Millaisia kokemuksia näistä? Rexillä taitaa olla pari varmaa, 30GB ja tk1814 ?
Entä Swix? Swixillä isompi sortimentti... Onko Swixin pidoissa parempi luisto-ominaisuus ?
Rex vs. Swix purkkipidot kisatasolla ?
3
868
Vastaukset
- Anonyymi
Pitojen luisto-ominaisuudet on varmasti asia, johon ei ole yksiselitteistä vastausta. Pinnoitteilla voi tehdä jonkin aikaa kestäviä muutoksia, mutta lopulta kyse on kesto/pito/luisto kolmiyhteydestä. Kun muutat yhtä, muutat kahta muuta.
Pitkälle matkalle ja lyhyelle matkalle on myös eri lähestymistapa. Ja eri suksi toki.
Teetkö vuorokerroksia, yhtä purkkia vai kakun kuorrutusta jne. Vai onko lumi erityisen likaista tms.
Jos haluaa luistoa pidon pintaan, niin sitä ei myöskään tarvitse tehdä pitovoiteilla…
Harrastajalle pidon luisto ominaisuuksilla ei muutenkaan ole mitään merkitystä, koska tärkeämpää on varma pito. Luistoa voi parantaa mm. Lyhentämällä pitoaluetta keulasta lähtien, kun tekniikka alkaa olla hanskassa. Kahdenkympin pito purkki ei välttämättä ole parempi kuin kahden euron pito purkki.
Nyt on menossa fluoriton pito hullutus. Verrokiksi kannattaa tällöin ottaa varmasti toimivat roden pidot, jotka kautta aikain olleet fluorittomia - jokainen tehköön itse johtopäätökset, onko uutuudet näihin verrattuna hintansa väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861550
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741085Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769