Isänmaallinen Kokoomus / Orpo onkin jo kertonut miten edetään jos he voittavat vaalit keväällä

Anonyymi-ap

Palkkaa saava työläinen!!! Näin käy sinulle jos äänestät ensi kevään eduskuntavaaleissa Kokoomusta ja kokoomus voittaa vaalit.

Jos jäät työttömäksi etkä työllisty menetyksesi on 2 vuoden aikana keskimäärin 10 000-20 000€ tuloistasi riippuen!!! Älä ihmeessä äänestä Kokoomusta, sillä miksi ottaa riskiä että tuo realisoituu!!!

NÄIN MINULLE KÄY JOS KOKOOMUS VOITTAA VAALIT JA JÄÄN TYÖTTÖMÄKSI ENKÄ SAA UUTTA TYÖTÄ!!! NÄIN KÄY MYÖS SINULLE JOS JÄÄT TYÖTTÖMÄKSI JA KOKOOMUS ON HALLITUKSESSA!!!
Itse saisin jos työttömäksi jäisin ansiosidonnaista käteen n 1800€/kk ja kesto 500 pv. Kokoomus tarjoaa minulle nyt 200 päivän jälkeen enää työttömyyskorvausta n. 550€/kk. Menettäisin siis n. 2 vuoden aikana n. 14 kk ajan tuon erotuksen eli 14 x 1250€ = 17 500€. Suunnilleen sama koskee sinua jos olet palkkatyössä!!! Arvaa äänestänkö Kokoomusta??? Miettikää myös itse että kannattaako riskeerata tätä jos kuitenkin sitten jäät työttömäksi niin harmittaako esim. yli 10 000€ menetys??? Jos tuo menetys sinua harmittaisi niin sen vältät sillä kun ET ÄÄNESTÄ KOKOOMUSTA!

Kuka vaan meistä voi menettää työnsä aivan yllättäen!!! Tämä voi siis koskea myös sinua vaikkei se ehkä siltä tunnu juuri nyt.

Miten kehtaavat tällaista edes suunnitella. Ihan kuin tämän monien henkireiän tukkiminen pelastaisi Suomen talouden tai että sillä olisi mitään todellista merkitystä Suomen tulevaisuudelle.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos jäät työttömäksi joudut kuntakokeiluun. Kuntakokeilussa omaohjaaja hankkii sinulle karenssin tai estää kaikkien mahdollisten tukien maksun sinulle jollakin keksityllä tekosyyllä. Keksii kaikenlaista perätöntä paskaa näin ollen et saa asumistukea, työttömyystukea etkä edes sosiaalitukea. Muista myös, että kökkäreet ovat itse hankkkmadsa sinulle potkuja ilman omaa syytä.

      • Anonyymi

        Tästä ei seuraa vain tulojen menetys vaan myös asunnon menetys ja joudut kadulle asumaan. Sinulla ei ole myöskään ruokaa eikä vaatteita saati kenkiä, terbeydenhuolonnmaksut jättävät maksamatta vaikka se kuuluu jokaisen perustoimeentulotukeen.


    • Anonyymi

      Kun Kokoomus tuli valtaan 2007 niin joukukuussa 2006 minulle hommattiin potkut kahdesta työpaikasta yhtäaikaa ilman omaa syytä. Miksi? Koska olin aikaisemmin hakenut työtä, jossa tarvitaan kokoomuslaisen Supon taustaselvitys. Selvityksessä kesti parisen kuukautta, minulle tarjottiin töitä, mutta kieltäydyin kohteliaasti kun olin jo sillä välin saanut muualta töitä. Tämä vastaushan ei kelvannut vaan sain kahdesta työpaikasta yhtäaikaa laittomat potkut ilman omaa syytä. Tämän jälkeen hain heilltä uudestaan töitä ja luvattiin vuoroja. Mitä tekee kokoomustaustaiaset, no vetävät itse kaikki työvuorot alta. Täyttä tyhjää koko työvuorolista.

      Ja tämän jälkeen he kehtaavat haukkua laiskoiksi ihmiset.

      Näin sinullekin käy jos kokoomus pääsee valtaan.

    • Anonyymi

      Nyt vaan pitää saada heräteltyä pätkätyöläiset ja tukien saajat ensi keväänä äänestyskoppiin ja äänestämään jotain muuta puoluetta kuin Kokoomusta, liian paljon on porukkaa jotka ei äänestä. Kokoomuksen porukasta äänestää kaikki.

    • Anonyymi

      Aloittajan kommentti on aivan oikein. Merkittävät ansiosidonnaisen menetykset seuraa siitä jos jäät työttömäksi. Ei siis missään tapauksessa ole työntekijän etu luoda itselleen tuollaista mahdollista uhkaa. Kun ei äänestä Kokoomusta tuo riski ei myöskään toteudu.

      Ikävintä tässä on se että Kokoomus ajaa tällaista "säästöä" tekemällä suuresta osasta ihmisiä köyhiä. Mitä tuolla saavutetaan? muutama 10 miljoonaa euroa joka on täysin lillukanvarsi suomen taloudelle. Tuolla ei pelasteta mitään.

    • Anonyymi

      En kyllä anna ääntäni kokoomukselle!

    • Anonyymi

      Kokoomusta kannattavat ihmiset ovat automaattisesti sadisteja, jotka nauttivat siitä kun saavat tuhota toisen ihmisen elämän!

    • Anonyymi

      Jos ansiosidonnaista leikataan niin täytyy tehdä kokonaisvaikutuksiltaan yhtä suuret korotukset matalimpiin palkkoihin. Eihän tuossa ole muuten mitään järkeä. Eli kun heikennetään työttömyysturvaa niin pitää parantaa samalla työnteon houkuttelevuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe