Mulla alko viime kuussa menkat tai ainaki niin luulin mut ne kesti vaan yhen päivän eikä mulla ollu mitää kipuja tai merkkejä. Rka tuli ruskeeta ja sit parin tunnin päästä tuli punasta. Valkovuoto ja murrosikä muutenki alko jo yli 2v sitte. Alkaako mulla taas ens viikolla menkat vai oliko toi sitte joku muu juttu???
Alkoko mulla menkat
2
232
Vastaukset
- Anonyymi
kuukautiset voi olla alussa epäsäännölliset. Kyllä sulla menkat on alkaneet.kierto on yleensä noin 28 vrk.
- Anonyymi
Mulla on alkanu 2kk sit menkat eikä oo viel tullu uusiks ja se on iha normaalii et ne on epäsäännölliset alus ps tsemppii😘😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070