Hei olen 12 vuotias tyttö, mulla on ollut valkovuotoo ainakin vuoden. Eilen sitä tuli litra kaupalla ja tänään alavatsassa tuntuu kramppimainen tunne ja selkä kipeänä. En tiedä onko normaalia joten auttakaa! Kivut eivät ole mitenkään järkyttävät mutta tänään on siivouspäivä enkä nyt mitenkään jaksaisi kyykkiä missään. Menkkani eivät ole vielä alkaneet.
Naiset auttakaa!
Anonyymi-ap
3
301
Vastaukset
- Anonyymi
valkovuotoa ei voi tulla litrakaupalla. Joten älä valehtele.Tiedätkö paljon litra on.Joe niin käypä katsoo keittiön kaapista litran mitta.
- Anonyymi
Se on ainoastaan sanonta tapa , jos ilmoitetaan että on tullut runsaasti , kyllä tyttö tietää sen itsekkin ettei mitään valkovuotoa tule litra kaupalla .
Ihan kun naiset sanovat vaihdevuosistaan vertauksia miten hikoilevat .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422492Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423022108- 231882
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241475Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta411381- 441366
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391305- 361076