Miehen lapset syövät rahani

Anonyymi-ap

Miehelläni on 2 teini ikäistä poikaa jotka asuvat meillä vuoro viikoin. Tähän asti olemme jakaneet ruoka kustannukset ja kaikki muutkin laskut (vesi, sähkö) puoliksi. Nyt kuitenkin kaikkien hintojen noustua tuhottomasti, olen siinä tilanteessa että jostain on pakko alkaa säästämään koska rahani eivät enää riitä. Olenko kohtuuton jos pyydän miestäni maksamaan lastensa osuuden ruoasta? Mies nimittäin suuttui kun kehtasin tätä hänelle ehdottaa, joten mietin että tosiaanko olen nyt aivan kamala ihminen.

Minulla ei ole lapsia, eli ei siis ole yhteisiäkään, joten en vaadi miestä elättämään ketään. Nuo teini ikäiset pojat kuitenkin syövät aivan valtavia määriä, kummatkin harrastavat vielä urheilua joten syövät senkin takia vielä ekstra paljon, eikä minulla oikeasti riitä enää rahat ruokkia heitä.
Tilanne kun on oikeasti se että minulla menee niinä viikkoina kun lapset ovat täällä, saman verran rahaa ruokaan, kuin millä olen elättänyt itseni kokonaisen kuukauden.

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia hyysäät vieraita muksuja.

    • Anonyymi

      Kyllä se on lapsen vanhemmat jotka maksavat lapsensa ruuat, jos ei mies sitä ymmärrä niin miksi jatkat , olisihan se helppoa monella kun olis joku joka maksais ruuat.
      Ei kai mies nyt siitä voi suuttua jos sinulla ei ole varaa elättää hänen ja hänen exänsä lapsia . Laita numeroita paperille ja näytä miten paljon mikäkin maksaa ja kuinka nopeasti on jääkaappi tyhjänä .
      Toisaalta jos nämä pojat ovat teini ikäisiä niin muutama vuosi ja he ovat aikuisia ja toivon mukaan menevät töihin , joten siinäkin voi olla pieni ajatus mukana ettei tämä tilanne ole ikuista .

    • Anonyymi

      Mies voi maksaa ruuat niillä viikoilla, kun pojat on teillä.

    • Anonyymi

      Monella samanlainen ongelma vaikka ei ole toisten lapsia elätettävänä. Halvimman mahdollisen ruoan ostamista ja niin vähän että nälkä kurnii.
      Itse olen vähentänyt ruuan määrää huomattavasti ja monia tuotteita en enää osta, syynä noussut hinta. Kannan tavarat marketilta, lähikauppa liian kallis.

    • Anonyymi

      Lyö äkkiä rahahanat kiinni. Olet muuten itse kusessa.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti miesystäväsi ei ole mikään fiksu ihminen, kun ei osaa omatoimisesti osallistua omien lastensa ruokkimiseen.

      Lemppaa noin huono mies.

      • Anonyymi

        Lähde pois, hommaa oma asunto, sitten äijän pitää maksaa kaikki ihan itse, kun ei ole menojen puolittajaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe