Saunan paneelit lakattu tumman ruskeiksi. Onko mitään keinoa, esim peittävä pohjamaalaua, jolla paneelit saisi vaaleiksi ?
Saunan paneelit
6
179
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Poista vanhat paneelit ja tee uudet pinnat.
- Anonyymi
Minulla sama homma oli kun ostin talon ja saunan. Mustaa paneelia oli. Revin paneelit pois ja laitin vaaleaa tilalle. Turha alkaa mitää maalaamaan.
- Anonyymi
Ensimmäisen kerran jollakin saunan paneelit on LAKATTU.
- Anonyymi
On niitä lakattujakin nähyty. Vaan todennäköisemmin aloittajan paneelit on käsitelty jollain sävytetyllä sasulla tms, joka on sekin on lähes (todella runsaastivedellä ohennettua) lakkaa vastaava tuote. Vetäiset sasua useampaan kertaan, niin lopputulos on kuin lakkakerros.
Mut joo... Paneelit pois ja uudet tilalle on ainoa järjellinen ratkaisu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä lakattujakin nähyty. Vaan todennäköisemmin aloittajan paneelit on käsitelty jollain sävytetyllä sasulla tms, joka on sekin on lähes (todella runsaastivedellä ohennettua) lakkaa vastaava tuote. Vetäiset sasua useampaan kertaan, niin lopputulos on kuin lakkakerros.
Mut joo... Paneelit pois ja uudet tilalle on ainoa järjellinen ratkaisu.Vielä mieleen... Soodapuhalluksella saisit lakat pois puuta vahingoittamatta, Eri asia kannattaako. Jos on kunnon vehkeet ja pystyy itse tekemään, niin ehkä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä mieleen... Soodapuhalluksella saisit lakat pois puuta vahingoittamatta, Eri asia kannattaako. Jos on kunnon vehkeet ja pystyy itse tekemään, niin ehkä...
Ajan haaskuuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808