Op:lla myös lopun alku

Anonyymi-ap

Niin vaan Asikkalassa pääsi taas pankinjohtaja kavereineen pankin rahoilla konserttia kuulemaan. Vähissä on näkyvyys täällä. Hartolassa ei tietenkään enää näy mitenkään. Taitaa olla osuuspankkiväellä sama kohtalo kuin säästöpankkiväellä.

14

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin hoidan pankkiasiat mobiililla !

      • Anonyymi

        Olet pankin tappaja !


      • Anonyymi

        Anna vain mahdollisuus seurantaan, samanlaiseen kuin Kiinassa on.
        Tämä itsekkyys on tämän ajan kiro. Ihmetyttää kuinka paljon on omahyväisiä narsisteja ja psykopaatteja joilta täysin puuttuu empatiakyky muita kohtaan ja vielä ylpeillään sillä!
        Kyllä on "pihalla oltava" kun joku nostaa epäkohdan esiin, on se mitätöitävä koska ei itseään asia kosketa. Varsinainen möllykkä!
        Jos kansalaiset olisivat solidaarisia toisiaan kohtaan, moni asia olisi paljon paremmin.
        Esim. jos et tarvitse pankkipalveluita kuin vain poikkeustapauksissa, kuitenkin välittäisit heistä joiden elämää on huomattavasti huononnettu palveluiden alasajolla.
        Ja, jos sinulla sattuu olemaan halpahintainen sähkölasku tällä hetkellä, nostaisit kuitenkin metelin epäkohdan korjaamiseksi vaikka vain epäsuorasti siitä itse tällä hetkellä kärsisit etkä henkilökohtaoisessa laskussasi sitä näkisi.
        Ja terveyspalvelut. Et voi tietää milloin niitä tarvitset vaikka ajatus tuntuisi omalla kohdallasi juuri nyt kaukaiselta.
        Ennen oli Suomi hyvä, yhtenäinen maa. Nyt itsekeskeisten keskittymä. Melkein jokainen näkee vain itsensä navan. Toisista ei piitata p:n vertaa.


    • Anonyymi

      Olin mukana, oli ihana retki ja ihanat ruuat.

    • Anonyymi

      Jos Sysmä on Suomen Sardinia niin miksi täältä ajetaan palveluita alas ? Eikös pitäisi olla päinvastoin ? Täällä pitäisi olla ainakin pankkipalvelut ja paljon muita palveluita sillä ei monikaan vanhus osaa eikä käytä näitä sähköisiä palveluita ! Vai onko siellä Sardiniassakin kaikki palvelut ajettu alas ?

      • Anonyymi

        Ekaa kertaa kuulen moisen vertauksen.. Kenen suusta lienee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekaa kertaa kuulen moisen vertauksen.. Kenen suusta lienee..

        Kyllä siitä oikein Hesarissa kirjoitettiin !


      • Anonyymi

        Kuopion Osuuspankissa koetin maksaa laskun. Sitä ei enää voi pankissa tehdä. Tunnin jonotin kuullakseni sen. Hetkeä aiemmin olivat sulkeneet luukun josta pystyi jättämään tilisiirtokuoria. Se oli suljettu yhtäkkiä, kertomatta huononnuksesta etukäteen. Oli vain lappu jossa kehotettiin laittamaan postilaatikkoon, lähin torilla. Tuokin huononnus ohjaa agressiivisesti nettiin itsetyydyttelijäksi. Laskua ei ehdi maksaa op:n ohjeen mukaan jos ei eräpäivää siirrä koska laskun on oltava viikkoa ennen eräpäivää pankissa. Posti kulkeee hitaasti eikä laskut aina tule montaa päivää ennen eräpäivää. Tuo on tahallista kiusaamista! Toimen takia jonotin pankissa, turhaan. Monet muutkin joutuivat aiheutetun haitan takia ottamaan laskuttajaan yhteyttä maksuajan pidentämiseksi. Saanut Op huonoa mainetta siinä. Oli ihanaa huomata odotellessa etten suonkaan ollut yksin ajatusteni kanssa pankin nyky"tasosta". Yhtään kehua en kuullut pankista paitsi virkailijalta joka väitti että olisi myös hyviä muutoksia tullut pankkiin. Sellaista en itse ole huomannut eikä se minua siinä tilanteessa lohduttanut eikä auttanut mitenkään.
        No, sitä persettä se nuolee joka leivän antaa.
        Vois johtaja käydä kuuntelemassa tilannetta pankkisalissa, saisi suoraa palautetta.
        Vartioiden lisäksi on hyvä palkata myös siivoojia. Monet kyselivät asiakasvessaa mutta sellaista ei ollut. Siellä todella kuulin ehdotuksen lahkeesta lirauttamiseen.
        Toivottavasti laitos saa kilpailijan ja kaatuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopion Osuuspankissa koetin maksaa laskun. Sitä ei enää voi pankissa tehdä. Tunnin jonotin kuullakseni sen. Hetkeä aiemmin olivat sulkeneet luukun josta pystyi jättämään tilisiirtokuoria. Se oli suljettu yhtäkkiä, kertomatta huononnuksesta etukäteen. Oli vain lappu jossa kehotettiin laittamaan postilaatikkoon, lähin torilla. Tuokin huononnus ohjaa agressiivisesti nettiin itsetyydyttelijäksi. Laskua ei ehdi maksaa op:n ohjeen mukaan jos ei eräpäivää siirrä koska laskun on oltava viikkoa ennen eräpäivää pankissa. Posti kulkeee hitaasti eikä laskut aina tule montaa päivää ennen eräpäivää. Tuo on tahallista kiusaamista! Toimen takia jonotin pankissa, turhaan. Monet muutkin joutuivat aiheutetun haitan takia ottamaan laskuttajaan yhteyttä maksuajan pidentämiseksi. Saanut Op huonoa mainetta siinä. Oli ihanaa huomata odotellessa etten suonkaan ollut yksin ajatusteni kanssa pankin nyky"tasosta". Yhtään kehua en kuullut pankista paitsi virkailijalta joka väitti että olisi myös hyviä muutoksia tullut pankkiin. Sellaista en itse ole huomannut eikä se minua siinä tilanteessa lohduttanut eikä auttanut mitenkään.
        No, sitä persettä se nuolee joka leivän antaa.
        Vois johtaja käydä kuuntelemassa tilannetta pankkisalissa, saisi suoraa palautetta.
        Vartioiden lisäksi on hyvä palkata myös siivoojia. Monet kyselivät asiakasvessaa mutta sellaista ei ollut. Siellä todella kuulin ehdotuksen lahkeesta lirauttamiseen.
        Toivottavasti laitos saa kilpailijan ja kaatuu.

        Pankit ovat ottaneet vallan , ja määräävät asiakkaiden rahakäyttäytymisen . Ja suorastaan ajavat asiakkaat ulos ! Ennen pankeissa asiakasta palveltiin nyt tilanne on päinvastoin . Enää ei voi puhua palvelusta sillä asiakkaat joutuuvat palvelemaan itse itseään , ja viellä joutuu siitä maksamaan palvelumaksua ! Ja pankit tekevät jättitulosta asiakkaiden rahoilla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä oikein Hesarissa kirjoitettiin !

        Sysmä on korkeintaan Ruutania. Turha verrata arvokkaampiin kaloihin.


    • Anonyymi

      No ei pitäs olla pankkipalveluille tarvetta ku netis saA tehtyy

      • Anonyymi

        Toinen narsku siinä!


    • Anonyymi

      Kiitos hyvät oli tarjoomiset! Kyllä taas jaksaa

    • Anonyymi

      Aivan oikein olisi. Kapitalistit hiiteen. Kansalaisten kustannuksella ei tarvitse itsellaan luxusia haalia. Hävytöntä hommaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe