Poliisi eläkeläiset Erkki Jaatinen ja Ilkka Pietiläinen Keski-suomi

Anonyymi-ap

Heivasivat sakon kiilautuvan rekan ja henkilöauton pois kiihdytyksestä . Herjailivat henkilöauton kuljettajalle kesälomarahoista tms., ja normaali ajokorttikaan näkynyt. Normaali valitus aikana tehty ei kelvannut syyttäjä Pentti Hiidenheimolle vaan kirjoitti uuden omanaan. Valitus otettu pois ja kysytty Erkki Jaatiselta tapahtuneesta, sanoi ettei muista kun näitä on niin paljon. Ilkka Pietiläinen taasen lopetti puhumisen kun kuuli asian. Poliisista vedottu koskemattomuuteen ym., Tosin tutkinnan Hakala irvistellyt luontoladuilla mutta Koivula sentään vain kauppa jonossa.

17

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurisyihin ei ole ilmeisesti ymmärrystä.

    • Anonyymi

      Poliisin asianhoito neuvostoaikainen kun asiaa käsitellään niin tulee vain lisää kumulatiivisia ongelmia. Tero

    • Anonyymi

      Heh, onneksi on nykyään nuo älytolpat.

    • Anonyymi

      Niin 66 putkakuolemasta 2 johtanut esitutkitaan. Lähde lehti 16.3.2023. Eipä juuri poliisia kiinnosta..
      Nm. Tänään

    • Anonyymi

      Erkki oli Helvin koulukarkailija poika meni Saksaan ja päätyi ko. Hommaan. Helvin ukolle kävi huonommin Helvin porukassa. Nm. Jämsänkosken koulussa ollut...

    • Anonyymi

      Jotain oli Erkin Ilkan tässä maailmassa elääkseen tehtävä.. luovaa toimintaa..

    • Anonyymi

      Ei villisikakaan luonteelleen mitään voi vaikka ei kaikkien lakien kanssa elä..
      Nimim lörpötteliää kuunnellut

    • Anonyymi

      Eipä nykyäänkään riitä oikeaa ainesta ko. hommaan, joitakin sitä ennenkin sinne piti otta... Elämä on peli..

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että Jaatinen ja Pietiläinen olisi hyvä tappaa kuten aivan kaikki muut millään lailla koskaan osallisina olleet tässä rikollisjärjestössä!

      • Anonyymi

        Pitäisi varmaan olla tuohon aikaan tuutimassa ettei oma lumipallo pyöri liian isoksi, ettei jaksa pyörittää itseään unille..
        Nm. Aamuvirkku


      • Anonyymi

        Aika rajua, oliko kesäloma humalaa.
        Nm,minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika rajua, oliko kesäloma humalaa.
        Nm,minä

        Poliisi voi olla moni ...ilman kesäloma humalaa. Poliisilla omat pullonsa.


    • Anonyymi

      Rajua on kun rosvo ja poliisi samassa nahassa syntynyt. Kova oli myös lörpöttelemään.
      Nm. Jkl:stä

    • Anonyymi

      Joo ei korppi noki...
      Setä vaan

    • Anonyymi

      Mistä ko. henkilöt vastuuseen..

    • Anonyymi

      Poliisinkin korissakin mätiä omenoita.
      Nm. Ei se joka meni sinne kaivoon..

    • Anonyymi

      Tässäkin tapauksessa kun poliisi itse häslää niin tutkinta on yksipuoleinen. Piipaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe