit on kiusannut aina muita. Niiden vanhemman kiusasi niitä. Se on niiden tapa elää.


    • Anonyymi

      Kivan naisen kanssa sängyssä vaikka lehvaa katsoen

      • Anonyymi

        älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa


      • Anonyymi

        Tuleekos siellä mitä lehvoja tännään?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      150
      3256
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      54
      1057
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      224
      927
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      42
      878
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      844
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      840
    7. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      265
      800
    8. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      63
      780
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      45
      780
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      52
      776
    Aihe