Jos pelissä tapahtuu jokin poikkeuksellisen hieno suoritus niin ääntä voi koventaa mutta muuten selostajan huutaminen on turhaa ja häiritsevää.
Ei ihmiset normaalisti koko ajan puhu huutamalla. Innostuessaan jostakin kyllä.
Selostajan liika huutaminen
7
294
Vastaukset
- Anonyymi
Selostajien koppiin desibelimittari ja määräys minkä yli se ei saa näyttää.
- Anonyymi
Ei kestä korvat tätä lähes jokapäiväistä älämölöä viikosta toiseen. Ymmärtäisi vielä vähän, j os olisi suomalaisia mukana. Luojan kiitos loppuu kohta. Hermo menee tai tulee avioero näin pitkästä huudatuksesta! Turha kirjoitella, että tätä on niin harvoin, koeta kestää, Vielä joulun alla!
- Anonyymi
Huutaa jos huudattaa, mutta nämähän huutavat väkisin, ähistäen oikein.
- Anonyymi
Hiihtoselostajatkin karjuu kuin viimeistä päivää, esim kun matalaääninen Porttilan Kimmo selostaa. Korkeampiääniset kiljuu.
Suomessa taitaa olla edellytys tv selostajaksi pääsyyn lajissa kuin lajissa. - Anonyymi
Huutaminen on rantautunut suomalaiseenkin urheiluselostamiseen. Ennen vanhaan asia meni perille normaalilla äänenkäytöllä, ei Porttila nuorempana huutanut.
- Anonyymi
Muutaman vuoden kun sokkaat tyhjänpäiväistä pallonpotkintaa, niin ainut tapa pysyä hereillä on huutaa. Tuska poistuu hetkeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819