Moikka! Mulla on kaks kani veljestä ja molemmat ovat kääpiö luppia.Löysin tänään neljä poikasta huoneen nurkasta pesästä. Olin ihan järkyttynyt sillä luulin kanejen olevan uroksia. En tiedä poikasten hoidosta oikeen mitään ja en tiedä kumpi on poikueen emo. Ja kyllä soittaisin eläinlääkäriin mutta kaikki ovat tällä hetkellä kiinni.Nyt poikaset ovat kaikki kanejeni isossa vessa laatikossa lämpimässä viltin päällä ja toinen kani jonka oletan olevan uros kani on toisessa huoneessa .mutta en ole siitä ihan varma.Mitä minun pitäisi tehdä?
Uros kanini paljastui tytöksi kun se synnytti
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti poikaset ovat emonsa kanssa nyt ja niitä ei olisi tullut enempää, niin ihania kuin ovatkin. Ota aamulla yhteys paikkaan josta ostit lemmikkisi ja kerro tilanteesta sekä eläinlääkäriin. Kani on kastroitava ettei enempää tule vahinkopoikueita. Varmaan viisainta antaa kaniemolle hoitorauha nyt. Uskon että netissä on tietoa kanin poikasten hoitamisesta tai joku kasvattaja opastaa sinua ongelmassa. Laita ajoissa ennakkoilmoitus myytävistä kaninpoikasista joita voisi jo varata ennakkoon että saisit niille hyvät uudet kodit kun sen aika on.
(Aikoinaan oman kollikissan leikkuutin kun narttukissalla oli pienet pennut. Kissaemo kauhistui kun toin kollin operaatiosta kotiin. Antoi lähdöt tokkuraiselle kollille ja pökerryksestä huolimatta menivät viivana toiseen huoneeseen. Kissaemo poikasineen piti laittaa vessaan rauhaan, niin järkyttynyt se oli. Ehkä leikkuutuksen ajankohta ei ollut hyvä? Kissat ystävystyivät myöhemmin uudestaan.)
Kerro myöhemmin kuulumisia. - Anonyymi
Se on näitä nykyajan ihmeitä,kun urokset poikivat.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984