ja tanskandoggi kakkonen onks joku muu samaa mieltä.
bernhardinkoira on ykkönen
5
389
Vastaukset
- kinski
Kiinalaisetkin pitävät bernhardeista. He tekevät niistä ruokaa lapsilleen. Se on ihan oikein.
- fiksu
taitaa kinskillä kuola valuu yhtä lailla kun bernhardilaisillakin ja nahkaa on tossa leuan alapuolella sama määrä.ei kannata läteä kiinaan ettei ne vaan erehy.no ei ne kyl voi.et sä oo yhtä komee.
- blackmagictiger
fiksu kirjoitti:
taitaa kinskillä kuola valuu yhtä lailla kun bernhardilaisillakin ja nahkaa on tossa leuan alapuolella sama määrä.ei kannata läteä kiinaan ettei ne vaan erehy.no ei ne kyl voi.et sä oo yhtä komee.
JA HUSKY ON KAKKONEN.ALASKANMALAMUTTI SIIS.
- blackmagictiger
fiksu kirjoitti:
se on
- blackmagictiger
ainakin mun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673