Miten kovaa purkkia saa jotenkin liisterin päälle? Liisteri on aina pehmeämpää koska liisterikelillä ei ole ulkona juuri pakkasta. Kyllä se kova purkki täytyy painaa suksen pohjaan jos sitä haluaa jäämään pohjaan eli se sekoittuu liisterin. Ehkä tätä kutsutaan pinnoitukseksi? Pikapidolla toki onnistuu mutta se kuluu nop pois.
Liisterin pinnoitus
4
1422
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se yleensä tarttuu siihen liisterin päälle ihan suoraan, purkkia pyörivin liikkein käyttäen.
Jos ei, Kikkoja on monia, voitelee sukset ennakoiden, kun ulkona on pakkasta, jolloin vesikeli liisterin saa jaahdytettyä kiinteämmäksi.
Arkkupakastin. Lumi. Jää.
Kovan purkin voi myös lämmittää / raastaa puruksi jne jne.
Rohkeasti vaan kokeilemaan. Jotkut liisterit on tarkoitettu pinnoitteeksi, eikä enää purkilla pinnoitettavaksi.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17661094e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Purkki huoneenlämmössä. Suksi pihalla jäähtyneenä. Pinnoitus ulkona kylmässä lämpimällä purkilla jäähtyneeseen sukseen….
Ja jotkut pehmeet purkit taas pitää pitää jääkaapissa, jotta niillä helpompi vetää ohutta kerrosta… - Anonyymi
Ei oikea vastaus,sitä ei Nivalan ladut tarjoa, on vain iva tee itsesi, vaikka sitä minä aina teen en ole kaupungin kokousedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768