Mitä 5.lk terveystarkastuksessa tehään? Moni sanoo että kattoo pipsuun. Jatooko ja jos katsoo nii ei miten? Meille tulee myös myöhemmin gynekologi kattoon. Millasja kokemuksia on.?
Koululääkäri 5.lk
Anonyymi-ap
4
619
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoo pimpiin joo. Koskee myös.
- Anonyymi
Ei se mitenkään erikoista ole , lääkärit vaan tekee työnsä ja tutkii samat asiat kaikilta , siis ei tartte jännittää yhtään.
- Anonyymi
yleensä hoidetaan kuuluisa "crahkentor synisoluirti" leikkaus, silmät leikataan irti väliaikaisesti ja lääkäri vaihtaa silmäruuvin, leikkaus kestää yleensä vain 10 minuuttia eikä se vaadi puudutusta
- Anonyymi
Kuulostaa ympärileikkaukselta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980