Tarviisin jouluaatoksi ja joulupäiväksi naesen jonka kanssa vois syödä aattoillallisen ja saunoo jouluyönä, mutta mahtaakoon semmosta tältä kylältä löytyy?
Jouluheila!
12
835
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi tuota löytyvän. Naapurista kysyy lainaksi vaikka, ei kait se siitä kulu ja onhan kuitenkin joulu, ihmisillä hyvä tahto.
- Anonyymi
Eihän se siitä mihinkään kulu onhan sitä kusikin kuluttanut jo vuosikymmenet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se siitä mihinkään kulu onhan sitä kusikin kuluttanut jo vuosikymmenet.
Anatomia sullakin hukassa, tutkihan tarkemmin mistä naisella pisu tulee, ei se kuule sieltä vulvanreijästä tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anatomia sullakin hukassa, tutkihan tarkemmin mistä naisella pisu tulee, ei se kuule sieltä vulvanreijästä tule.
Sitä on kuule ihan riittävästi niihin tarkoituksiin.
- Anonyymi
Eikö ne muulloinkin kuin jouluna kierrätä niitä eukkoja ja ukkoja
- Anonyymi
Japanilaisittain sanottuna:
"Kokosukunai.
- Anonyymi
Barbara.
- Anonyymi
Eikös siellä päin maata ole niitä koulukoteja? Aina siellä joku tyttö on karussa ja palelee ulkona. Pyydä sisälle, tarjoa lihat ja kastikkeet.
- Anonyymi
Niin tekee Romppaset ja Moilaset ja muutki
- Anonyymi
Paljoko maksat vuorokaudesta? 1000e 24h seurarouvana Joulun. Onko hyvätkin sapuskat?
- Anonyymi
Voisit olla mun sokerisetä😊
- Anonyymi
Näppäileppä netin ilmoituksia, saat seuraa mutta se tietysti maksaa.
Lähimmät palvelun tarjoajat Oulussa ja hinnat pyörii 700-1000€/ vuorokausi siihen hintaan sitten kuuluu ihan kaikki.
Nuoria mukavia naisia ja varmasti olet tyytyväinen.
Samat naiset tulevat myös Lappiin mökille vaikka isommallekkin porukalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693