Muslimismi ja sen suhde homouteen

Anonyymi-ap

Muslimeja on Suomessa nykyään n. 120 000 -130 000. Muslimit ei hyväksy homoutta.

Puhutaan homouden kritiikistä..Ja kun sellaista tehdään.... niin syytetään kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Mutta nyt onkin Seta, Pridet... joutuneet itse ansaan ja tehneet loukun itselleen. Nimittäin median, TVn, Priden, Setan... voimalla itse asiassa kiihotetaan kansanryhmää vastaan nimittäin: muslimeja

Muslimeja loukataan, Koraania halveerataan, muslimien lasten mielipiteisiin vaikutetaan. Ja nimenomaan sillä kaikella mikä asetetaan puoltamaan homoutta, bisseilyä, transsuilua... Esim. median, mainostamisen, Pride kulkueiden... voimalla. Tämä kaikki on yksinkertaisesti 100% Koraania vastaan.

Läpi vuoden on paljon Pride kulkueita, Setan arvomainontaa, homobaareja.... TV:ssäkin muslimien homoarvon vastaista jatkuvasti Ja 120 000- 130 000 muslimia noiden ärsykkeiden alla jatkuvasti.

Päivi Räsänen on syytetty. Hänen tapansa vaikuttaa on puhe. Häntä syytetään kuitenkin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Raamattu on Räsäsellä auktoriteettia.

Niin on muslimeillakin oma auktoriteetti eli Koraani.

Onko Pridet jo tästä syystä pantava kieltoon, koska ne kaikki sotivat Koraania vastaan? Loukataan muslimeja. Noita 120 00-130 000 muslimia.

'Suvaitsevaisuus' on ylittänyt täysin Koraanin suvaita-riman.

Räsänen on asetettu vastuuseen puheistaan Raamatusta, vedoten kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Muslimit voisivat asettaa syytteeseen ne Setan, Priden...vetäjät ja puoltajat kiihottamisesta Koraania ja noita 120 000-130 000 vastaan. Muslimien tulisi tehdä näin.

Tällaisia demokraattisia ajatuksia.

Itse en ole muslimi.

4

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muslimi maissa on ihan yleistä panna/raiskata nuorempia poikia, kun naista eivät saa.

      • Mutta myös jos joka raiska Muslimi maa suora kuolle .Ei sama kuin Suomi hotelli 5 tähti


    • Anonyymi

      Muslimit ymmärtävät että hyväksyessään homouden heidän uskontonsa portti on auki muillekkin muutoksille jotka murentavat esim nuorten muslimien mielen!No muutokset ovat varmaankin ihan tervetulleita?

    • Mutta myös jos joka raiska Muslimi maa suora kuolle sama päivä
      Ei sama kuin Suomi hotelli 5 tähti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe