Miten kovaa purkkia saa jotenkin liisterin päälle? Liisteri on aina pehmeämpää koska liisterikelillä ei ole ulkona juuri pakkasta. Kyllä se kova purkki täytyy painaa suksen pohjaan jos sitä haluaa jäämään pohjaan eli se sekoittuu liisterin. Ehkä tätä kutsutaan pinnoitukseksi? Pikapidolla toki onnistuu mutta se kuluu nop pois.
Liisterin pinnoitus
4
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se yleensä tarttuu siihen liisterin päälle ihan suoraan, purkkia pyörivin liikkein käyttäen.
Jos ei, Kikkoja on monia, voitelee sukset ennakoiden, kun ulkona on pakkasta, jolloin vesikeli liisterin saa jaahdytettyä kiinteämmäksi.
Arkkupakastin. Lumi. Jää.
Kovan purkin voi myös lämmittää / raastaa puruksi jne jne.
Rohkeasti vaan kokeilemaan. Jotkut liisterit on tarkoitettu pinnoitteeksi, eikä enää purkilla pinnoitettavaksi.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17661094e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Purkki huoneenlämmössä. Suksi pihalla jäähtyneenä. Pinnoitus ulkona kylmässä lämpimällä purkilla jäähtyneeseen sukseen….
Ja jotkut pehmeet purkit taas pitää pitää jääkaapissa, jotta niillä helpompi vetää ohutta kerrosta… - Anonyymi
Ei oikea vastaus,sitä ei Nivalan ladut tarjoa, on vain iva tee itsesi, vaikka sitä minä aina teen en ole kaupungin kokousedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769