Miehen lapset syövät rahani

Anonyymi-ap

Miehelläni on 2 teini ikäistä poikaa jotka asuvat meillä vuoro viikoin. Tähän asti olemme jakaneet ruoka kustannukset ja kaikki muutkin laskut (vesi, sähkö) puoliksi. Nyt kuitenkin kaikkien hintojen noustua tuhottomasti, olen siinä tilanteessa että jostain on pakko alkaa säästämään koska rahani eivät enää riitä. Olenko kohtuuton jos pyydän miestäni maksamaan lastensa osuuden ruoasta? Mies nimittäin suuttui kun kehtasin tätä hänelle ehdottaa, joten mietin että tosiaanko olen nyt aivan kamala ihminen.

Minulla ei ole lapsia, eli ei siis ole yhteisiäkään, joten en vaadi miestä elättämään ketään. Nuo teini ikäiset pojat kuitenkin syövät aivan valtavia määriä, kummatkin harrastavat vielä urheilua joten syövät senkin takia vielä ekstra paljon, eikä minulla oikeasti riitä enää rahat ruokkia heitä.
Tilanne kun on oikeasti se että minulla menee niinä viikkoina kun lapset ovat täällä, saman verran rahaa ruokaan, kuin millä olen elättänyt itseni kokonaisen kuukauden.

7

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä ihmeen takia hyysäät vieraita muksuja.

• Anonyymi

Kyllä se on lapsen vanhemmat jotka maksavat lapsensa ruuat, jos ei mies sitä ymmärrä niin miksi jatkat , olisihan se helppoa monella kun olis joku joka maksais ruuat.
      Ei kai mies nyt siitä voi suuttua jos sinulla ei ole varaa elättää hänen ja hänen exänsä lapsia . Laita numeroita paperille ja näytä miten paljon mikäkin maksaa ja kuinka nopeasti on jääkaappi tyhjänä .
      Toisaalta jos nämä pojat ovat teini ikäisiä niin muutama vuosi ja he ovat aikuisia ja toivon mukaan menevät töihin , joten siinäkin voi olla pieni ajatus mukana ettei tämä tilanne ole ikuista .

• Anonyymi

Mies voi maksaa ruuat niillä viikoilla, kun pojat on teillä.

• Anonyymi

Monella samanlainen ongelma vaikka ei ole toisten lapsia elätettävänä. Halvimman mahdollisen ruoan ostamista ja niin vähän että nälkä kurnii.
      Itse olen vähentänyt ruuan määrää huomattavasti ja monia tuotteita en enää osta, syynä noussut hinta. Kannan tavarat marketilta, lähikauppa liian kallis.

• Anonyymi

Lyö äkkiä rahahanat kiinni. Olet muuten itse kusessa.

• Anonyymi

Ilmeisesti miesystäväsi ei ole mikään fiksu ihminen, kun ei osaa omatoimisesti osallistua omien lastensa ruokkimiseen.

Lemppaa noin huono mies.

• Anonyymi

Lähde pois, hommaa oma asunto, sitten äijän pitää maksaa kaikki ihan itse, kun ei ole menojen puolittajaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4350
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2210
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      556
      1718
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1441
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1088
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      918
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      888
    Aihe