Käsidesivekkulit yllättivät

2lesken

Seurasin eilen Linnan juhlien kättelyä.
Aika puuduttavaa katsottavaa se toisaalta on.
Ehdoton valopilkku tänä vuonna linnanjuhlissa olivat adjutantit eli käsidesivekkulit.
Aina hymy ja pieni pilke silmäkulmassa.

Kun arkkiatri, lääketiteen huippumiehiä, oli tulossa kättelemään, käsidesivekkulit tuikkasivatJennille ja Saulille käsiin nestettä.
Ja kaikkia hymyilytti.
Ihan parasta antia koko ohjelmassa.

18

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi olla kirjoittamatta kamalammasta asusta mikä eilen oli jollain naisihmisellä päällä Linnan juhlassa.
      Sekamelska erivärisiä roikkuvia lankoja tai jotain.
      Aivan järkyttävä.
      Kuitenkin palkitun muotisuunnittelijan tekele.

      • Tarkennan vielä tietoa kammotuksesta.

        "Kaukanen oli pukeutunut virkattuun, harvaan neulottuun asuun, jossa oli runsaasti eri värejä.
        Puvun oli tehnyt ja suunnitellut vuoden nuorena suunnittelijana palkittu Juha Vehmaanperä."

        Täydellinen katastrofi.


      • 2lesken kirjoitti:

        Tarkennan vielä tietoa kammotuksesta.

        "Kaukanen oli pukeutunut virkattuun, harvaan neulottuun asuun, jossa oli runsaasti eri värejä.
        Puvun oli tehnyt ja suunnitellut vuoden nuorena suunnittelijana palkittu Juha Vehmaanperä."

        Täydellinen katastrofi.

        Kyllähän se näytti vähän keskeneräiseltä poncholta, jossa vielä langanpäät roikkuivat päättelemättä.
        Kai hänellä oli tarkoitus tulla huomatuksi, kun kuka tuo Kaukanen on, ei ainakaan minulle ennestään tunnettu muuten kuin tuosta juhlavaatteestaan.

        Sannalla oli aikaisempiin juhlapukuihinsa verrattuna tällä kertaa kaikkein nätein mekko.
        Oliko hänen hääpuvustaan tuunattu, mutta yksinkertainen ja silti juhlava.

        https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000009247538.html


    • Anonyymi

      Ainoa positiivinen oli balettitanssija Atte Kilpisen asu.
      Muut todella pliisuja.
      Edelleen ihmettelen, miksi naiset eivät panosta enemmän kampauksiinsa.
      Vaatteihin menee tuhansia, mutta hiukset ovat kuin petolinnun se.

      • Itse pidin eniten Sofia Vikmanin asusta.
        Hän on näyttävä nainen ja osaa kantaa pukunsa.


      • Anonyymi

        Se on muotia nykyisin että hiukset saavat näyttää hieman siitä kun vapaissa oloissa ovat.
        Olihan se kamalaa ennen ne kovat kampaukset joita oli lakalla suihkuteltu kuonnottoman näköisiksi ja kaikilla sama tyyli.
        Minusta on kivaa että nykyisin on hieman luonnolliset kampaukset ja monella on pitkät hiukset myös joidta saa väännettyä vaikka minkälaisia kampauksia
        Myös vanemmat naiset kasvattavat hiuksensa nykyään pidemmiksi , eikä sitä iän ikuista kamalaa lyhyttä versiota mikä useilla vielä on , Ja pitkät hiukset lämmittää kivasti niskaa


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Itse pidin eniten Sofia Vikmanin asusta.
        Hän on näyttävä nainen ja osaa kantaa pukunsa.

        Vaalea pitkä mies joka on EU-tehtävissä oli löytänyt rinnalleen ihanan uuden naisen.
        Miyös Ville Niinistön vaimo oli upea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea pitkä mies joka on EU-tehtävissä oli löytänyt rinnalleen ihanan uuden naisen.
        Miyös Ville Niinistön vaimo oli upea.

        Ano 15:41
        Europarlamentaarikko Petri Sarvamaa ja Sabina juhlivat Suomen itsenäisyyspäivää Linnan juhlissa.

        Mielestäni kauniin Sabinan samettileninki oli liian avonainen.
        Lähes napaan asti auki.

        Ville Niinistön vaimo oli ehdottomasti yksi linnan kaunottarista.
        Upea puku.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 15:41
        Europarlamentaarikko Petri Sarvamaa ja Sabina juhlivat Suomen itsenäisyyspäivää Linnan juhlissa.

        Mielestäni kauniin Sabinan samettileninki oli liian avonainen.
        Lähes napaan asti auki.

        Ville Niinistön vaimo oli ehdottomasti yksi linnan kaunottarista.
        Upea puku.

        Kyllä. Ville Niinistön vaimo oli ylivoimainen ykkönen, televisio-ohjelmassa kehutiin, mutta jotenkin jäi huomioimatta iltapäivälehtien jutuissa.

        Myös THL.n päällikön Mikan Korealainen vaimo oli todellinen kaunotar.

        Arvasin, että Vesalasta puhutaan, Vesalaa näytetään mustassa kaavussa, ihmettelen miksi.

        P.S. Petri oli löytänyt itseleen myös ihanan naisen, silmät loisti molemmilla, niissä näkyi aito rakastuminen.


    • Anonyymi

      "...Ei turvamiehet sitä tarkoittaneet, vaan härnäsivät, jos sattumalta joku härnääntyisi koska olisi pitänyt olla venäjäystävällinen:" Sotamiehet ei näet hyväksy ystävällisyyttä." Neuvostoliitossa kuollut 70 252, josjoku ei sitä hyväksy hyökkää eetterintuoksulla ikään kuin turvamiesten eli murhaajien kimppuun[(12 asekuormaa

      • Ano 14:38
        En oikein ymmärrä tekstiäsi.
        Kun kirjoitat vielä Neuvostoliitosta?


    • Anonyymi

      Aika lättyä oli pukeutuminen muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta.
      Arvotilaisuuden iltapuku ei saisi näyttää Prisman tangolta repäistyltä,
      mutta moni oli.

      • Ano 15:48
        Moni oli unohtanut katsoa pukeutuessaan peiliin.
        Tai näin arvokkaaseen tilaisuuteen pitäisi olla vähintään meikkaaja ja kampaaja.
        Puku valittuna mittojen mukaan, makutuomari mukana.
        Vuokrapukulainaamosta voi saada ihan pidettävän ja siedettävän.

        Menin aikoinaan edesmenneen mieheni kanssa hänen poikansa häihin.
        Olin täysin paniikissa, että mistä löydän meille molemmille edulliset puvut.

        Painelin kauppaan ja hinnat pyörrytti.
        Ei tule mitään.

        Sitten menin kirppikselle vaaterekin luo.
        Yllätyksekseni löysin miehelleni lähes uuden puvun, hänen kokoaan, pilkkahinnalla.

        Itselleni katsoin yhtä tummansinistä samettipitsipukua.
        Mahtuuko päälle. Apua.
        Mahtui ja oli kuin minulle tehty.
        Jälleen pilkkahinnalla.
        Asusteet hankin vielä molemmille.
        Kampaus ja meikki minulle.
        Ja häihin mentiin hienoina.

        Häihinkin ja muihin juhlatilaisuuksiin moni takuulla panostaa, niin miksi ei sitten Presidentin linnanjuhliin.


    • Anonyymi

      Moni mies oli löytänyt rinnalleen, uuden, nuoren naisihmisen. Kaunista katseltavavaa.

    • Anonyymi

      En nähnyt juhlien alkua ja käänsin jo kello 21 TV kanavaa Katsoen MM Jalkapalloa.Ihmeellisiä pukuja.Lulen jos itse olisivat naiset pukunsa omalla maulla ostanet Ulkomailta loma matkoillaan tai työmatkoilaan tai käveleet Stokmman,Sokos,Halonen.Olisi olut näyttävät omaan kehoon sopivat vaateet. Nyt ne olivat jonkun pukusunttelijan valmistamia. Joka ei näe naisen kehoa joka vaatetta kantaa.Joku tällä vinkasi miehillä nuoria vaimoja.Ei vain oltu kutsuttu naisia joilla nuoria miehiä on suhtessaan tai jopa avioliitoissaan.Ei siis ole vain miehien juttu nuoret puolisot tai kumppanit,suhteet.

    • Anonyymi

      "...väkivallaton pieni marokko meni jatkoon. Kun ei vienyt niin ku7n espanja panssarivaunuja Ukrainaan 1 000 syöttöä sitä ja tätä -Ai oli siellä teillä joku vastaanotto, ois ollut edes Neuvostoliitossa kuolleiden omaisten tapaaminen:" jeesus varjele Venäjän aseista ja Yhdysvaltojen aseista!"

      • Ano 11:46
        06.12 Suomessa oli Itsenäisyyspäivä ja siihen liittyvä arvokas Linnan-juhla.

        Marokon pelaamisella, Espanjan panssarivaunujen viemisellä tai Neuvostoliiton, siis Venäjän omaisilla, ei ole mitään tekemistä tämän meidän juhlapäivän kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe