🥰 kun ekaksi vaan pitäisit kädestä kiinni 🤝 ja katselisit silmiin. 👀
Mulle kyllä riittäisi
66
1206
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani nainen jos meitä ei tule jos haluat että tulisi. Anteeksi jos en saa mitään ikinä aikaiseksi.
- Anonyymi
Mikset saa? Jos ei saa niin ei ole tarpeeksi tunnetta, eikä ole tarkoituskaan olla yhdessä. Yksinkertaista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset saa? Jos ei saa niin ei ole tarpeeksi tunnetta, eikä ole tarkoituskaan olla yhdessä. Yksinkertaista :)
Ei kannata kaikkea omia ja päsmäröidä jos ei edes aloitetta ole tehnyt. Sekin on yksinkertaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei mistään voi tietää koska luovuttaa. Ja miten voi edes luovuttaa, jos pitää toista ihanana eikä saa pois mielestä? Tuo on oikea vastaus kun tietää etukäteen lopputuleman. Minä en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata kaikkea omia ja päsmäröidä jos ei edes aloitetta ole tehnyt. Sekin on yksinkertaista!
Sinähän siinä näytät päsmäröivän, mee vinee muualle vikisijä
- Anonyymi
En ole ap, mutta vastaan kuitenkin. Ei se mitään. Niin ei kai ole tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän siinä näytät päsmäröivän, mee vinee muualle vikisijä
Pöyristyttävä kommentti. Oletusarvoisesti aloituksen alle tulleet kommentit liittyvät aloitukseen. Eri mieltä aloitteen kanssa voi olla perustellusti. Tuntemattoman aloittajan solvaaminen on osoitus olemattomista keskustelutaidoista ja mielen köyhyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöyristyttävä kommentti. Oletusarvoisesti aloituksen alle tulleet kommentit liittyvät aloitukseen. Eri mieltä aloitteen kanssa voi olla perustellusti. Tuntemattoman aloittajan solvaaminen on osoitus olemattomista keskustelutaidoista ja mielen köyhyydestä.
Sinä olet pöyristyttävä kun et tajua komenttikenttää ja kuka vastaa ja kenelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah ... hah. Järjen jättiläinen täällä. Rautalangasta. Tietenkin kommentti kohdistuu siihen tekstiin minkä alla se on. Aloituksen alla oleva kommentti kohdistuu yleisesti aloitukseen. Jos siihen vastaa joku muu, kuin aloittaja niin tänä anonyymiaikana on kohteliasta lisätä tekstiin "eiap" tai "sivusta". Tämä helpottaa muiden lukemista, koska esim. mulla on tunnisteet 🤝👀 aloituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei mistään voi tietää koska luovuttaa. Ja miten voi edes luovuttaa, jos pitää toista ihanana eikä saa pois mielestä? Tuo on oikea vastaus kun tietää etukäteen lopputuleman. Minä en tiedä.
Kuka on ihana susta? Kerro joku muu vinkki kun ikä, nimi tai josta voi tunnistaa.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen äärettömän ujo ja aloitetta en tee. Jos vastapuoli aloitteen tekee, niin silloin ainakin juttu lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ihana susta? Kerro joku muu vinkki kun ikä, nimi tai josta voi tunnistaa.
SivustaMakkosen Pena meijän kylältä. Hoitaa kaikki kylän naiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makkosen Pena meijän kylältä. Hoitaa kaikki kylän naiset
Eijoo nyt se kun tämä oli naiselle tämä aloitus vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yritin soittaa espanjaan mutta en saanut ketaan kiinni taytyy taas huomenna soittaa
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17659666k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tuo riittäisi minullekin.
- Anonyymi
Alkeista on hyvä aloittaa, ettei toinen säikähdä!
Anonyymi kirjoitti:
Alkeista on hyvä aloittaa, ettei toinen säikähdä!
Todellakin. Minulle riittäisi pelkkä silmiin katselu ja yhteinen kävelyretki jossain puistossa.
- Anonyymi
Niin minullekin.
Käsi kädessä. Katse katseessa.
Katseet, jotka puhuvat.
- eiap. - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Todellakin. Minulle riittäisi pelkkä silmiin katselu ja yhteinen kävelyretki jossain puistossa.
Ei riittäisi. Torttuakin pitäis saada
- Anonyymi
Saiskin tehdä noin, olis melkosta hymyä tää.
- Anonyymi
Hymy korvasta korvaan tai pillitys täällä 🤗
- Anonyymi
Tälläin se tapahtuukin aluksi. Nyt kun mietin niin on ikävä sitä. Kamala ikävä. Toivottavasti se tulis edes uneen.
- Anonyymi
Toivotaan, että näet omastasi unta! Ne voivat olla hyvin eläviä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan, että näet omastasi unta! Ne voivat olla hyvin eläviä!
Siitä tulee mun oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tulee mun oma.
Sehän on hienoa. Onnea teille
- Anonyymi
symbioottinen pari muistaa päivittää tunnemuistia päivittäin.
https://youtu.be/ytg6EV4yj1E- Anonyymi
Totta. Joskus voi tajuta asioita ja lopulta kaikella on tapana lutviutua.
https://youtu.be/926UUNewQH4 - Anonyymi
Vaikken kotimaisia yleensä kuuntele niin tuossa "toinen ihminen" biisissä hyvät sanat. Tässä lopusta:
"Ei ole kauniimpaa kuin toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle toinen ihminen" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Joskus voi tajuta asioita ja lopulta kaikella on tapana lutviutua.
https://youtu.be/926UUNewQH4Aloittaja ilmoittaa, että jonkun laittaman linkin takana on biisi " onnellinen loppu"
- Anonyymi
Se olisi alku kaiken kauniin....
- Anonyymi
Todellakin toivottu alku.( ehkä muillakin omissa tarinoissaan)
- Anonyymi
Miksi kirjoittelet näitä aloituksia itse ja samalla kiusaat muita naisia täällä, jotka tekee samanlaisia? Selitäpä nyt?
- Anonyymi
Miksi kiusaat naisia näillä kommenteillasi? Aloitus on NAISELTA MIEHELLE! Ja oli nyt keneltä hyvänsä, niin miten se toisten naisten aloituksiin vaikuttaa? Siinähän on minun ja hänen tarina. Teillä muilla on omat miehenne ja juttunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaat naisia näillä kommenteillasi? Aloitus on NAISELTA MIEHELLE! Ja oli nyt keneltä hyvänsä, niin miten se toisten naisten aloituksiin vaikuttaa? Siinähän on minun ja hänen tarina. Teillä muilla on omat miehenne ja juttunne.
Sehän on sinusta kiinni
Haluistasi
Sinähän oot hyvä ihminen
Tuetaan sitä puolta - Anonyymi
Vieläkö sinä yrität soittaa tuota samaa nuupahtanutta luuttua kuin joku b-luokan trubaduuri sekä luoda jotain uusia kulmia, jotta joku taputtaisi sinua päähän ajankäyttösi johdosta? Aika hiljaista taitaa olla. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Vai silmiin?
- Anonyymi
Niinhän tuohon aloitukseen kirjoitin ja laitoin kuvankin 👀
- Anonyymi
Voidaan myös vaan jutella monenlaisesti!
- Anonyymi
Ei yhtään huono alku tämäkään.
- Anonyymi
Sellainen yhteys, joulukirkossa on kiva nauttia jouluntunnelmasta ja kauneudesta, vaikka ei täysin asioihin uskokaan. Rakkaan ihmisen kylmettyneitä sormia lämmittäessä, silmien loistetta ihaillessa, tietää saaneensa onnen.
https://youtu.be/SdoUeDsVzmY - Anonyymi
Silmiin on jo katseltu ja vähän juteltukkin mutta kädestä haluaisin pidellä ja katsella vielä lisää.
- Anonyymi
Samoin, ei vaan olla nähty vähään aikaan
Silloin kun olin lähellä ja katsoimme, olin pyörtyä.
-,eiap - Anonyymi
Ootko katsonut korvien taakse jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, ei vaan olla nähty vähään aikaan
Silloin kun olin lähellä ja katsoimme, olin pyörtyä.
-,eiapJospa nähtäis kesällä uudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko katsonut korvien taakse jo?
Kävelin taakasi viimeksi itsenäisyyspäivänä. Et varmaan huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelin taakasi viimeksi itsenäisyyspäivänä. Et varmaan huomannut.
Oi miten ihanaa jollekin. Aloittaja ei ole nähnyt, enkä edes tiedä tunnistaisinko hämärässä 🙄
- Anonyymi
Upalstarinssi sekoilee kaikissa väleissä 😆,
epätoivoinen " kuha jotai sais".
Perspoakwt auki, suu myös, etumus nykii sillai vähä ujosti, josko uskaltais
...- Anonyymi
Niin huomiota se eniten on kai vailla, jostain syystä täällä naisvihafoorumilla sitä saa vain esittämällä naista
- Anonyymi
Miehet "mieehet" kirjoittelee toisilleen..
🌹🤗- Anonyymi
Onko se sinulta jotenkin pois? Aloittaja on kylläkin nainen.
- Anonyymi
Nyt kun mietin, niin tapaaminen voi olla aikas mukavaa.. perhosia🦋🦋🦋
- Anonyymi
Niinpä, ehkäpäs huomenna....Hui 🤗😍
- Anonyymi
Mulle riittäisi kun saisi edes nähdä jossain vielä vilaukselta ja hymy.
- Anonyymi
Kiva
Mol oottaa innolla
Sit kaik menee nappiin
Vaik menis miten
Piä käestä kii
Ihan sama , mitä sanot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva
Mol oottaa innolla
Sit kaik menee nappiin
Vaik menis miten
Piä käestä kii
Ihan sama , mitä sanotJa vastaukset josta voi ymmärtääkin jotain. Ois myöskin kivoja.
- Anonyymi
Minulle tämä ei riitä enää. Niiden "vilahduksien" jälkeen tulen vaan hullummaksi.
- Anonyymi
Kaveripohjalta voitais aloittaa..mut jos on jo niin ??
- Anonyymi
Olen avoin myös tälle ehdotukselle. Olemmehan kumminkin tekemisissä. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitää vaan nähdä ensin:) hyvät illat on vähän töitä🤗😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalta ei tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalta ei tämä.
Onko ap nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitää vaan nähdä ensin:) hyvät illat on vähän töitä🤗😉
😘😘😘
- Anonyymi
yhta asiaa mina sinussa ihmettelen miten parjaat ilman telkkaria
- Anonyymi
Itse tykkäisin nähdä mieluummin jortikan koon, ja jos on sopiva, suoraan toimintaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436