Jos pelissä tapahtuu jokin poikkeuksellisen hieno suoritus niin ääntä voi koventaa mutta muuten selostajan huutaminen on turhaa ja häiritsevää.
Ei ihmiset normaalisti koko ajan puhu huutamalla. Innostuessaan jostakin kyllä.
Selostajan liika huutaminen
7
224
Vastaukset
- Anonyymi
Selostajien koppiin desibelimittari ja määräys minkä yli se ei saa näyttää.
- Anonyymi
Ei kestä korvat tätä lähes jokapäiväistä älämölöä viikosta toiseen. Ymmärtäisi vielä vähän, j os olisi suomalaisia mukana. Luojan kiitos loppuu kohta. Hermo menee tai tulee avioero näin pitkästä huudatuksesta! Turha kirjoitella, että tätä on niin harvoin, koeta kestää, Vielä joulun alla!
- Anonyymi
Huutaa jos huudattaa, mutta nämähän huutavat väkisin, ähistäen oikein.
- Anonyymi
Hiihtoselostajatkin karjuu kuin viimeistä päivää, esim kun matalaääninen Porttilan Kimmo selostaa. Korkeampiääniset kiljuu.
Suomessa taitaa olla edellytys tv selostajaksi pääsyyn lajissa kuin lajissa. - Anonyymi
Huutaminen on rantautunut suomalaiseenkin urheiluselostamiseen. Ennen vanhaan asia meni perille normaalilla äänenkäytöllä, ei Porttila nuorempana huutanut.
- Anonyymi
Muutaman vuoden kun sokkaat tyhjänpäiväistä pallonpotkintaa, niin ainut tapa pysyä hereillä on huutaa. Tuska poistuu hetkeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420