Miksi keuruulaiset ovat niin kiinnostuneita muiden asioista? Tuijottavat pitkään kaupassa ja supisevat. Ihme kateellisia kyyliä koko kylä täynnä.
Keuruun kyylät
41
2778
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin saman kun niillä seduilla asuin. Kaikenlisäksi vielä sisäänlämpiävää porukkaa. Outoja tyyppejä.
- Anonyymi
Onneksi porukan määrä väheni yhdellä muutettuasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi porukan määrä väheni yhdellä muutettuasi
Väheni kahdeksalla korkeasti koulutetuilla henkilöillä. Pitäkää tuppukylänne kyylät ja omahyväiset pöljät.
- Anonyymi
Ihmeellistä, että netissä vielä kyyläät keuruulle päin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väheni kahdeksalla korkeasti koulutetuilla henkilöillä. Pitäkää tuppukylänne kyylät ja omahyväiset pöljät.
Korkeasti koulutettu? Ja kirjoittaa näin? Ei oikein hyvältä kuulosta näin ihan vain "tavis" koulutuksen saaneelta joka tykkää ei niin korkeasti koulutetusta työstään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko korkeakoulutus nykyisin tällaista? Ikävältä kuullostaa. Onneksi on nämä "oikeat työt".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko korkeakoulutus nykyisin tällaista? Ikävältä kuullostaa. Onneksi on nämä "oikeat työt".
Korkea vs korkeasti. Kaveri kertoi päivänä eräänä ettei yliopisto ole mikään koulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ovat samanlaisia kuin tämä korkeasti koulutettu, emme ole menettäneet yhtään mitään.
- Anonyymi
Itse en asioistani Keuruulla puhu, vietän hiljaiseloa. Muualla tietävät, Keuruulla arvauksien ja huhujen varassa.
- Anonyymi
Martti Huuhaa Innanen on aikoinaan maalannut taulun nimeltä "Ihmetellään kuin Keuruulla n...iä.
Korsutien punatiilisten kerrostalojen, nykyisin horsmaa kasvavat eläkeläiskyylät 1980-luvulta, eivät unohdu koskaan. - Anonyymi
Keuruu on pikkupaikkakunta siinä missä muutkin, pahimpia ovat syntyperäiset, jotka asuneet paikkakunnalla koko ikänsä, vähän säälittäviä, kapeakatseisuus vaivaa. Kannattaisi vaan vaikka vuodeksi muuttaa ulkomaille tai edes vaikka Ouluun, Turkuu jne...silmät voisi hiukan aueta...
- Anonyymi
Vasemmistolaiset nakertaa yhteiskuntajärjestelmää omalla ikävällä tavallaan?Punikkii virus on veren perintöään.🍁(^^)
- Anonyymi
On tullut asuttua "muualla" 45 vuotta. Aina on ollut kiva ja hyvä palata takaisin Keuruulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistolaiset nakertaa yhteiskuntajärjestelmää omalla ikävällä tavallaan?Punikkii virus on veren perintöään.🍁(^^)
Tää kaveri ei kyllä erota punikkia omasta äidistään.
- Anonyymi
Tämähän se. Sisäsiittoisia idiootteja jonka näkee jo naamasta. Siihen päälle vielä alkoholi ja pieni paikkakunta niin avot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän se. Sisäsiittoisia idiootteja jonka näkee jo naamasta. Siihen päälle vielä alkoholi ja pieni paikkakunta niin avot.
Et ole sitten peiliä hankkinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sitten peiliä hankkinut?
Ei tarvitse kun en ole sisäsiittoinen keuruulaiskyylä.
- Anonyymi
Mitä väliä? Hankkikaa elämä. Joutavaa höpinää elämässään epäonnistuneiltä ja kateellisilta.
- Anonyymi
Erittäin hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi
Ja niitähän piisaa
- Anonyymi
Sitä itsekin ihmettelen että eikö tuosta voi vasn olla välittämättä. Antaa kylylen kyylätä jos siitä jotain nautintoa saavat.
Eiköhän kyseessä sittenkin ole harha. Ihmiset kuvittelevat olevansa muiden silmissä kiinnostavampia kuin mitä oikeasti ovat. - Anonyymi
Mikä tekee ihmisestä uteliaan? Sitä voisi jokainen pohtia ja miettiä omaa käytöstään.
- Anonyymi
Minä. Katselen kauppareissuillani keuruulaisnaisten perseitä ja tissejä. Haittaako se?
- Anonyymi
Ei tietenkään sehän on ihan tervettä heteron hommaa 🙄 toisin kun uimahallissa joku setämies tuijotti mun ky......ää ,vai onko sekin tätäpäivää keuruulla 😉
- Anonyymi
Sisäsiittoisuus tekee kaikenlaista vaivaa.
- Anonyymi
Keuruulaisiin ei voi luottaa sen olen huomannut vuosien mittaan.
- Anonyymi
Voihan sen noinkin toki yleistää. Suurin ongelmasi lienee vilahtavan useinkin peilistä sen ohi kävellessäsi.
- Anonyymi
Olen huomannut saman. Edessä esitetään mukavaa mutta selän takana puhuvat p:tä.
- Anonyymi
Minua ei se kyylääminen niinkään häiritse, mutta se luonne mikä sukulaisillani on. Koskaan ei olla valmiita liikkumaan ja jos ollaan, ollaan aina myöhässä. On rahaa ostaa yhtä sun toista, mutta kun kylään pitäis lähteä ei ole varaa tankata. Sitten kun itse ajat aina sinne saat ostaa vielä ruuat. Jotenkin itsekästä ja yksipuolista...
- Anonyymi
Eikai luonne määrity asuinpaikan perusteella? Luulisi, että tähän vaikuttaa ihan muut asiat kun yleinen ilmapiiri kaupungissa. Jos on lapsesta asti tuommoisiksi kasvatettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai luonne määrity asuinpaikan perusteella? Luulisi, että tähän vaikuttaa ihan muut asiat kun yleinen ilmapiiri kaupungissa. Jos on lapsesta asti tuommoisiksi kasvatettu
Se voi olla, oikeassa olet.
- Anonyymi
Miksi minua tuijotetaan Keuruun S-marketissa? Muualla ei ole tuijoteltu kuin Keuruulla.
- Anonyymi
Oletko käynyt missään muualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keuruulainen on niin uteliassa että taatusti on, ehkä jopa ikkunasi alla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keuruulainen on niin uteliassa että taatusti on, ehkä jopa ikkunasi alla...
Eli et ole käynyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt Oulussa ja Tampereella. Keuruulla marketissa liike lakkaa, rintamasuuntakin kääntyy tai ainakin pää ja sitten tuijotetaan suu auki.
- Anonyymi
On se kyllä niin , että vaikka missä menee näiden huoltoasemien tyhjäntoimittajaparlamenttien ohi vieraana ihmisenä niin takuulla tuijotetaan
- Anonyymi
Huvittaa kun keuruulaiset sanovat että Keuruu on niin pieni paikka että kaikki tuntee toisensa. Ei taatusti tunne! Vaikka kuinka utelias onkin niin en usko että yksikään Keuruun hiiri tuntee +9000 ihmistä.
- Anonyymi
On eri asia luulla tuntevansa kuin tuntea.
- AnonyymiUUSI
Minä tykkään Keuruusta. Mitä sitten jos kyylätään ja haukutaan. Viisas ymmärtää mistä se johtuu ja näin antaa olla. Keuruulla ei ole taskuvarkaita eikä väkivaltaa, joten hienosti on asiat.
- AnonyymiUUSI
Minä vissiin olen poikkeuksellisen tylsä ihminen koska minun asioistani ei kukaan muu ole kiinnostunut eikä minua kukaan tuijotakaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684