Selostaja Tuomas Virkkunen

Anonyymi-ap

Karmea rääkyjä on Tuomas Virkkunen.Olen joskus aiemmin kuullut maikkarilta sen rääkymistä.Sen takia en ole hommannut C morea.Välillä murisee kuin karhu.Surkea selostaja.Selostajan ei pidä huutaa.

15

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuka on se huono suomi selostaja , joka matkii jotain juontajaa ja puhuu selostuksen lomassa koko ajan jotain saatanan juttuja, eikä selosta ottelua 😠

    • Anonyymi

      Just hyvä selostaja. Olen katsonut maikkarilta jalkapalloa hänen johdosta.

      • Anonyymi

        No sinulle sopii, ymmärrätkö että olet samalla tasolla?


    • Anonyymi

      Onks se joku uussuomalainen, kun rääkyy hoono soomekiel?
      Harry Kanea on hölmöö haukkua, jos ampui toisen kudin yli. Eka meni sinne, mihin oli tarkoitus.
      Toi futis Kane on vähän kuin Texas Ranger ; Morgan Kane, vetää 2/5 sekassa Colt Police Special 44 .

    • Anonyymi

      Se on se rääkyjä selostaja jos se ei teille tullut selväksi

      • Anonyymi

        Potkupallia pelannut koltiaisiässä, nyt rääkyy kuin paraskiin ruirääkkä.


    • Anonyymi

      Aivan järkyttävän huono, asiavirheitä paljon, MUTTA kun vielä nenä tukossa sossöttää aivan idioottimaisella intonaatiolla!

      KUKA hänet valitsi MTV3:lle selostamaan? KUKA?

    • Anonyymi

      Miksi huutaa? Yrittääkö puhevikaansa ja vähää ymmärrystänsä peittää, ehkä? Ei ilmeisesti puhevikaansa edes ymmärrä tai tiedosta?

      • Anonyymi

        Siis sössöttämistään ei ymmärrä.


    • Anonyymi

      Aivan järkyttävän huonoa puhetta tuottaa Tuomas. Täysin väärässä ammatissa mies on, kun vielä jalkapallosta ei kovin paljon ymmärrä.

    • Anonyymi

      Paska rääkyjä miksi tämä epeli yleensä selostaa

    • Anonyymi

      Tuomas Virkkunen - selostaja jolla ei toimi mikään: puhe epäselvää, puhuu typeriä, selostaa kuin olisi radiossa vaikka kuvakin on käytössä, luulee ilmeisesti että jatkuva örinä on välttämätöntä, huutaa kuin olisi perse tulessa. Maikkarilla näitä ääliöitä riittää. Punainen kortti ja ulos studiosta!

    • Anonyymi

      Jonnin joutava rääkyjä.En ymmärrä miten täälle rääkyjälle on ylipäätään jatkossa töitä millään kanavalla.

    • Anonyymi

      Laitoin palautetta MTV:lle, laittakaa tekin. Ton selostajan takia jää pelit (ja mainokset) katsomatta.

    • Anonyymi

      Tuomas tarvitsee apua, ei välttämättä ymmärrä sitä itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe