Hei olen 12 vuotias tyttö, mulla on ollut valkovuotoo ainakin vuoden. Eilen sitä tuli litra kaupalla ja tänään alavatsassa tuntuu kramppimainen tunne ja selkä kipeänä. En tiedä onko normaalia joten auttakaa! Kivut eivät ole mitenkään järkyttävät mutta tänään on siivouspäivä enkä nyt mitenkään jaksaisi kyykkiä missään. Menkkani eivät ole vielä alkaneet.
Naiset auttakaa!
Anonyymi-ap
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
valkovuotoa ei voi tulla litrakaupalla. Joten älä valehtele.Tiedätkö paljon litra on.Joe niin käypä katsoo keittiön kaapista litran mitta.
- Anonyymi
Se on ainoastaan sanonta tapa , jos ilmoitetaan että on tullut runsaasti , kyllä tyttö tietää sen itsekkin ettei mitään valkovuotoa tule litra kaupalla .
Ihan kun naiset sanovat vaihdevuosistaan vertauksia miten hikoilevat .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579