Mulla alko viime kuussa menkat tai ainaki niin luulin mut ne kesti vaan yhen päivän eikä mulla ollu mitää kipuja tai merkkejä. Rka tuli ruskeeta ja sit parin tunnin päästä tuli punasta. Valkovuoto ja murrosikä muutenki alko jo yli 2v sitte. Alkaako mulla taas ens viikolla menkat vai oliko toi sitte joku muu juttu???
Alkoko mulla menkat
2
264
Vastaukset
- Anonyymi
kuukautiset voi olla alussa epäsäännölliset. Kyllä sulla menkat on alkaneet.kierto on yleensä noin 28 vrk.
- Anonyymi
Mulla on alkanu 2kk sit menkat eikä oo viel tullu uusiks ja se on iha normaalii et ne on epäsäännölliset alus ps tsemppii😘😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392803Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2622449Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351442- 1211172
- 1081133
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131002Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58896Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867