Pasanen tarinoi Hua Hinissa

Anonyymi-ap

"Hua hinissä ei ole leipäjonoja ollut koskaan, ruoka-avusta jaettiin viimeeksi vuosi pari sitten" toteaa Pasanen jykevällä rintaäänellään.

Kuinkas sitten tämä ruokapankki jatkaa?
https://iminhuahin.com/huahin-foodbank/

Mites sitten tämä SOS Food Rescued Program? Kahdeksan ravintolaa mukana tässä avustusjärjestössä.

Entäpä Sang foundation?

Mites tämä Charity Hua Hin Thailand?

Lisäksi kulkukoirille ja elefanteille on omat avustusjärjestönsä Hua Hinissa.

Vai ei ole ollut leipäjonojakaan koskaan...
https://www.huahintoday.com/wp-content/uploads/2020/06/Sang-1.jpg

On vaikeaa sanoa Missä Hua Hinissa Pasanen on elänyt, mutta ulkosalla hän ei ole käynyt eikä tiedä mistään mitään.

16

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon mahdollista mutta leipäjonoa täällä ei ole ollut koskaan, mutta nuoria äitejä joka ovat jääneet yksin lapsensa kanssa niitä avustetaan tarpeen mukaan, kun thaimaalainen harvoin pyytää apua, kunnia ei anna periksi, vaimoni on lahjoittanut osan saamistaan avustuksista muutamalle temppelille, vie riisiä ja muita ruokatarpeita.

      • Anonyymi

        Hei Saarimies! Miksi kutsut sitä kun ihmiset jonottavat ruoka-apupaketteja Hua Hinissa esimerkiksi tuossa Sang-projektissa josta tuo valokuva on? Eikös sitä kutsuta leipäjonoksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Saarimies! Miksi kutsut sitä kun ihmiset jonottavat ruoka-apupaketteja Hua Hinissa esimerkiksi tuossa Sang-projektissa josta tuo valokuva on? Eikös sitä kutsuta leipäjonoksi?

        Pattajan poika kyselee leipä jonoa.. ei taida savon linnassa olla selvillä nämä factat..
        leipä jono on sellainen missä leivät on jonossa. Ensinmäisenä siinä jonottaa on ruis limput, sitte on patonkit, paahto leivät ja hillot, ihan lopuksi tulee suola keksit ja ruis napit. Voita voi levittää kotona sitte ni sitä ei ole leipä jonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Saarimies! Miksi kutsut sitä kun ihmiset jonottavat ruoka-apupaketteja Hua Hinissa esimerkiksi tuossa Sang-projektissa josta tuo valokuva on? Eikös sitä kutsuta leipäjonoksi?

        En kutsu kutsun, pattayan savon ruoka-avustuksia leipäjonoiksi, kun sieltä saat sitä mitä ei muille kelpaa, Thaimaassa kaikki ruoka-annokset on kuranttia, eli täällä ei jaeta vanhaa tavaraa... vittumaista jonottaa jäistä vanhaa leipää, jotka paikallinen cm on köyhille lahjoittanut, tiedät varmaan, kun olet kokemusasiantuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kutsu kutsun, pattayan savon ruoka-avustuksia leipäjonoiksi, kun sieltä saat sitä mitä ei muille kelpaa, Thaimaassa kaikki ruoka-annokset on kuranttia, eli täällä ei jaeta vanhaa tavaraa... vittumaista jonottaa jäistä vanhaa leipää, jotka paikallinen cm on köyhille lahjoittanut, tiedät varmaan, kun olet kokemusasiantuntija.

        Millä logiikalla Thaimaan leipäjonot eivät ole leipäjonoja? Ruoka-apu on se virallinen nimi sekä Suomessa että Thaimaassa. Jäistä leipää ei jaeta Suomessa eikä päiväys saa olla mennyt umpeen. Suomessa jaetaan ruokakasseja, jotka sisältää monenlaista ruokaa.
        Tässä viime vuonna jouluna jaetun kassin sisältöä
        https://hs.mediadelivery.fi/img/468/fb1db914e06244fab8b90812dfd870dc.jpg

        Etpä sitten tiennyt tästäkään asiasta mitään. Et Thaimaasta etkä Suomesta, mutta silti aina alat vänkäämään. Jäikö pääsi pyöröoven väliin kun läksitte synnytyslaitokselta vai miten sinusta tuli tuollainen?

        Pattayalla oli kolme suurta leipäjonoa kerran viikossa pahimman koronan aikaan. Niissä kävi noin tuhat ihmistä yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä logiikalla Thaimaan leipäjonot eivät ole leipäjonoja? Ruoka-apu on se virallinen nimi sekä Suomessa että Thaimaassa. Jäistä leipää ei jaeta Suomessa eikä päiväys saa olla mennyt umpeen. Suomessa jaetaan ruokakasseja, jotka sisältää monenlaista ruokaa.
        Tässä viime vuonna jouluna jaetun kassin sisältöä
        https://hs.mediadelivery.fi/img/468/fb1db914e06244fab8b90812dfd870dc.jpg

        Etpä sitten tiennyt tästäkään asiasta mitään. Et Thaimaasta etkä Suomesta, mutta silti aina alat vänkäämään. Jäikö pääsi pyöröoven väliin kun läksitte synnytyslaitokselta vai miten sinusta tuli tuollainen?

        Pattayalla oli kolme suurta leipäjonoa kerran viikossa pahimman koronan aikaan. Niissä kävi noin tuhat ihmistä yhteensä.

        Mitä on leipäjono, se on kauppojen poistama myymätön pääosin liha ja tuoretuote joiden viimeinen käyttöpäivä on menossa vanhaksi.

        Ruoka-apu on eu:n ruoka-apurahastosta maksettu ruokahankinta jotka on tarkoitettu vähävaraisten tukemiseen.

        Thaimaassa ei ole leipäjonoja lainkaan, ruoka-apu on toteutettu lahjoitusvaroin, mutta poikkeaa suomen leipäjonosta siitä että jaettavat tuotteet on lahjoittu, tai ostettu edelleen jakamista varten, vaikka red cross... on auttanut paljon thaimaassa ostamalla ruokaa ja muitakin terveyden hoitotuotteita ja lääkkeitä, niitä tarvitseville ilmaiseksi jakamalla.

        Suomessa jaetaan ainoastaan tällä hetkellä markettien ylijäämä tarpeita, viimeiset eu-kassit jaettiin vähävaraisille vuonna 2020 tai 2021, kassien sisällön osti keskitetysti, (FEAD)

        jonkin verran suomessa seurakunnat auttavat vähävaraisin maksusitoumuksilla, vaikkapa ruokakauppaan.

        By Numball HHN 62v.

        Eli olennainen ero thaimaassa ja suomessa ruoka-avussa on se että thaimaassa ruoka-apu on kunnollista ruokaa, Suomessa markettien poistamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on leipäjono, se on kauppojen poistama myymätön pääosin liha ja tuoretuote joiden viimeinen käyttöpäivä on menossa vanhaksi.

        Ruoka-apu on eu:n ruoka-apurahastosta maksettu ruokahankinta jotka on tarkoitettu vähävaraisten tukemiseen.

        Thaimaassa ei ole leipäjonoja lainkaan, ruoka-apu on toteutettu lahjoitusvaroin, mutta poikkeaa suomen leipäjonosta siitä että jaettavat tuotteet on lahjoittu, tai ostettu edelleen jakamista varten, vaikka red cross... on auttanut paljon thaimaassa ostamalla ruokaa ja muitakin terveyden hoitotuotteita ja lääkkeitä, niitä tarvitseville ilmaiseksi jakamalla.

        Suomessa jaetaan ainoastaan tällä hetkellä markettien ylijäämä tarpeita, viimeiset eu-kassit jaettiin vähävaraisille vuonna 2020 tai 2021, kassien sisällön osti keskitetysti, (FEAD)

        jonkin verran suomessa seurakunnat auttavat vähävaraisin maksusitoumuksilla, vaikkapa ruokakauppaan.

        By Numball HHN 62v.

        Eli olennainen ero thaimaassa ja suomessa ruoka-avussa on se että thaimaassa ruoka-apu on kunnollista ruokaa, Suomessa markettien poistamaa.

        Tuolla kerrotaan lisää, eli voidaan pakastaa vaikkapa lihatuotteita ja jakaa ne köyhille kunhan pakastaminen on tapahtunut ennenkuin tuote on vanhaa... https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/elintarvikeala/tuote--ja-toimialakohtaiset-vaatimukset/havikkiruoka/


    • Anonyymi

      Mikäli asia todella kiinnostaa muuta kuin piruilumielessä, niin voi laittaa googleen ..... Myllypuron ruokajono .... sitten kuvat.

      • Anonyymi

        tiedän suomen tilannne on surkea, vanhoja myymättömiä ruokatarpeita lahjoitetaan pakkasessa jonottaneille ihmisille, suomi on yksi maailman rikkaimpia maita, joka kohtelee vähempi osaisia todella törkeästi...


    • Anonyymi

      Thaimaassa ei ole leipajonoja koska kukaan, paitsi Farang'it, ei syo leipaa....

      • Anonyymi

        "Thaimaassa ei ole leipäjonoja lainkaan, ruoka-apu on toteutettu lahjoitusvaroin, mutta poikkeaa suomen leipäjonosta siitä että jaettavat tuotteet on lahjoittu, tai ostettu edelleen jakamista varten" -Sanoo Humppahuhta.

        Ruoka-apu jota ihmiset jonottaa = Leipäjono.

        Suomessa on täsmälleen sama systeemi. Ruoka ei tule taivaasta, vaan se on lahjoitusvaroin toteutettu sekä suoraan tehtailta ja kaupoilta. Mitään vanhaa leipää ei jaeta, se on kiellettyä.
        Vain tosi idiootti kuvittelee että leipäjono tarkoittaa kirjaimellisesti leipää.
        Suomessa on myös sellaista toimintaa että saat 3 eurolla kassillisen ruokaa ja jos ei ole 3 euroa saat sen kassin velaksi.

        Thaimaassa syödään kyllä leipää. Vaaleaa leipää. Pulleat lapset vetää paahtoleipää ja hilloa ihan siinä missä pullea Humppahuhtakin. Kaupat on täynnä erilaisia pullaleipiä nakilla ja hillolla tai ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Thaimaassa ei ole leipäjonoja lainkaan, ruoka-apu on toteutettu lahjoitusvaroin, mutta poikkeaa suomen leipäjonosta siitä että jaettavat tuotteet on lahjoittu, tai ostettu edelleen jakamista varten" -Sanoo Humppahuhta.

        Ruoka-apu jota ihmiset jonottaa = Leipäjono.

        Suomessa on täsmälleen sama systeemi. Ruoka ei tule taivaasta, vaan se on lahjoitusvaroin toteutettu sekä suoraan tehtailta ja kaupoilta. Mitään vanhaa leipää ei jaeta, se on kiellettyä.
        Vain tosi idiootti kuvittelee että leipäjono tarkoittaa kirjaimellisesti leipää.
        Suomessa on myös sellaista toimintaa että saat 3 eurolla kassillisen ruokaa ja jos ei ole 3 euroa saat sen kassin velaksi.

        Thaimaassa syödään kyllä leipää. Vaaleaa leipää. Pulleat lapset vetää paahtoleipää ja hilloa ihan siinä missä pullea Humppahuhtakin. Kaupat on täynnä erilaisia pullaleipiä nakilla ja hillolla tai ilman.

        Pattayan savo rulettaa... täysin tietämättömänä, asiasta.


    • Anonyymi

      Oli erittäin uskottavaa kun Pasanen kertoi vaimon valtion korona-avustuspäivänä käyneensä ostamassa kahvia ja 20kg säkin riisiä ja vieneensä sen SPR:lle.
      Varakkaan oloinen kaveri muutenkin, kun exänsä myy donitseja kadulla pimeänä taskurahojen toivossa. Pasasta kairataan sillä välin Jorvin sairaalassa hesassa.

      • Anonyymi

        Voi sinua resupekkaa olet täysin ymmärtänyt asian väärin pärjäämme vaimoni kanssa erinomaisesti, hän ei vain ole tottunut maleksimaan vaikka olen yrittänyt opettaa, hänen pitää tehdä jotain, vaikka pientäkin. Ei sen takia että saisi siitä tuloa, vaan siksi että ei osaa olla toimettomana. Ja muuten Jorvi ei ole hesassa vaan espoossa, katsos olen asunut espoossa, nuottaniemessa, juuri tänä aikana tyttäreni syntyi, jorvissa, siis espoossa... muuta kontaktia minulla ei ole jorviin koskaan ollutkaan.
        By NumBall HHN 62v.


    • Anonyymi

      Poju puree jäistä cm leipää pattayan savossa, täällä hua hinissä tarjoillaan satokauden juhlissa, vasta paistettua intialaista massaman currya, tiedät varmaan, kun olet kokemusasiantuntija.

      • Tilaan usein ruokaa täällä thaimaassa thaimaan parhaaksi valitusta ravintolasta isoissa styroksi laatikoissa. Laitan pakkaseen ne ja sitten ja sitten sulatan ne ja laitan loput pakkaseen ja sitten sulatan ne taas https://aijaa.com/ZhSfJq
        Kuvassa on thaimaalainen banaani paprika salaatti herkku sieni sipulilla. Erinomaista kun sen lämmittää mikrossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe