Njoo, selvä

Anonyymi-ap

Että tällaista tällä kertaa 9.12.2022
Valtakunnassakin t a a s kaikki hyvin 😂
Sukkia odottelen jouluksi. Saa olla käytetytkin, käyttöönhän ne menee ja lumpuksi.
Kello alkaa olla lähellä nukkumispintaa. Jos vielä kuuppa kahvia ja tupakki ensin.
Jaksaa nousta sitten aamupäivällä.

7

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin maistuu aamukahvi mihin aikaa vuorokaudessa, unirytmi on välillä mitä on.
      Yöllä on hiljaista kerrostalossamme, niin myös päivällä ainoastaan aura-auto häiritsee päivä unta.

      pe

    • Anonyymi

      Nautiskelkaa kun vielä voitte,herra putin naureskelee taas siihen malliin että jossakin päin kohta paukkuu julmetusti.

      • Anonyymi

        Olen herännyt.
        Itse asiassa jo noin kello 9 mutta jatkoin yli 11 saakka.
        Kaupoillakin kävin.

        Mitä tulee naapuri Vladimiriin (kylillä muuten kaupassa törmäsin pariskuntaan, jotka puhuivat venäjää, harvinaista näillä leveyksillä), niin Vladimir P on pahasti harmistunut ja alkanut ryyppäämään. Huppelissa hänestä ei ole mitään vaaraa. Ainakaan Suomelle...
        Tosin palveluestohyökkäyksiä tapahtuu koko ajan. Kela oli kaatunut aamulla.


    • Anonyymi

      Huomenta herääjille. Itse katsoin naisena 70v. MM jalkapaloa eilen tutin täydeltä .Kello 17. ja kello 21 alkavan lopun asti. Tänään jatkuu kello 17.Itä Helsinki on kaunis lähiössäKun lumivaippa on peitänyt maan ja puut .Tuprutta lunta nytkin.Tänään lähden vasta hieman myöhemmin kävelee tuonne ulos.Astmaatikolle ja keukojen vioille muille, tuossa säässä helppo hengitää,Kuin vesisatella.Jaloille on töitä kun molempien povien nivelrikot ja pälle toisen polven kierukan repeytymä.Kuten jokainen lääkäri sanoo Kipuun on lääke liiku .Sama koskee selkä kipua.Likumattomuus on myrkkyä.Eläkellä kun on työstä.Ei kiree liikuessa hitasti hartasti matkaa aina ulkosalla teen ja nautin sitä keralla 3-4h. Alku iltaa ainakin 1h.Kevät kesä se on ulkoilua enemän 3 X päivässä.Pysyy latva ok.Kun ei kodin ja kipujen vangiksi jää kotiin: Esim. Säiden takia.Yö unet hyvät ja en herää yöllä pissalle edes,Ruoka rytmikin on.Pidä ajasta ajan halinasta inni. Jep joo .Kitos lut kuitenkin ja anteksi teksti virheet en nitä itse näe.Monia ärsyttä.Kansa koulussa ei luki opetusta ollut. Mutta pärjäsin työelämä ilman työtömyttä siti 15 vuotiasta työtstä ihan normaalin eläkeikään.Kaikille mukavaa aikaa.Parempaa vuotta 2023 ja terveyttä .Itä Helsinki Mutsien Mutsi.

    • Anonyymi

      😘😅

    • Anonyymi

      haista paska

    • Anonyymi

      Noh kah... kuhin kaunista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe