Paljonko tulee vettä 16 millin vesiputkesta?
Voisitko flösöpossunen 2010 aijata kuvan kun teet matemaattisia vesikokeitasi ämpärisi kanssa, niin saadaan hauskaa, kun hoikka urheilullisuus on vex vex vaan ja historian havinaa.
$
Yksi asia jäänyt epäselväksi.
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiusata Numbaa..
Se on kyllä kovasti Hua Hain ystävä ja ja haluaa kyllä päästä Pattayalle myös. Hän osaa hommata tiedon netistä ja eikä katso siten poliittista SUOMEN TELEVISIOTA.
Hänellä on siten myös vaikeaa, kun asiat ja luulot pyörii päässä.
Minulla käy sääliksi yhtä kaveria täällä, kun se haluaa viedä vaimonsa Suomeen ja kuvittelee siellä olevan onnen... Laittoi minun kanssa välit poikki, kun kerroin miten monelle siellä on käynyt ja kuinka minä sieltä selvisin... Viimeinen niitti sille oli kun sanoin, että hyvä on jos joku siellä saa rahaa. Kyseessä oli nämä mustat maahanmuuttajat. Minä itse sanoin monta kertaa, että EU toi vapauden valita verotusmaa... Katselen sitä Kreikkaa kun tuo minun varallisuus kasvaa.
Se meni sekaisin kait poliittisesta TV:stä. Uskonnosta ei voinut puhua sanaakaan, mutta valtioon mies oli laittanut uskonsa, vaikka kaiken kuitenkin antaa herra pyhässä hengessä... Moni perusasia oli myös mennyt sekaisin hänellä... Nimi ja kuka hän on ja missä elää miten ja kenen kanssa. Sanoi, että oli PS. Ressu oli yksinään ja eli täällä halvasti
Minä itse tiedän, että on vaarallista muuttaa samaan maahan, mistä saa eläkkeen. Nämä pitäisi olla jokaiselle ihan päivän selviä asioita. Kaikki valtioissa perustuu ihmisten kiristyksiin ja hyväksikäyttöihin ja varkauksiin ja valheisiin valtioissa... Olisiko hyvä olla venäläinen nyt tai Arabi tai kukaan muukaan... Kyllä paras on jos saa valita.
Ei ole mitään ihme paratiisi valtiota olemassa. No rahan ostovoima on... EU JA USA JA LÄNTEEN NOJAAVAT VALTIOT PITÄÄ OIKEUKSIA YLLÄ. Rahan suhteen.
Thaimaassa on hyvä elää ja olla jos on rahaa.
Eläke paikan voi valita jos on rahaa.
Harrastaa voi mitä vaan jos on rahaa ja lempeä ja syliä saa jos on rahaa. Hyvän elämän voi rakentaa itselleen jos on rahaa... Muiden on polvistuttava valtion ja sosiaalin huomaan ja valtioon, vaikka ne ei pidennä päivääkään sinun aikaasi maan päällä.
Pattayalle tarvitaan rahaa tai työtä tai perintöä ja moni tekee sitä tavallaan mitä osaa... Niin myös naiset.- Anonyymi
Ilmeisesti sotket peukaloisen ja numbalin toisiinsa, avauksessa vittuilaan peukaloiselle.
- Anonyymi
Oletko kyrvånsyylä koskaan ajatellut hakea apua yksinäisyyteesi ja lääkitystä eturauhasvaivoihin.
- Anonyymi
Pattaya savo rulez-
- Anonyymi
Paljonkohan vettä tulee 10 mm putkesta?
- Anonyymi
Vedentulo riippuu siitä jaksaako pumppu nostaa vettä kaivosta.
- Anonyymi
Kaikki vesi tulee ulos mitä sisään laitetaan ellei putki ole tukossa.
- Anonyymi
Tuleeko paljonkin vettä 8 mm putkesta?
- Anonyymi
Puolet vähemmän kuin 16 mm putkesta.
- Anonyymi
Jos putken ekvivalenttinen vastus on tarpeeksi suuri niin putkesta ei tule vettä ollenkaan.
- Anonyymi
Tässä sinulle kaavat vesimäärän laskemiseksi.
Kaavat painehäviöiden laskemiseksi
putkissa ja letkuissa
Tekninen lisäinformaatio
Kuvio sivulla 69 perustuu oheisiin kaavoihin:
Painehäviö
(metriä)
Nopeus
(m/s)
Reynoldsin
luku
Kitkatekijä
(Swamee & Jain -kaava)
f = kitkatekijä
L = pituus (m)
v = keskim. nopeus
g = 9.81 m/s²
D = putki (mm)
Q = virtaus (l/s)
D = putki (mm)
v = nopeus
D = putki (mm)
μ = viskositeetti
= 1.161 x 10-6
m 2
/s = 1 cSt
ε = karkeusaste
(mm)
D = putki (mm)
Re = Reynoldsin
luku
Materiaali Val- Anonyymi
Tuosta puuttuu 2010:n ämpäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta puuttuu 2010:n ämpäri.
Jepjep... ja, sensukan päässä oleva kattila.
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep... ja, sensukan päässä oleva kattila.
Tule sitten vinkumaan kun olet jo täällä ja se kattila ei ole mulla vaan saimaa kattila mallistoa mainostavalla komistuksella hinin huasta https://aijaa.com/PdPDcr
Jos joskus tulee ydin sota tai metereologien kuuro, niin vain viksut selviää sellasesta jotka tajuaa jotakin suojauksen päälle.- Anonyymi
$ = NumBälli jota EI kiinnosta "se" muutaman sentin kusinen putki.
- Anonyymi
Riippuu supsdantiiveistä kulumatiivisesti butken pinta alan kiinnostavuuteen naisessa.
By NumBaII, 62 karvaa suon silmässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2655628Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641874- 1801700
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131131Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181521028Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71006Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49901