Mulla alko viime kuussa menkat tai ainaki niin luulin mut ne kesti vaan yhen päivän eikä mulla ollu mitää kipuja tai merkkejä. Rka tuli ruskeeta ja sit parin tunnin päästä tuli punasta. Valkovuoto ja murrosikä muutenki alko jo yli 2v sitte. Alkaako mulla taas ens viikolla menkat vai oliko toi sitte joku muu juttu???
Alkoko mulla menkat
2
348
Vastaukset
- Anonyymi
kuukautiset voi olla alussa epäsäännölliset. Kyllä sulla menkat on alkaneet.kierto on yleensä noin 28 vrk.
- Anonyymi
Mulla on alkanu 2kk sit menkat eikä oo viel tullu uusiks ja se on iha normaalii et ne on epäsäännölliset alus ps tsemppii😘😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881704136Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1133581Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2513039Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä71739Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1641376- 761275
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.311161Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.63961- 67852
- 89846