Sankarihaudat

Anonyymi-ap

Odotin innolla kuvaa kirkon vieressä olevista Sankarihaudoista Itsenäisyyspäivänä. Kuva oli vain Kauniin Kyyjärven saavutuksista.

12

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ne kaunis kyyjärvi. on niitä sankareita kun oikein silmiin katsotaan. Ja niillä tärkeintä päästä kuviin.

• Anonyymi

Ketä siinä kuvassa oli?

• Anonyymi

Entisenä Kyyyjärvisenä ihmettelen. Mihin on joutunut sankarivainajien muisto ja kunnioitus. Ei kuvan kuvaa sankarihaudalta jota odotin.

• Anonyymi

Kynnanjohtaja ei ole ollut historian tunneilla tai muisti pätkii.

• Anonyymi

Ihan outoa. Itsenäisyyspäiväksi Kyyjärven kunnalta laitettiin lentopallo video. (ihan hyvä sekin mutta ei osunut kohdilleen. Meitä on muitakin ja isompi porukka esim vanhusväestö jotka odottivat ISENÄISYYSPÄIVÄN tervehdystä.

• Anonyymi

Ei taida uusi sukupolvi välittää paljoakaan Sankarihaudoista.
      Taitaa olla vielä muutama -35 syntyneistä elossa jotka ovat joutuneet "Miinoja"
      raivaamaan Pohjanlahdesta vielä -56 vuoden jälkeenkin.
      -95 myyty itsenäisyys ei paljoakaan ole nyky polvea rasittanut,nämä kun ovat vain rakentaneet Suur-Suomea EU:n nimiin. Jopa saattaneet itärajamme vaaraan.
      Ystävyys ja avunanto sopimus Venäjän kanssa on kaatunut.Näyttää pahasti siltä että tuleva Uusi-Vuosi saattaa tuoda uusia "Sankarihautoja" piankin.
      Uutta-Vuotta 2023!

• Anonyymi

Kyllä näin on. Ei edes omat lapset saatikaan lasten lapset hoitaisi äidin, isän, mummon ja vaarin
        Olen nähnyt, ettei edes äitienpäivänä ja isänpäivänä paikkakunnalla olevat omaiset ilmaise läheistensä haudoilla minkäänlaista huomiota. Tuntuu niinkuin heillä ei olisi vanhempia ollutkaan.
        Niin miten tämmöinen sukupolvi huomioisi sankarivainaat.

• Anonyymi

Paljonpa ne nämä kommentoijatkaan arvostavat kun vaan somea seuraavat! Kun osaisivat edes hävetä!

• Anonyymi

Kyllä nyt taitaa kirjoittaja olla näitä 2000 luvun nuoria, jotka ovat päässeet vapaseen Suomeen syntymään. He ovat huonosti kouluttautuneet, kun eivät Suomen historiaa tunne.
        Mutta niinhän se on ,tyhjät tynnyrit kumisevat kaikkien eniten.

• Anonyymi

Osa kommentoijista vuosittain käy" sankarihaudoilla" kunnitain.
        Osa myös osallistuu seppelelaskuun.On myös niitäkin jotka osallistuu "vartiotehtäviin"
        juhlatilaisuuksissa "sankarihaudoilla". On meitä vielä,jotka saavat itsensä liikelle ja jaksavat uskoa itsenäisen Suomen taisteluihin. Kaikki kunnia Suomen puolesta taistelleille.!
        Saatan olla liian vanha,ehkä siksi kunnioitankin sankareita.heitä muistamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt taitaa kirjoittaja olla näitä 2000 luvun nuoria, jotka ovat päässeet vapaseen Suomeen syntymään. He ovat huonosti kouluttautuneet, kun eivät Suomen historiaa tunne.
        Mutta niinhän se on ,tyhjät tynnyrit kumisevat kaikkien eniten.

Mikä vapaa Suomi? Jos Suomi olisi vapaa, niin ei kait brysselistä sanottaisi minkä puun voi kaataa tai mihin voi kaivaa ojan?? On kyllä kaukana vapaasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vapaa Suomi? Jos Suomi olisi vapaa, niin ei kait brysselistä sanottaisi minkä puun voi kaataa tai mihin voi kaivaa ojan?? On kyllä kaukana vapaasta.

Ei sitä puun kaatoa edelleenkään sanota eikä ohjata Brysselistä.
        Metsänomistaja päättää itse minkä puun metsästään kaataa.
        Etkö ole ajantasalla uusista lakipykälistä. Hoi, hoi....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe