IS Viikonloppu 10.-11.12.2022

63

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotamme innolla HP:n listaa!

      • Anonyymi

        Kukas sen on piirtänyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sen on piirtänyt?

        Heikki Lavonius.


    • Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi - klikkaa johdannon linkkiä.

      • Juttelin parin nettitutun kanssa. Tuli ratkaisusanat, joita kaavailin, mutta en kuvavihjettä pidä ratkaisusanalle hyvänä.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Juttelin parin nettitutun kanssa. Tuli ratkaisusanat, joita kaavailin, mutta en kuvavihjettä pidä ratkaisusanalle hyvänä.

        On hyvä, että saadaan taistelu. HP tosin laittaa totuuden esiin huomenna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä, että saadaan taistelu. HP tosin laittaa totuuden esiin huomenna.

        Ei HP aina oikeita ratkaisusanoja anna. Uskon nettituttujani, joten en hänen apujaan kaipaa.

        Tässä on kyllä niin helpot pääkuvasta johdetut sab'nat, että niiden paljastaminen olisi tosi hassua - ratkojia pidettäisiin täysinä idiootteina kun eivät varsin helppoja ratkaisusanoja hoksaa.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Ei HP aina oikeita ratkaisusanoja anna. Uskon nettituttujani, joten en hänen apujaan kaipaa.

        Tässä on kyllä niin helpot pääkuvasta johdetut sab'nat, että niiden paljastaminen olisi tosi hassua - ratkojia pidettäisiin täysinä idiootteina kun eivät varsin helppoja ratkaisusanoja hoksaa.

        Sinulla taitaa olla ratkontavirhe!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla ratkontavirhe!

        No sitten sama virhe on sitten nettitutuillani, jotka kuvavihjeelke kaittamaani ratkaisusanaa ehdottivat (sana oli minulla harkinnassa).

        Kysyin eräältä Magmassa, jossa hän näki ratkontani. Poistin ratkaisuni sieltä. Voi joku muukin minun kanssa Magnassa ristikoita käsitellä - jopa tsätillä. Ei ole pakko kertoa oikeaa s-postiosoitetta.

        Ohjeita olen viilaillut, ks. viimeisimmät https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/netissa-ratkottavien-ristikoiden-teknisesta-toteuttamisesta/?view=all#post-25933

        Harmittaa, että kaikki tutut eivöt Magmaa halua käyttää.


      • "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi" - en minä sillä mitään lypsänyt. Kerroin vain, että sitä kirjoittaessa muutama ruutu oli tyhjä. 2022-12-10 22:09:07 kirjoittaja vain tulkitsi asian lypsämik'seksi..

        En siis 2022-12-10 19:44:45 lypsänyt enkä lypsä palkintoristikouden ratkaisusanoja täällä - selvitin ongelmaa muutaman nettitutun kanssa, en täällä.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi" - en minä sillä mitään lypsänyt. Kerroin vain, että sitä kirjoittaessa muutama ruutu oli tyhjä. 2022-12-10 22:09:07 kirjoittaja vain tulkitsi asian lypsämik'seksi..

        En siis 2022-12-10 19:44:45 lypsänyt enkä lypsä palkintoristikouden ratkaisusanoja täällä - selvitin ongelmaa muutaman nettitutun kanssa, en täällä.

        Nettitutuilta kyllä pariin vihjeeseen lyosin heidän näkemystään.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi" - en minä sillä mitään lypsänyt. Kerroin vain, että sitä kirjoittaessa muutama ruutu oli tyhjä. 2022-12-10 22:09:07 kirjoittaja vain tulkitsi asian lypsämik'seksi..

        En siis 2022-12-10 19:44:45 lypsänyt enkä lypsä palkintoristikouden ratkaisusanoja täällä - selvitin ongelmaa muutaman nettitutun kanssa, en täällä.

        No mikäs sitten on ratkaisusanojen lypsämistä, ellei tuo Huuhaan toiminta tässä säikeessä tänään klo 19:44. Ja tosiaan heti ristikon ilmestymispäivänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs sitten on ratkaisusanojen lypsämistä, ellei tuo Huuhaan toiminta tässä säikeessä tänään klo 19:44. Ja tosiaan heti ristikon ilmestymispäivänä.

        En kysynyt täällä ainoastakaan rvihjeestä enkä ainoaankaan pyytänyt ratkaisunanaa. Väite, että täällä olisi lypsönyt ratkaisusanoja on erittäin iso vale.

        "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi - klikkaa johdannon linkkiä." ei ollut mikään lypsäminen.

        Klikkaa linkkiä, on vain sitä, että jos joku haluaa tietää, mitkä kohdat jäivät epäselviksi, voi katsoa, jos on asiasta kiinnostunut. En pyydä julkisesti ratkaisusanoja palkintoristikkoihin. En sitä linkitetyllä sivullakaan pyytänyt. Kuten kerroin, käsittelin kohtaa privaatisti. Täällä vain jotkut haluavat vääristellyillään ärsyttää.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        En kysynyt täällä ainoastakaan rvihjeestä enkä ainoaankaan pyytänyt ratkaisunanaa. Väite, että täällä olisi lypsönyt ratkaisusanoja on erittäin iso vale.

        "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi - klikkaa johdannon linkkiä." ei ollut mikään lypsäminen.

        Klikkaa linkkiä, on vain sitä, että jos joku haluaa tietää, mitkä kohdat jäivät epäselviksi, voi katsoa, jos on asiasta kiinnostunut. En pyydä julkisesti ratkaisusanoja palkintoristikkoihin. En sitä linkitetyllä sivullakaan pyytänyt. Kuten kerroin, käsittelin kohtaa privaatisti. Täällä vain jotkut haluavat vääristellyillään ärsyttää.

        Jos kaipaan palkintoristikkoon ratjaisusanaa, kysyn sitä privaatisti. Vinkkejä ei aouvihjeitä minullekin saa antaa.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos kaipaan palkintoristikkoon ratjaisusanaa, kysyn sitä privaatisti. Vinkkejä ei aouvihjeitä minullekin saa antaa.

        No kyllähän sinä tiesit, että kun sinä menettelet tuolla tavalla, niin on erittäin todennäköistä, että joku tulee sinulle jonkinlaista osviittaa antamaan liittyen niihin sinulta puuttuviin ratkaisusanoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän sinä tiesit, että kun sinä menettelet tuolla tavalla, niin on erittäin todennäköistä, että joku tulee sinulle jonkinlaista osviittaa antamaan liittyen niihin sinulta puuttuviin ratkaisusanoihin.

        Tapio odottaa HP:n listaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän sinä tiesit, että kun sinä menettelet tuolla tavalla, niin on erittäin todennäköistä, että joku tulee sinulle jonkinlaista osviittaa antamaan liittyen niihin sinulta puuttuviin ratkaisusanoihin.

        Osviittaa eli apuvihjettä sai antaakin sivuillani, mutta ratkaisusanan paljastamimista ei. En täälläkään kaivannut keneltäkään ratkaisusanojen paljastamista. Minulla oli ratkaisusanat hahmoteltuna. Jonkinlaista vahvistusta ratkaisusanojen oikeellisuudelle itse asiassa kaipasin. Siksi kysyin asiasta privaatistikin. Vahvistuksen ilman ratkaisusanojen paljastamista olisin kokenut kohdallani ihan hyväksyttävänä tapana julkissstikin tuoda esille niin täällä kuin sivuillani.

        HP:n listaa en kaipaa, vaikka toisinaan suoritan vertailtua sainko samat ratkaisusanat. Tosin kerran sen avulla korjasin yhden ratkontavirheen. Ainakin kerran HP:n lista on ollut virheellinen. Minään luotettavana tarkistuslistana en HP:n listoja pidä, vaikka pääsääntöisesti ne lienevät olevan oikein.

        Minusta ne kuuluisi jakaa privaatisti ihan niinkuin minäkin privaatisti kysyin parilta nettitutuilta mitä mieltä he ovat parin vihjeen ratkaisusanoista.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi" - en minä sillä mitään lypsänyt. Kerroin vain, että sitä kirjoittaessa muutama ruutu oli tyhjä. 2022-12-10 22:09:07 kirjoittaja vain tulkitsi asian lypsämik'seksi..

        En siis 2022-12-10 19:44:45 lypsänyt enkä lypsä palkintoristikouden ratkaisusanoja täällä - selvitin ongelmaa muutaman nettitutun kanssa, en täällä.

        Vääristelet taas. Sen sijaan että olisit kirjoittanut pelkästään "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi" kuten nyt jälkikäteen väität, niin todellisuudessa kirjoitit "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi -klikkaa johdannon linkkiä.". Tuo sen säikeen johdantoon sisällyttämäsi linkki johti sinun omalle sivustollesi, josta löytyi sinun ratkontaongelmiesi kuvaus. Eli toit itse ongelmasi esille tälläkin sivustolla.

        Tämä on hyvin tyypillinen esimerkki taipumuksestasi vääristellä tosiasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääristelet taas. Sen sijaan että olisit kirjoittanut pelkästään "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi" kuten nyt jälkikäteen väität, niin todellisuudessa kirjoitit "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi -klikkaa johdannon linkkiä.". Tuo sen säikeen johdantoon sisällyttämäsi linkki johti sinun omalle sivustollesi, josta löytyi sinun ratkontaongelmiesi kuvaus. Eli toit itse ongelmasi esille tälläkin sivustolla.

        Tämä on hyvin tyypillinen esimerkki taipumuksestasi vääristellä tosiasioita.

        "sen säikeen johdantoon " -> "tämän säikeen johdantoon"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vääristelet taas. Sen sijaan että olisit kirjoittanut pelkästään "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi" kuten nyt jälkikäteen väität, niin todellisuudessa kirjoitit "Minulle jäi muutama kirjain tyhjäksi -klikkaa johdannon linkkiä.". Tuo sen säikeen johdantoon sisällyttämäsi linkki johti sinun omalle sivustollesi, josta löytyi sinun ratkontaongelmiesi kuvaus. Eli toit itse ongelmasi esille tälläkin sivustolla.

        Tämä on hyvin tyypillinen esimerkki taipumuksestasi vääristellä tosiasioita.

        Tarkoitus ei ollut kuitenkaan käsitellä täällä sivuillano mainittuja kohtia. Jos jpku niistä oli kiinnostunut, sai sivuiltani lukea, mitkä ne kohdat olivat. Joku vain tulkutsi asian niin, että halusin ne täällä nostaa käsittelyyn.


    • Anonyymu kirjoitti
      "Sinulla taitaa olla ratkontavirhe!"

      Luo kertakäyttöinen jonkin aikaa kestävä s-posti ja ilmoita se sivustoni palautelomakkeella. Kutsun sinut sitten Magmaan, jossa voit privaatisti tarkastella ristikkoa, jos haluat nähdä miten ratkoin ja onko minulla ratkontavirhettä. Julkisesti en haluasi ratkaisusanaa käsitellä ennen 20.12.2922.

      Toki HP:n spoilauslista saattaa muuttaa tilanteen, mutta varsin ikävänä koen vihjeen käsittelyn HP:n tai jonkun muun paljastusten jäljeen. Kun nyt joku paljastaa ratkaisusanan, voin paljastettuja ratkaisusanoja ja niihin liittyviä vihjeitä käsitellä, mutta aktiivisesti en halua ratkaisusanoja kertomalla toisten ratkontoja spoilata (jos koen vihjeen suoranaisesti virheellisenä, saatan poikkeustapauksessa tuoda esille ratkaisusanan).

    • Anonyymi

      pitkäkyntinen
      sakin hivutusta

      naissotilaat, alice, ääriesimerkki, sähkösilitysrauta, ylärivit, islat, tulinen, synnitön, räty, visvasyylä, titteli, ranneke, skismat, turnaus, isola, litrat, satusedät, yhtyä, aapeli, peetu, akita

    • Anonyymi

      Kyllä minulla ratkesi joka kirjain riittävän pakerruksen jälkeen ja kaikki sanat ovat sopivia vihjeeseen.

      • Anonyymi

        No kyllä mulle ei käynyt yhtä hyvin. Numminen kiltti sanaa en keksi millään. Enkä myöskään tota uros naarasta. Auttakaa viisaammat.


      • Anonyymi

        No kyllä mulla ei käynyt yhtä hyvin. Millään en keksi tota Numminen kiltti sanaa, enkä tota uros naarasta. Auttakaa viisaammat!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mulla ei käynyt yhtä hyvin. Millään en keksi tota Numminen kiltti sanaa, enkä tota uros naarasta. Auttakaa viisaammat!!

        Tajusin Nummisen, mutta uros naaras vielä uupuu. Kiitos!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin Nummisen, mutta uros naaras vielä uupuu. Kiitos!!

        Urisnaaras kyse on vain siitä, että etunimeä voi käyttää sekä miehelle että naiselle. Sian voi tarkistaa heposti kun ratkaisusanan perään haussa kirjoittaa "name" eli etsii enkuksi.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Urisnaaras kyse on vain siitä, että etunimeä voi käyttää sekä miehelle että naiselle. Sian voi tarkistaa heposti kun ratkaisusanan perään haussa kirjoittaa "name" eli etsii enkuksi.

        Siansaksan korjaus.


        Urisnaaraan po Urosnaaraan ja Sian po. Asian.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Urisnaaras kyse on vain siitä, että etunimeä voi käyttää sekä miehelle että naiselle. Sian voi tarkistaa heposti kun ratkaisusanan perään haussa kirjoittaa "name" eli etsii enkuksi.

        Missä ihmeen haussa????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmeen haussa????

        Google-haussa. "???? name" (???? = ratkaisusana) saa enkunkieliset listat miesten ja naisten nimistä.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Google-haussa. "???? name" (???? = ratkaisusana) saa enkunkieliset listat miesten ja naisten nimistä.

        Kun just se nimi uupuu, että vois tarkistaa, että on miesnais nimi. Että vähän ikävä sävy nyt "auttamisessa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun just se nimi uupuu, että vois tarkistaa, että on miesnais nimi. Että vähän ikävä sävy nyt "auttamisessa".

        En lähde paljastuslinjalle. Miehen nimenä nimi on yleensä ranskankielisisillä henkilöillä, naisen nimenä yleensä englantia puhuvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun just se nimi uupuu, että vois tarkistaa, että on miesnais nimi. Että vähän ikävä sävy nyt "auttamisessa".

        Se nimi on Jean.


    • Anonyymi

      Hakattu on piero? Kun en käsitä yhtään. Enkä minäkään tuota urosnaarasta tajua, enkä myöskään mikä on valituksessa ensin.
      Oikea yläkulma on outo.

      • Anonyymi

        Urpu(tus)


      • Piero on ns. skytismi. Sana, jota on muutetty on PIESTY. Ratkojan tehtävänä on kuvata muutos ratkaisusanalla.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Piero on ns. skytismi. Sana, jota on muutetty on PIESTY. Ratkojan tehtävänä on kuvata muutos ratkaisusanalla.

        Styroksi



      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIANSAKSAA! Eikö tämä ikinä lopu?

        SAMA MIESOLETETTU HÖYRYÄÄ YHDESTÄ HUUTOMERKISTÄ KOKO VIIKONLOPUN!


      • Anonyymi kirjoitti:

        SIANSAKSAA! Eikö tämä ikinä lopu?

        Anteeksi, oikoluku jäi tekemättä. Ihmettelin itsekin, miten paljon kirjoitusvirheitä kommenttiin tuli.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Anteeksi, oikoluku jäi tekemättä. Ihmettelin itsekin, miten paljon kirjoitusvirheitä kommenttiin tuli.

        Virheitä oli ihan normi määrä, eli omiin sallitun rajoihisi mahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheitä oli ihan normi määrä, eli omiin sallitun rajoihisi mahtui.

        Onko teillä muilla joka kolmannessa välissä naisten alusvaatemainoksia? Tällaistako touhuako tuemme provosoidessamme Huuhaata vastaamaan kommentteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä muilla joka kolmannessa välissä naisten alusvaatemainoksia? Tällaistako touhuako tuemme provosoidessamme Huuhaata vastaamaan kommentteihin?

        Mulla on dildomainoksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä muilla joka kolmannessa välissä naisten alusvaatemainoksia? Tällaistako touhuako tuemme provosoidessamme Huuhaata vastaamaan kommentteihin?

        En minä mitään mainoksia näe johtuen evästeasetuksista. Eikös mainokset tule käyttjän hakujen perusteella personoidusti.' eli itseäsi saat syyttää, mitä mainoksia näet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä muilla joka kolmannessa välissä naisten alusvaatemainoksia? Tällaistako touhuako tuemme provosoidessamme Huuhaata vastaamaan kommentteihin?

        Ne mainokset taitaa tulla jokaiselle harrastuneisuuden mukaan. Mulla näkyy kirja mainoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne mainokset taitaa tulla jokaiselle harrastuneisuuden mukaan. Mulla näkyy kirja mainoksia.

        Kovasti on kaupallistunut tämä touhu, mutta onhan se ymmärrettävää. Onko "pääpalstalla" nähty maksettua mainontaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti on kaupallistunut tämä touhu, mutta onhan se ymmärrettävää. Onko "pääpalstalla" nähty maksettua mainontaa?

        Beggars Can't Be Choosers.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne mainokset taitaa tulla jokaiselle harrastuneisuuden mukaan. Mulla näkyy kirja mainoksia.

        En usko, että yhdyssanoja osaamaton lukee niin paljon kirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että yhdyssanoja osaamaton lukee niin paljon kirjoja.

        Katselenkin vain mainoksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että yhdyssanoja osaamaton lukee niin paljon kirjoja.

        Onhan ne kirjat komeita hyllyssä. Ja parempikuntoisina säilyy kun ei niitä lukemaan rupea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselenkin vain mainoksia

        Siis kuva kirja mainoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että yhdyssanoja osaamaton lukee niin paljon kirjoja.

        Olipa tylsä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tylsä kommentti.

        Tylsäkommentti on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä muilla joka kolmannessa välissä naisten alusvaatemainoksia? Tällaistako touhuako tuemme provosoidessamme Huuhaata vastaamaan kommentteihin?

        Selaimeen voi helposti asentaa mainosten estoa hoitavan laajennuksen / lisäosan.

        uBlock Origin -laajennus toimii ainakin itsellä niin hyvin ettei mainoksia näy ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selaimeen voi helposti asentaa mainosten estoa hoitavan laajennuksen / lisäosan.

        uBlock Origin -laajennus toimii ainakin itsellä niin hyvin ettei mainoksia näy ollenkaan.

        Androidiin on yleinen lisäosa helpottamaan epäolennaise karsimista.
        https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2022/12/12/opas-android-lukutila

        Ei toimi kaikilla Android-versioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selaimeen voi helposti asentaa mainosten estoa hoitavan laajennuksen / lisäosan.

        uBlock Origin -laajennus toimii ainakin itsellä niin hyvin ettei mainoksia näy ollenkaan.

        Android -puhelimiin voi noutaa Chromen rinnalle Play kaupasta selaimen nimeltä

        Kiwi Browser

        Sen jälkeen Kiwiin voi asentaa saman jo edellä mainitun uBlock Origin -laajennuksen ja saada sillä helpotusta mainosten tulvaan myös puhelimella internettiä selattaessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Android -puhelimiin voi noutaa Chromen rinnalle Play kaupasta selaimen nimeltä

        Kiwi Browser

        Sen jälkeen Kiwiin voi asentaa saman jo edellä mainitun uBlock Origin -laajennuksen ja saada sillä helpotusta mainosten tulvaan myös puhelimella internettiä selattaessa.

        Menee ohi aiheen, mutta kuinkahan monessa selaimessä ydin on Chromium, jolloin toiminnallisuus on suurin piirtein sama kuin Chromessa. Esim Vivaldin "moottori" on Chrome. Firefoxin ydintä osa käyttänee.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Menee ohi aiheen, mutta kuinkahan monessa selaimessä ydin on Chromium, jolloin toiminnallisuus on suurin piirtein sama kuin Chromessa. Esim Vivaldin "moottori" on Chrome. Firefoxin ydintä osa käyttänee.

        Suurin piirtein sama ei tässä riitä. Nimenomaan Kiwi -selaimessa on se erikoisuus että siihen voi asentaa mainoseston. Monista muista Chromen ohella se on Androidissa tarkoituksella estetty koska bisneshän siinä kärsii kun ei pysty pakkosyöttämään kaiken maailman turhuuksia.


    • Joku kirjoitti
      "Sinulla taitaa olla ratkontavirhe!"

      Sitä ei ollut. Eräs nettituttu mainitsi, että haettu ratkaisusana löytyy Suomisanakirja-sivustolta. Löysin sieltä. Merkitys oli sellainen, jota itse en sanalle käytä. Ennestään oudot ssnat tai sanojen merkitykset välilä tuottavat ongelmia.

      • Anonyymi

        Ettei vaan löytyisi siitä Kielitoimiston sanakirjastakin, josta sinä harvoin tajuat katsoa? Oletko vilkaissut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan löytyisi siitä Kielitoimiston sanakirjastakin, josta sinä harvoin tajuat katsoa? Oletko vilkaissut?

        Nöemmät samat selitykset sielläkin.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Nöemmät samat selitykset sielläkin.

        Mitä ihmeen siansaksaa tuo on?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe