Oletteko olleet hieronnassa, jossa hierontaa suoritetaan vatsaan? Miltä se tuntuu? Millainen olo siitä tulee? Tuntuuko lihaksissa? Onko joskus niin, että hieroja hieroo vatsaa, tai sitten ei hiero vatsaa, koska keskittyy muiden kehonalueiden hieromiseen?
Vatsahieronta hieronnassa
5
783
Vastaukset
- Anonyymi
Minun hieroja siirtyy aina vatsahierronnan kautta genitaalien hierontaan. En oikeastaan koe vatsahierontaa minään muuna kuin että siitä meinaa aiheutua virtsankarkailua.
- Anonyymi
Vaude
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaude
Siistii, siis se muu paitsi kusenkarkailu
- Anonyymi
Anonyymi-ap. Kyllä kokovartalo hieronnassa asiakkaan niin halutessa hierotaan myös vatsa lähinnä pallealihas, genitaali alueen hieronta on sitten asia erikseen. Hyvältä se varmaan tuntuu kun usein kysytään hierotaanko myös vatsa.
- Anonyymi
Hieron yleensä aina vatsan, mutta sitä ei saa hieroa voimakkaasti, koska isot tärkeät sisäelimet voivat vaurioitua. Kevyt pyörivä käden liike on se mitä itse käytän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987