Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Visiokokemus: Näin miten avaruusalusta rakennettiin

Anonyymi-ap

Teen luultavasti livestriimin taas Youtubeen lähipäivinä, joissa käsittelen ufo-juttuja ja kosmista ajankohtaista tietoa. Kerron tänne kuitenkin yhden kokemuksen jonka sain muutama päivä sitten. Kyseessä on ns. visiouni, eli uni jonka kautta tietoisuus siirretään unesta muualle, ja näytetään asioita.

Tässä kokemuksessa minut siirrettiin emoaluksen sisääntuloon (hangaariin vai miksi sitä kutsutaan?), jossa oli muutamia tutkimus/toiminta-aluksia rakenteilla. Hämmästelin vain yhtä valkoista alusta, suustani ei tullut muita sanoja kuin "vaauuuuuu" ja melkein aloin itkemään. Se oli jotenkin niin hienoa, kaunista ja coolia. Olin kuin pikkulapsi katsoessani kun ihka aito avaruusalus rakentui silmieni edessä.

Alus joka oli rakenteilla, oli täysin valkoinen ja siinä vaiheessa siinä oli kaksi uloketta/siipeä. Siinä oli myös mustia symboleita, jotka mahdollisesti kuvasivat sen toimintoja ja sitä mille lajille se kuuluu tms... Yksi symboleista näytti amerikkalaisen Target-firman logolta, eli pyöreältä ympyrältä, jossa on piste keskellä.

Tein AI-ohjelman kanssa kuvan, joka vastaa aikalailla sitä mitä näin. Ohjelmaan annetaan sanoja, jonka mukaan se muodostaa kuvan.

Tuo emoalus jonka hangaarissa olin, oli mahdollisesti Vierra, Andromedalaisten alus, jota käyttää useampi eri laji. Siellä on käsittääkseni jopa miljoona/miljoonia ihmisiä/humanoideja/avaruusporukkaa päivittäin ja kyseessä on todella iso emoalus. Sinne parkkeerataan pienemmillä aluksilla hangaariin, josta sitten pääsee kävelemään ja hisseillä/teleporttaajilla eri kerroksiin. Yhdessä kerroksessa on mm. kokonainen "eläintarha", mutta enemmänkin se muistuttaa isoa metsäaluetta järvineen ja vapaina liikkuvine eläimineen (siellä ei ole häkkejä). Muilla kerroksilla on mm. medikaali, viihde ja ohjaus-alueet.

Tässä kokemuksessa olin siis vain tuolla hangaarissa, jossa näin läheltä kun yksi alus rakentuu automaation avulla.

Viestin alla linkki, jossa on kaksi kuvaa jotka tein AI:lla, jolta alus aikalailla näyttää. Kokoa oli ehkä noin 4-5 auton verran, joten kyytiin mahtuu ainakin 20 ihmistä, mahdollisesti enemmänkin, johtuu mitä muuta on mukana. Toisessa kuvassa näkyy ns. rakennusvaihe ja alus sivulta, kun taas toisessa kuvassa alus näkyy yläpuolelta planeetan kera.

Visiossa minulle näytettiin myös eurolta näyttävää kolikkoa ja kerrottiin jotain mitä en muista. Siinä oli tietty tunne... se vaikutti kaukaiselta muistolta. Ehkä viestinä oli symbolisesti se, että Euron aika alkaa olla lopussa. Tulen kertomaan tästä tarkemmin tulevalla videollani/striimissä jossa käsittelen myös muita kosmisia asioita ja näytän muutamia ufo-videoita.

Elämme jänniä aikoja.

AI-ohjelmalla tehdyt kuvat, jolta alus about näytti FB-ryhmän keskustelussa: https://www.facebook.com/groups/suomengalaktinenliitto/posts/811752803260162/

15

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sieniä vedät?

      • Anonyymi

        Lakkakääpä ja pakuri ovat hyviä terveysvaikutuksellisia sieniä, jotka parantavat immuniteettia.


    • Anonyymi

      Kiitos kun jaat kokemuksesi myös tänne. Kuten näkyy, saat epäileviä kommenttejakin mutta eihän se haittaa. Nyt alkaa olla ajat, kun vastaavaa alkaa tapahtua muillekin ja vähitellen siitä tulee "normaalia". Kaikki tosin eivät kestä muutosta.

      • Anonyymi

        Luukainen-Kilde ja af Gran sanoi samaa n. 30v sitten. Monet muut jo paljon aiemmin. Mutta niitä aikoja odotellessa edelleen..... ✌


    • Anonyymi

      jeesus mies, kuljukoukku ja monet muutkin tosiuskovaiset varmaan nyt aika tohkeissaan odottaa sulta noita livestriimejä, hienoa.

      • Anonyymi

        Vaan olethan sinä säälittävä reppana kun palstalla v-ttuilu on niin tärkeätä että olet jatkanut sitä vuosikausia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan olethan sinä säälittävä reppana kun palstalla v-ttuilu on niin tärkeätä että olet jatkanut sitä vuosikausia...

        Täytyy olla kanabroilerimiehen varsin yksinkertainen tollo, jos aina vaan pitää minua Kuljuna.

        Kulju on ufotutkija, minä olen vain netissä toisten tutkimuksia kommentoiva tavallinen heikosti koulutettu kotianalyytikko, eikä minulla ole juurikaan mitään tekemistä minkään uskonnon kanssa.

        Lämpimiä kokemuksia on lasteni kastajaisista, rippijuhlista ja monista häistä. Ne on ainoita asioita jota ev lut kirkko minulle merkitsee ja maksan kirkollisveroa. Kirkkomaalle on myös tapana viedä kynttilöitä jouluna.

        Omalta osaltani olen kiinnostunut siitä mitä tämän kaiken takana on, mikä meidän fysiikan laeissa ja tiedoissa on pielessä ja mikä on se oleellisin puute tiedoissamme.

        Tilanne ufotutkimuksessa on nyt kuin länsimaisessa lääketieteessä, jossa lähinnä vain nähdään ja hoidetaan seurauksia, mutta ei tiedetä syitä, ja vaikka nähtäisiinkin syy, osa ei usko sitä.

        Esimerkiksi naapurissani asuva ketjupolttaja ei usko, että tupakointi olisi aiheuttanut hänen keuhkoahtaumansa.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Täytyy olla kanabroilerimiehen varsin yksinkertainen tollo, jos aina vaan pitää minua Kuljuna.

        Kulju on ufotutkija, minä olen vain netissä toisten tutkimuksia kommentoiva tavallinen heikosti koulutettu kotianalyytikko, eikä minulla ole juurikaan mitään tekemistä minkään uskonnon kanssa.

        Lämpimiä kokemuksia on lasteni kastajaisista, rippijuhlista ja monista häistä. Ne on ainoita asioita jota ev lut kirkko minulle merkitsee ja maksan kirkollisveroa. Kirkkomaalle on myös tapana viedä kynttilöitä jouluna.

        Omalta osaltani olen kiinnostunut siitä mitä tämän kaiken takana on, mikä meidän fysiikan laeissa ja tiedoissa on pielessä ja mikä on se oleellisin puute tiedoissamme.

        Tilanne ufotutkimuksessa on nyt kuin länsimaisessa lääketieteessä, jossa lähinnä vain nähdään ja hoidetaan seurauksia, mutta ei tiedetä syitä, ja vaikka nähtäisiinkin syy, osa ei usko sitä.

        Esimerkiksi naapurissani asuva ketjupolttaja ei usko, että tupakointi olisi aiheuttanut hänen keuhkoahtaumansa.

        Länsimainen lääketiede haluaa pitää kansat sairaana. Esim syöpään on ollut lääke jo kymmeniä vuosia. Milloin ihmiset alkaa tajuta vedätyksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Länsimainen lääketiede haluaa pitää kansat sairaana. Esim syöpään on ollut lääke jo kymmeniä vuosia. Milloin ihmiset alkaa tajuta vedätyksen?

        Korona myös teki jättipalveluksen eläkeyhtiöille ja valtioille, sekä varsinkin lääketeollisuudelle.

        Jotenkin tuntuu että myös Ukrainan sota, energiakriisi ja ilmastohömppä kuuluvat samaan suunnitelmaan. Depopulaatiosta on puhuneet suunsa ohi monet henkilöt, kuten esim Bill Gates.

        USA:n rikkaimmat antavat kymmeniä miljardeja hyväntekeväisyyteen, mutta todellisuudessa he lahjoittavat sen omille säätiöilleen ja saavat koko summan vähentää verotuksessa, eli todellisuudessa he eivät lahjoita mitään.

        Omista säätiöistään he voivat kierrättää rahaa takaisin itselleen esimerkiksi antamalla lahjoituksia säätiöltään itseomistamilleen kaupallisille tutkimuslaitoksille.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Täytyy olla kanabroilerimiehen varsin yksinkertainen tollo, jos aina vaan pitää minua Kuljuna.

        Kulju on ufotutkija, minä olen vain netissä toisten tutkimuksia kommentoiva tavallinen heikosti koulutettu kotianalyytikko, eikä minulla ole juurikaan mitään tekemistä minkään uskonnon kanssa.

        Lämpimiä kokemuksia on lasteni kastajaisista, rippijuhlista ja monista häistä. Ne on ainoita asioita jota ev lut kirkko minulle merkitsee ja maksan kirkollisveroa. Kirkkomaalle on myös tapana viedä kynttilöitä jouluna.

        Omalta osaltani olen kiinnostunut siitä mitä tämän kaiken takana on, mikä meidän fysiikan laeissa ja tiedoissa on pielessä ja mikä on se oleellisin puute tiedoissamme.

        Tilanne ufotutkimuksessa on nyt kuin länsimaisessa lääketieteessä, jossa lähinnä vain nähdään ja hoidetaan seurauksia, mutta ei tiedetä syitä, ja vaikka nähtäisiinkin syy, osa ei usko sitä.

        Esimerkiksi naapurissani asuva ketjupolttaja ei usko, että tupakointi olisi aiheuttanut hänen keuhkoahtaumansa.

        kuljua ketuttaa ja yrittää myös aina sekoittaa kalibrointimiestä juttuihinsa. sä oot niin hörhö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuljua ketuttaa ja yrittää myös aina sekoittaa kalibrointimiestä juttuihinsa. sä oot niin hörhö

        Kirjoitustaitosi ja höpinöidesi sisältö kertoo että olet koulupudokas taikka kehitysvammainen. Toinen vaihtoehto on että olet noin 8 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaitosi ja höpinöidesi sisältö kertoo että olet koulupudokas taikka kehitysvammainen. Toinen vaihtoehto on että olet noin 8 vuotias.

        Sun höpinöiden sisältö kertoo, että olet herkkäuskoinen , älyltään hieman vajavainen hörhis.


    • Anonyymi

      järkeen käypää loogista tekstiä!!

      liittyisin facebuukkiin jos olisi tili

      mielenkiintoisia ajatuksia!

      mä en koskaan nähnyt ufoja, mutta lapsena omituisen valopallon

    • Anonyymi

      aattelen, et ihmiskunta liukuu loogisesti avaruudessa, että jos kuollaan ja päädytään muualle, niin kohdepaikkoja on rajoitetusti, minne voi päätyä ja se on joku taas kerran evolutiivinen juttu, kuinka elämä muuttaa muotoaan....

      on kanssa ajatus, että eri rodut voisivat valikoitua eri paikkohin avaruudessa
      että keltaisella, mustalla, valkoisella on eri päämäärä avaruudessa

      se taas riippuu siitä, missä paikassa aurinkokunta sijaitsee avaruudessa

      koska avaruushan on säijemäinen hermoverkosto, joiden käytäviä pitkin materia kulkee
      niin jatkamme vain verkostojen kanavissa kulkemista

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe