Joo, kun laitan lohkon pultit kireelle nii vaihteisto ei enää pyöri, Kaikki prikat on ja kasattu joku 4 kertaa eikä vieläkää toimi. Tietääkö joku mistä johtuu ja miten korjata?
Am6 vaihteisto ei pyöri kun laittaa lohkon ruuvit kireelle
7
1106
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain olet koonnut väärin. Onko lohkojen välinen tiiviste yhtä paksu kuin alkuperäinen?
Ostin joku aika sitten mopon moottorin halvallla kun akselit eivät pyörineet. Edelllinen neropatti oli koonnut sen silikonilla ilman tiivistettä. Alkuperäinen tiiviste on 0,40 milliä paksu. Ei siis ihme että akselit olivat jumissa.kyllä kaikki pitäs olla oikeikin ku oon kasannu jo 4 kertaa sen vaihteiston siihe ja ainaku kiristää se vaa jumittuu
- Anonyymi
ViiskybäDt1 kirjoitti:
kyllä kaikki pitäs olla oikeikin ku oon kasannu jo 4 kertaa sen vaihteiston siihe ja ainaku kiristää se vaa jumittuu
no jos kaikki on oikein kasattu niin sitten se toimii,eli tässä tapauksessa se ei ole kasattu oikein.se mikä seillä on väärin,on vaikea sanoa näkemättä.
- Anonyymi
Kaipaa lekaa ehkä jossei ala soppii?😍
Ootko löytänyt syytä koska itellä sama ongelma tällä hetkellä.
- Anonyymi
Ootko itse löytäny mul sama ny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643