Hello Kokkolalaiset

Mitäs teille kuuluu näin perjantaina? ;)
Lähdetkö viihteelle vai vietätkö koti-illan rentoutuen ja telkkua katsellen? Vai hinkutatko kullan kainalossa ja napsit herkkuja? :))

Mun teki ihan hirveästi mieli tehdä tällainen mauton turhanpäiväinen aloitus...
Heti helpotti mieltä ;)

29

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotona olen ollut, käsitöitä ja kotitöitä..

      Illalla sain nimppari lahjan mieheltä.

      Nyt rentoudun ja katson leffaan.

      • Onnittelut nimppareista! 🌹 :)

        Mitä käsitöitä touhuat? Jotain jouluun liittyvääkö?

        Tiiäkkö, on tosi kauan, ku oon kattonu kokonaan jonku elokuvan. Mä tuijotan enempi noita rikosdokumentteja ja muita tosielämän juttuja :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onnittelut nimppareista! 🌹 :)

        Mitä käsitöitä touhuat? Jotain jouluun liittyvääkö?

        Tiiäkkö, on tosi kauan, ku oon kattonu kokonaan jonku elokuvan. Mä tuijotan enempi noita rikosdokumentteja ja muita tosielämän juttuja :)

        Kiitos!♥️

        Nukkekodin mattoja teen. Olen kanssa katsonut rikostarinoita videoita YouTubesta. Nyt katson Hitchcock leffoja.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos!♥️

        Nukkekodin mattoja teen. Olen kanssa katsonut rikostarinoita videoita YouTubesta. Nyt katson Hitchcock leffoja.

        Miten sä teet ne matot? Kudotko vai miten?

        Oletko koskaan katsonut Free-kanavalta Murhaaja kotonani-jaksoja?
        Ne on tosi mielenkiintosia.


      • Anonyymi

        Olen sängyssä ja teen käsitöitä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä ja teen käsitöitä...

        No sängyssä ei varmaan voi tehdä muuta ku kutoa...


    • Anonyymi

      Vaimo kainalossa ja jälkeläinen sylissä näin sohvalla istuskellen, semmoinen normi-perjantai-ilta ennen yöpuulle menoa:)

      Uskollinen alamaisesi

      • Olipas kodikasta :)

        Jostain hölmön syystä tuli mieleen mielikuva, että sulla on vielä päälläs joku flanelliyöpyjama ja Reino-tossut... kunnon koti-isä ;))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olipas kodikasta :)

        Jostain hölmön syystä tuli mieleen mielikuva, että sulla on vielä päälläs joku flanelliyöpyjama ja Reino-tossut... kunnon koti-isä ;))))

        Reinoja lukuunottamatta meni jotakuinkin maaliin;) Samanmoiset flanellipyjamat muutes koko perheellä:)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reinoja lukuunottamatta meni jotakuinkin maaliin;) Samanmoiset flanellipyjamat muutes koko perheellä:)

        Uskollinen alamaisesi

        :))))
        Älä ny viel sano, että niissä flanelliasuissa on hattarapilven näkösiä unilampaita? ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        :))))
        Älä ny viel sano, että niissä flanelliasuissa on hattarapilven näkösiä unilampaita? ;)

        Jouluteemalla mennään, netistä tilattiin ja koko kolmikolla sama kuosi. Poroja, tähtiä ja sen semmoista:)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouluteemalla mennään, netistä tilattiin ja koko kolmikolla sama kuosi. Poroja, tähtiä ja sen semmoista:)

        Uskollinen alamaisesi

        Kuulostaa niin söpöltä :)

        Toi flanelli on muutes ihanan lämmin!


    • Anonyymi

      Katselin Erika Vikmanin loistavaa ohjelmaa. Eturauhaseni reagoi voimakkaasti ohjelmaan ja ilmeisesti muovinen virtsajohdin stentti meni pois paikaltaan. Nyt lähes kolmekymmensenttinen komistukseni ei asetu lainkaan lepotilaan ja nyt ei naurata.

      JK Mikäli tiedät ohjeen millä tämän vaivan saa asettumaan otan neuvoja vastaan.

      • Asettuu sillä, kun katsot pöksyihis ja näet kylmän totuuden...


    • Toljanter

      Olisi ihan kiva kommentoida mun ja Arielin asioita täällä. Mutta siinä ei ole mitään järkeä koska se kuolaava häirikkö on heti kimpussa. Puhun siitä henkilöstä jolla on valtaa tehdä mitä vain, ainakin omien sanojensa mukaan. Niin ja hän ajelee mopoautolla.

      Mukavaa joulua teille ystävät, toivottavasti ymmärrätte miksi meistä ei kuulu täällä mitään...

      t. Rotta ja hänen rakkaansa Ariel

      • Todella kurjaa :((

        Olisi niin kiva, ku tekin kävisitte täällä, mut ymmärrän kummiski teitä...
        Ei ole varmastikkaa kivaa, ku se onneton mopokuski heti tunkee sen inhottavan nokkansa tänne.
        Isottelee, vaikkei ole mitään syytä, onneton kusiainen :/

        Mä toivotan mukavaa joulunodotusta teille molemmille ❤❤

        Jk. Jos mitenkään mahdollista, niin älkää ny ihan kokonaan kadotko 🙏


      • Anonyymi

        Nimittelylinjalla nähtävästi jatketaan? Noh, voimme toki kumpikin olla mopokuskeja, kun karttuu ikää lisää. Monelle aikanaan kyvykkäälle miehelle se on jokapäiväistä arkea. Rollaattorin kahvoissakin voimme nähdä itsemme. Sekin lienee selvää. En ole häirikkö tai kuolaaja. Ko. nuoren naisen loppuelämä voi olla tärviöllä kun jatkat matkaasi uuden valloituksen seurassa. Häntä tässä herättelen, en muuta.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Todella kurjaa :((

        Olisi niin kiva, ku tekin kävisitte täällä, mut ymmärrän kummiski teitä...
        Ei ole varmastikkaa kivaa, ku se onneton mopokuski heti tunkee sen inhottavan nokkansa tänne.
        Isottelee, vaikkei ole mitään syytä, onneton kusiainen :/

        Mä toivotan mukavaa joulunodotusta teille molemmille ❤❤

        Jk. Jos mitenkään mahdollista, niin älkää ny ihan kokonaan kadotko 🙏

        Voin toki olla 'kusiainen', mutta tokko yllän samaan kuin ystäväsi.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin toki olla 'kusiainen', mutta tokko yllän samaan kuin ystäväsi.

        ~Tukkirekka~

        Olet kyllä kierä tapaus...

        Olet täällä muka pelastamassa nuorta naista tärviöltä ja samaan aikaan vain odotat, että hän olisi vapaa, jotta sinä pääsisit tontun tilalle. On se kyllä niin hiton tekopyhää touhua, että ihan oksettaa!!

        Oot just semmonen kuolaava äijäkyylä, jota kaikkien naisten pitäisi varoa.
        Se vieläpä, että kun tämä kyseinen nuori nainen on kertonut moneen kertaan, ettei ole kiinnostunut, niin se olisi saanut fiksun ihmisen väistymään, mutta kun sinäpä et ole fiksu. Tämä juttu kyllä kertoo ihan oikeasti minkälainen petollinen ja kierä ihminen olet.


    • Anonyymi

      Hyvää Joulua kaikille, nyt naisiin

      • Kiitos kiitos...

        Oli sullaki sit kuuma ilta ;)


    • Anonyymi

      Olisi semmoisen saunalimukan paikka, kun huusholli on siivottu viimeistä nurkkaa myöten, lahjat hankittu ja nisuäijätkin tekaisin äsken. Vaimo lähti pojan kanssa sukuloimaan ja jätti vaan listan käteen mitä tehdä;)

      Uskollinen alamaisesi

      • Onko se oikeasti saunalimukka vai "saunalimukka"? ;)

        Mitäs se vaimos keksi sulle viel tehtäväks, ku minusta tuossa oli melkee kaikki mahdollinen? :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko se oikeasti saunalimukka vai "saunalimukka"? ;)

        Mitäs se vaimos keksi sulle viel tehtäväks, ku minusta tuossa oli melkee kaikki mahdollinen? :))

        No kuusi on vielä kasaamatta, se jää huomiselle. Tuumailin yllättää penskan Rustan junaradalla jonka saa väsättyä kulkemaan kuusen juurelle. SevenUppia taitaa olla lasissa, juomiset jätin kokonaan kun tuli tuo jälkikasvu kuvioihin:)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuusi on vielä kasaamatta, se jää huomiselle. Tuumailin yllättää penskan Rustan junaradalla jonka saa väsättyä kulkemaan kuusen juurelle. SevenUppia taitaa olla lasissa, juomiset jätin kokonaan kun tuli tuo jälkikasvu kuvioihin:)

        Uskollinen alamaisesi

        Oi, onpa mukava yllätys pikkuselle vesselille! :)

        Limukka onkin parempi vaihtoehto, nii ei tuu latva kipeeks ;)


    • Anonyymi

      Meillä on firman pikkujoulut. Varattiin kaupungin halvin sauna johon saa viedä omat viinat. Sitten höpsötellään, ihastutaan, pussaillaan, sammutaan ja yrjötään niin että on taa puhuttavaa töissä seuraavan kuukauden.

    • Ai, että kun on tyytyväinen fiilis...
      Sain tehtyä tuon pakkopullajoulusiivouksen pois edestä, ja kerrankin reippaasti etuajassa :))

      Nyt saa keskittyä vaa normi päivätyöhön sun muuhun hössötykseen...

      Joulusta on just se hyöty, että tulee kerrankin putsattua kaikki paikat kunnolla, kun muuten tekee vaan sellasen ylläpitosiivouksen. Ennen tuli siivottua jouluks kaapitkin, mut sen oon jättäny. Onneks Martat kertoi, etten vietä joulua kaapissa ;)))

    • Anonyymi

      Voitin bingosta kinkun ja pilkkihaalarit .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe