en tajuu että niin voi tehdä, mutta sinne meni mun koti. Ulkona on pakkasta ja nyt on vilu.
Miehen lapset söivät taloni
6
458
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen lapset söivät koirani, hyvän metsästyskoiran, kenen kanssa nyt menen metsälle.
- Anonyymi
Jos olet mies .Kontakti mies sakit.Jos olet nainen kontakti tuki naiset Molempien yhteystiedot löytyy netistä.Yö majat yhä olemassa taivas alla ei kenenkään tarvitse olla kuin myös asuntolat.Kysy sosiaalivirasto niistä.
- Anonyymi
Niin , lieneekö välinpitämättömyyttä /sinisilmäisyyttäsi ?
- Anonyymi
Kysyy petri kettula
- Anonyymi
Meillä eukon pilalle hemmotellut kakarat tilaa ruokaa ja syövät äitinsä piikkiin.
Minä teen perusruokia ja ei kelpaa nirppanokille.
Ratkaisin asian syömällä tukevan lounaan töissä ja syökööt äitinsä vaikka vararikkoon.- Anonyymi
Minun eukkoni ja sen kakarat juo minut perikatoon , koko jengi juoppoja, aikuiset ihmiset eivät käy töissä, no eukko sairauseläkkeellä , mutta kakarat täysiä luusereita, taidan heittää pihalle kaikki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381