onko muuten kasperky hyvä tietoturva kysyn koska kasperky on venäjältä ja venäjä käy ukrainan sotaa mutta minusta se ei ole kaspeky tietoturvaa valmistaman yrityksen vika se venäjän sota eikä se missään nimessä tee siitä minusta ainakaan huonoa tietoturvaa jotkut on sanonut että kasperky tietoturva vakoilisi ihmisiä siitä en ole varma vakoileeko mutta jos vakoileekin niin kyllä kaikki ohjelmat ja käyttöjärjestelmät kerää ihmisestä jotain tietoa itse olen sitä mieltä että käytän kasperia jo yksistään sen takia että siinä on mahdollista ottaa käyttöön kasperista löytyvä erittäin tehokas virtuaalinen laitesuojaus toiminto
kasperky total security
Anonyymi-ap
0
184
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544740
- 964706
- 613669
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.733401- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661