Yläkerran askeläänet

Anonyymi-ap

Puhkikulunut aihe.

Ovatko nykyiset vastamelukuulokkeet jo tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan sellaisia, että ne blokkaavat äänet ilman, että pitää välttämättä kuunnella musiikkia? Kerrostaloasumisessa ei ole mitään muuta vikaa kuin yläpuolella asuva maratoonari, jonka mieliharrastuksiin kuuluu jatkuva kolistelu, ovien paiskominen ja jytinä. Ja joo, muuttaisin maalle korpeen, jos voisin, kerrostaloissa kuuluu kuuluakin elämisen ääniä… En vain haluaisi tahtomattani osallistua naapurin elämään käytännössä ympäri vuorokauden.

13

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa, onkohan meillä sama naapuri, kuulokkeista en tiedä.

• Anonyymi

Olen pahoillani. Ymmärrän ongelmasi. Tosin omien kokemusten perusteella kyse ei yleensä ole kiusaamisen halusta vaan yksinkertaisesti tietämättömyydestä eli tyhmyydestä. Jotkut suosittaa puhumaan nätisti aiheesta parannusta toivoen. Itse olen turvautunut suorempaan toimintaan. Olen mm. laittanut uhkauskirjeitä taloyhtiön nimissä ja käynyt kolinasotaa häirikön kanssa. Molemmissa on jonkinlaisia tuloksia saavutettu eikä ole tarvinnut lähteä laajentamaan mielenosoituksia ns. Liikkuvaan kalustoon.

• Anonyymi

Yläpuolen asunnossa saa ilmaisesti tehdä mitä haluaa, jumalaton kolina / pauke ja kanta-astuminen.

Myös asunnon ovea ei saa kiinni kuin paiskaamalla!

Suojatyöllistettyä isännöitsijää ei kiinnosta. Pitäisi olla kahden samasta asunnosta olevan allekirjoitus + muilta asukkailta. Asun yksin, naapureita ei kiinnosta ja nämä vaihtuvat vuoden välein.

Kenet saan todistamaan? Talonmiestä ei ole, poliisilla ei riitä resurssit.

Taloyhtiön hallituksen jäseniä ei asu talossa.

• Anonyymi

Jos kävisi puhumassa asiasta?
        Ei kai se pahemmaksi muuttuisi?
        Toki helppo on neuvoa muita.
        Aina sitä vähän pelkäisi ovelle mennä,mut kai äkkiä näkisi mitä kannattaa tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kävisi puhumassa asiasta?
        Ei kai se pahemmaksi muuttuisi?
        Toki helppo on neuvoa muita.
        Aina sitä vähän pelkäisi ovelle mennä,mut kai äkkiä näkisi mitä kannattaa tehdä?

Käyty sanomassa nätisti ja takaisin tuli epäasiallista käytöstä ja meteli paheni...

• Anonyymi

Mikäli yläkerrassa joku kanta-astuu / kolistelee niin aina voi jysäyttää välikattoa samalla tavalla.

• Anonyymi

Itse käytän kuulosuojaimia. Silloin en kuule askeleita enkä puhetta, mutta kolahdukset kuulen.

• Anonyymi

Kattaa laipion superlonilla, vaimentaa. On 47 v kokemus rakennus alalta.

Erik.rak.mest.

• Anonyymi

Eiköhän tämä pitäisi tehdä jo rakennusvaiheessa ja miksei ole tehtynä kaikkiin kerrostaloihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämä pitäisi tehdä jo rakennusvaiheessa ja miksei ole tehtynä kaikkiin kerrostaloihin?

maksaa, siinä syy! superlon on erin omainen ääni eristys laipioon ja lattiaankin parketin alle!

Erik.rak.mest.

• Anonyymi

Omakotitalossa kirkuminen karjuminen koirien äänet joku kone ym ei 5 min hiljaisuutta 2006-2021.

Ihmiset ulkoilee kotini lähellä läpi vuoden.

Ottaisin paljon mieluummin nuo äänet

• Anonyymi

Eesti nartusta vasta töminää lähteekin kun junttaa menemään vittumaisella luonteella!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      283
      14592
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      155
      4078
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      130
      3841
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1747
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      416
      1740
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1669
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1346
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1121
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      65
      1114
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      122
      1109
    Aihe