Kunnollinen vapaa nainen suhteeseen

Anonyymi-ap

Joka ei ole lihava, joka osaa hoitaa huushollia, tehdä, ruokaa, siivota, tiskata, viihdyttää miestään ja osaa keskustella räyhäämättä, toki kuunnellakin pitää.

Ennen nämä mitättömät vaateet täytti jokainen suomi nainen.

90

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miltähän tuntuis, jos tuollainen naisimmeinen sattuis kohalle. Pitäis nipistää itteä, että olenko varmasti hereillä. Kuitenkin havahtuis kuin unesta oman eukon turvalliseen tuimaan katseeseen, kylmä keitto tutusti hellalla ja rakas eukkoseni tällää lahosuojaa luomeen. "Meillä on sitten tyttöjen ilta, ettäs tiiät". Onneksi tuttu ja turvallinen viinapullo piilossa liiterissä. Ellei se ole sitä löytänyt. Niin faktaa vai fiktiota

• Anonyymi

kaikkea noita osaisin, ja yksi tärkeä / tärkein toiveeni itsellenikin, että
      keskustelua ilman riitelyä, mutta : en vain ole valmis parisuhteeseen, ehkä se on raha yksi tekijä, olen pienituloinen ja siitäkin vähästä koetan vielä säästää, ja ylimääräistä ei ole.
      Mun mielestä parisuhde vaatii myös kohtuullisen hyvän käyttövaran, niin että voi käydä joskus huoletta ulkona lounaalla, ja joskus joku pieni virkistysmatkakin, siis ihan vaan, vaikka yhden - kahden päivän pieni matka , nimenomaan yhdessä. Kyllästyn, jos vuodesta ja päivästä toiseen pällistellään kotona ruokien / siivouksien jne kanssa.

• Anonyymi

No ei kai kukaan nykyaikana ala kenenkään ilmaiseksi piiaksi, kun molemmat käyvät töissä kodin ulkopuolella niin ne muutkin asiat kotkan sujuu yhteistoimin , harvoinpa näkee perhettä jossa vaimon on tehtävä kaikki kotityöt ” hyvän vaimon” merkki otsassa .
        Hyvä sentään että ajat ovat muuttuneet. Sitten oli niinkin ennen että naiset olivat niitä kotirouvia niin silloin vetelivät kortensa kekoon näillä kotiin kuuluvilla töillä , mutta ny käyvät naisetkin töissä ja työ saattaa olla raskastakin , joten tasapaino se on silloin tärkeä asia kun kumpikin käy töissä kodin ulkopuolella

• Anonyymi

Just näin.

• Anonyymi

Mitä se vanha ukko sitten tekee?

• Anonyymi

Ai tänne palstalle on pesiytynyt joku koiranleuka. Sopiihan se. Minä olen aloittajan toiveet täyttävä mutta varattu. Ei tällaisten naisten vapaana tarvitse olla. Miehellä ei ole viinapulloa autotallin nurkassa, siinä keikkuu mukana lenkillä ja seurana.

• Mitä suomi-miehellä olisi annettavana vastineeksi?

• Anonyymi

Ruokkoamaton olemus hookoon sininen toisessa, kalja toisessa kädessä. Pieruverkkareinen sohvaperuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokkoamaton olemus hookoon sininen toisessa, kalja toisessa kädessä. Pieruverkkareinen sohvaperuna.

en ole koskaan ruokkoamattomiin miehiin tutustunut, siisteys ja käytöstavat on ihan ensimmäinen ehto, että edes tutustuisin lähemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole koskaan ruokkoamattomiin miehiin tutustunut, siisteys ja käytöstavat on ihan ensimmäinen ehto, että edes tutustuisin lähemmin.

Ihan totta hoidettu huoliteltu mies on myös älykäs . Niin että sohvalla makaaja saa ihan rauhassa haaveilla ihanne naisistaan , ne vie fiksut tasa-arvoiset miehet

• Anonyymi

Hikiset kaljamahat arvostelevat naisia. Hei olkoon !

• Anonyymi

Aoittaja on joku tumputtaja ?

• Anonyymi

Onneksi olen köyhä ilman omaisuutta, vähän läski, meikkaamaton, kouluja käymätön ja ja ja.......ihanasti saan olla rauhassa tuolla kulkiessani......miesten vaatimukset ei kiinnosta, siksi en myöskään liikoja tälläydy enää että huomiota saisin.

• Anonyymi

Lyhyt max 155cm,paino 50kg hujakoilla, tummat hyvinleikatut lyhyet hiukset.
      Hiljainen, kiltti, siisti nainen, opettaja, lastentarhanopettaja ammatiltaan.

• Anonyymi

Hyi.

• Anonyymi

Tuollaisen kanssa olen elänyt 50 vuotta ja sen jälkeiset 3 vuotta ovat olleet tavallaan käänteisiä. Vaimoni terveys alkoi oireilemaan pahemman kerran. Kyse on geneettisestä rasitteesta joka oli tiedossa jo 22 vuotta sitten mutta varsinaiseksi haitaksi se muodostui vasta viimeisten reilun kahden vuoden aikana.
      Kevensin vaimoni taakkaa hoitamalla kotityöt heti "eläköitymisemme" alun jälkeen eli nuo 22 vuotta sitten.
      Näin hän voi keskittyä laulun sanoin perusajatukseen "tuotamme toisillemme vain hyvää mieltä" mutta tuokin vaihe on nyt taakse jäänyttä elämää.
      Odottelen parhaillaan puhelua voinko noutaa hänet keskussairaalasta kotiin.

• Anonyymi

Vaimoni taakkaa?
        Eiköhän ne kotityöt Ole molempien taakka
        Ei ainostaan naisen

• Anonyymi

Olen pahoillani vaimosi tilanteesta. Olen aikonut kirjoittaa pahoittelut useampaan ketjuun, mutten ole saanut aikaseksi. Eikä asia siitä kummene.

Rauhallista Joulua!

Byro B

• Anonyymi

Voi itku, joko sinun Thaimaasta haettu rouva sai tarpeekseen ja lähti.

• Anonyymi

alottajalle
      hah hah haaaaaaa

vai piikaa olet etsimässä
      ONKO sinulla RAHAA palkata noin pätevää vaimoa siivoojaksi,
      palkka olis vähintään 10 000 eur kk:ssa, ja viodessa 12 kertaa tuo summa,
      siiten saataa löytyä ehkä kaikki kriteerit täyttäviä vaimo ehdokkaita,
      paitsi jos sinulla itsellä riirrää kyky ja ulkonäkö on siedettä ettei lapset sua pelkäisi niin ehkä löytyy vaimoki sinulle,

• Haussa siis taloudenhoitaja😁.

• Anonyymi

Ihan niin ja joillain pitää olla että kelpaa ”atleetille ”

• Anonyymi

Eräs nuori vitsinikkari sanoi kerran: tiedätkö miksi lihavat naiset ovat mukavia? Heidän täytyy olla. Muuten eivät saa miestä, kuului vastaus.

• Anonyymi

Ei naurata vitsi vaan sen kuivuus

• Anonyymi

Taas, jälleen joku sovinistipossu asialla. Etkö osaa, jaksa vai viitsi itse? Painosi?

• Anonyymi

Taas, jälleen joku femakko possu asialla.

• Anonyymi

Näin oli, toisaalta ennen miehetkin oli rautaa ja elättivät sekä vaimon että perheen. Osasivat rakentaa talon ja ylläpitää sitä.

Onneksi maailma muuttuu ja nyt naisetkin saavat halutessaan rakentaa talon ja olla talonmiehenä sun muuta ja miehet saavat jäädä koti-isäksi halutessaan.

Lihavia on länsimaissa joka toinen, joten siinä suhteessa haku saattaa olla vaikeaa.

• Anonyymi

Eräs eukko teetätti lapsia liudan eri miehillä, lapsia on nyt enemmän kuin kuusi, ja kertoi,että sossu elättää ja tilille lankeaa hyvin hilloo. elarit ja tuet , lapsi lisät jne.

Ei hällä ole mitään hätää eikä tarvetta tehdä koskaan duunia.. sitten tilapäis miehet sponsoroi reilusti. hän siis tämä nainen on suoraan sanoen, hyvän näköinen ja treenaa ja kroppa on puoleensa vetävä, osaa käyttäytyä on kuin kala vedessä. mutta valppaana.

• Anonyymi

Ajatella, ollaan me erilaisia. En ole milloinkaan ollut niin turhautunut kuin pidennetyllä äitiysvapaalla. Olin ihan varmasti poissaolevampi äiti kuin työssä käydessäni. En kertakaikkiaan sovi kotirouvaksi, niin rikasta miestä ei olisi. Eikä minua kenenkään ole koskaan tarvinnut elättää, jos ei lapsuudenkotia lasketa 16-17-vuotiaaksi asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella, ollaan me erilaisia. En ole milloinkaan ollut niin turhautunut kuin pidennetyllä äitiysvapaalla. Olin ihan varmasti poissaolevampi äiti kuin työssä käydessäni. En kertakaikkiaan sovi kotirouvaksi, niin rikasta miestä ei olisi. Eikä minua kenenkään ole koskaan tarvinnut elättää, jos ei lapsuudenkotia lasketa 16-17-vuotiaaksi asti.

Oli mukavaa hoidella lapsukaisia heidän pieninä ollessaan ns. äitiyslomilla. Kävin välillä duunissa mihin voin ottaa lapset mukaan ja muutakin kivaa tekemistä oli ihan riittämiin. Olin mukana politiikassa, opiskelin ja rakastuminenkin otti oman osansa. Itsestä se on kiinni. Puuhaa aina riittää.

• Anonyymi

Montakohan miestä tosiasiassa laistaa lapsensa elarit, vaikka lapsia ei olisi kuin yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakohan miestä tosiasiassa laistaa lapsensa elarit, vaikka lapsia ei olisi kuin yksi.

Lasten faija oli kyllä kuvioissa, olimme ns. naimisissa, mutta ei hänestä nyt niin elättäjäksi ollut. Lähinnä pikkurikollishommia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin, eimsemkotona olo pidemmän päälle ole mikään kiva valinta , kun on tottunut olemaan töissä ja elättämään itsensä ihan omavaraisesti . Joten en uskomettä moni muukaan jäisi kotirouvaksi tänään , työ on osa elämää ja ei sitä normi ihminen haaveile kotona olemisesta , kun katselee esim kun netissä kysellään miten pääsisi sairas eläkkeelle jne , se ihmetyttää kovasti kun kysyjät ovat nuoria ihmisiä.
        Mikä,sen mukavampaa kun on tilipäivä ja voi vaikka mennä ostamaan jotain itselleen vaatetta tai kenkiä iki omilla tienatuilla rahoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta , kaikilla ei ole vastuuntuntoa omaa lastaan kohtaan .
        Ja kun kuuntelee näitä miehiä niin moni sanoo ettei exälle anneta mitään rahoja, niin että yhteiskunta oppia ei vissiin ollut elän kovassa koulussa

• Anonyymi

Oho, mä oon aina luullu että naiset itte ne lapset tekee eikä teetätä muilla, varsinkaan miehellä niitä ei pysty teetättämään kun mieshän ei pysty synnyttämään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, mä oon aina luullu että naiset itte ne lapset tekee eikä teetätä muilla, varsinkaan miehellä niitä ei pysty teetättämään kun mieshän ei pysty synnyttämään :D

Kyyyyllä mieskin pystyy synnyttämään, ainakin vihreiden mukaan.
        Jos ei muuten niin elokapinan kera kylmälle asvaltille istumaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niin, eimsemkotona olo pidemmän päälle ole mikään kiva valinta , kun on tottunut olemaan töissä ja elättämään itsensä ihan omavaraisesti . Joten en uskomettä moni muukaan jäisi kotirouvaksi tänään , työ on osa elämää ja ei sitä normi ihminen haaveile kotona olemisesta , kun katselee esim kun netissä kysellään miten pääsisi sairas eläkkeelle jne , se ihmetyttää kovasti kun kysyjät ovat nuoria ihmisiä.
        Mikä,sen mukavampaa kun on tilipäivä ja voi vaikka mennä ostamaan jotain itselleen vaatetta tai kenkiä iki omilla tienatuilla rahoilla

Suomessa somalimiehillä on tilipäivä kun lapsilisät kolahtavat tilille. Kailta neljältä muijalta kun käy keräämäsä "osingot" niin löytyy varaa matkailuun ja lomailemaan Somaliaan.

Samalla voi tuoda khattia matkalaukullisen ja uuden vaimon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että siittämiseen eli lasten tekemiseen ei tarvita kuin naista? Vai mitä hlvt:ä ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että siittämiseen eli lasten tekemiseen ei tarvita kuin naista? Vai mitä hlvt:ä ...

Kyllä nainen pystyy sen lapsen tekemään ilman fyysistä kontaktia mieheen, spermapankit on olemassa ja "keinosiemennys"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nainen pystyy sen lapsen tekemään ilman fyysistä kontaktia mieheen, spermapankit on olemassa ja "keinosiemennys"!

Mutta tässä hommassa ei nyt ollut kyse siitä.

• Anonyymi

Nyky aikana nainen pärjää omillaan,on helpompi saada vuokra asunto ,työ jos ei ole nirso.Kaupan alalle ja siivojaksi pääsee. Työnantaja koulutta. Ennen vanhaan mies toi rahan torpan. Nainen oli koti äiti syy myös teki kaiken.Mitä nyky aika ei. Parit pistä menot puliksi ja myös kodin hoidon puoliksi. Poikkeus on naiset jotka pyörittäneet miehen soriensa ympärille, elävät miehen rahoilla ja mies maksaa kaiken jopa kodin hoitajan .

• Anonyymi

Ennen pääsi helpommin työhön jopa muille aloille kuin kauppaan ja siivoojaksi kun ei vielä vaadittu kaikenmaaliman koulutuksia ja pätevyyksiä. Tänä päivänä tilanne on ihan toinen, eikä ihan niin helposti työllistykään ilman koulutuksia. Monessa kaupassa nykyään kassallekin jo vaaditaan merkonomin koulutus kun ennen pääsi ihan peruskoulupohjalta. Joissain isommissa kaupoissa on opiskelijoita kassoilla, mutta hekään ei siihen ihan pystymetsästä pääse ja tunteja on vähän viikossa. Helpommin pääsee hyllyttäjäksi. T. vierestä seurannut

• Anonyymi

Kyllä yleensä pannaan kulut puoliksi ja se mitä jää omille tieteille käyttää kumpikin oman mielensä mukaisesti
        Tänään ei edes pärjää yhden palkalla .
        Ja jos nainen ostatte miehellä kaiken niin mieshän voi sanoa että kulut puoliksi , ei kai kukaan tieten tahtoen kenenkään siivellä Elele

• Anonyymi

Australialaisella seuranhakusivulla oli naisen ilmoitus: Siisti 35 nainen etsii miestä itselleen. Siivoan, laitan ruokaa, teen kaikkia kotitalouden hommia, hoitelen myös miehen halut eli annan pillua ja otan suihin.

Tuskin on jäänyt yksin?

• Ehkä ei ole jäänyt mutta vastaajatkin ovat varmasti olleet tietyn asian perässä ja fiksuuskin voi olla pikkasen kyseenalainen.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Ehkä ei ole jäänyt mutta vastaajatkin ovat varmasti olleet tietyn asian perässä ja fiksuuskin voi olla pikkasen kyseenalainen.

Ajatteletko että seksi on tyhmien ihmisten yksinoikeus?
        Minusta tuntuu että suurin osa ihmisistä pitää kovasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajatteletko että seksi on tyhmien ihmisten yksinoikeus?
        Minusta tuntuu että suurin osa ihmisistä pitää kovasti.

En ajattele. Tyhmyys ilmenee siinä miten asian tuo julkisesti esille.

• Anonyymi

Jos mies laittaisi tuollaisen ilmoituksen niin jäisi yksin, melko varmasti
        Kaikki asiat eivät ole myytävänä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies laittaisi tuollaisen ilmoituksen niin jäisi yksin, melko varmasti
        Kaikki asiat eivät ole myytävänä .

Joo mutta jos suomessa vastaavanlaisen ilmoituksen nainen laittaisi onhan satavarma että tärppäisi. Simppeliä,,useimmat miehet eivät kovinkaan moraalisesti ajattele mitään.

• Siili2 kirjoitti:

En ajattele. Tyhmyys ilmenee siinä miten asian tuo julkisesti esille.

Siis tuon ilmoituksen loppuosa mauton.
        Rajaa pois miehiä jotka pitävät itseään fiksuina ja hyväkäytöksisinä. Ja odottavat sitä myös vastapuolelta.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Siis tuon ilmoituksen loppuosa mauton.
        Rajaa pois miehiä jotka pitävät itseään fiksuina ja hyväkäytöksisinä. Ja odottavat sitä myös vastapuolelta.

Höpö höpö 90 prossaa niistä fiksuistakin ja hyväkäytöksisistä on piilopervoja ja seksin ajattelijoita. Pitää vaan yrittää esittää vaikka "ne todelliset" ajatukset on pään sisällä... Ja usein purkautuvat estottomasti miesten saunailta jutuissa viimeistään. Olen nähnyt ja kuullut hervottomia tapauksia toooosiiii (muka) fiksuissa miehissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö 90 prossaa niistä fiksuistakin ja hyväkäytöksisistä on piilopervoja ja seksin ajattelijoita. Pitää vaan yrittää esittää vaikka "ne todelliset" ajatukset on pään sisällä... Ja usein purkautuvat estottomasti miesten saunailta jutuissa viimeistään. Olen nähnyt ja kuullut hervottomia tapauksia toooosiiii (muka) fiksuissa miehissä.

No nimenomaan. Fiksuus piilee siinä missä nämä ajatuksensa tuo esille. Ja minusta raja menee vähintäänkin tuossa lehti-ilmoituksessa.

Jokainenhan laittaa haluamansalaisen ilmoituksen mutta sitä sitten saa mitä tilaa. Minuun henkilökohtaisesti ei nappaisi tuollaiset julkipervoilmoitukset. Ihmissuhteet lähtee yläpäästä ei alapäästä. Eri asia jos itse haluaa hakeutua all-incluse taloudenhoitajaksi. Rahaa vastaan antaa kaikki "palvelut".

• Anonyymi

Niin jos henkilö ei halua seksiä. onhan silloin poikeava.

• Anonyymi

Onhan niitä, aseksuaaleja joita ei kiinnosta seksi.
        Tai vanhoja naisia,,niitäkään ei seksi kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä, aseksuaaleja joita ei kiinnosta seksi.
        Tai vanhoja naisia,,niitäkään ei seksi kiinnosta.

Mistäs sinä luulet että vanhat naiset olisivat pelistä pois vaan siksi että ovat vanhempia . Sehän riippuu ihan miehestä jos nainen sitä haluaa . Mutta jos on samoilla rutiinilla hoidella hommansa vuodesta vuoteen niin ketä sellainen kiinnostaa,
        Joten tunnen muutaman yli 80 naisen jotka ovat jääneet leskeksi , sitten löytävät miespuolisen lesken ja sanovat että kanssakäyminen on ihan samanlaista kun nuorena.
        Siis tässäkään asiassa ei voi yleistää mitenkään. Jotkut ovat viriilimpiä kun toiset, niin on kaikissa ikäluokissa.
        Ja sitten on niinkin että seksimei ole pääasia yhdessä olemiseen , kyllä sitä on muitakin arvoja elämässä mitkä ovat kiinnostavia

• Anonyymi

Nuori nainen on parasta antia elämälle, serku miehel joka ny 65 v on sellainen 23 v gimma ja hyvin pelaa. kaikki.

• Hän etsii naista
      "Joka ei ole lihava, joka osaa hoitaa huushollia, tehdä, ruokaa, siivota, tiskata, viihdyttää miestään ja osaa keskustella räyhäämättä, toki kuunnellakin pitää.
      Ennen nämä mitättömät vaateet täytti jokainen suomi nainen."

Sain nauru hepulin.
      Tämä aloittaja ei kerro mitään omista hyvistä puolistaan, vai kelpaako hänen mielestään näille täydellisille naisille millainen vain, kunhan on mies.
      Seuraavissa ikäluokissa alkaa miehet olla harvinaisia jos ei etsi nuorempaa.
      Epäilen että aloitus on jonkinlaista huumoria, ei kai kukaan 60 mies ole jäänyt noin pahasti viisikymmentäluvulle.

• Ihan samaa ajattelin että ei vielä kuuskymppiset ole noin seniilejä että 40-luvun suomifilmiä muistellaan, eli pakko olla trollausta!
        Suomalainen 60-vuotias mies on yleensä fiksu, pikkuisen ylipainoinen, monitaitoinen, itsensä elättävä ja omatoiminen. Eivät he ole tuommoisia rahalla ostettavaa siivous-panokonetta etsiviä. Joku haluaa häpäistä meidän kunnollisia miehiä.

• Anonyymi

Voit kuule uskoa, että on "jäänyt". Sovinistipossut eivät ole hävinneet mihinkään.

• Anonyymi
        Marjanmarja kirjoitti:

Ihan samaa ajattelin että ei vielä kuuskymppiset ole noin seniilejä että 40-luvun suomifilmiä muistellaan, eli pakko olla trollausta!
        Suomalainen 60-vuotias mies on yleensä fiksu, pikkuisen ylipainoinen, monitaitoinen, itsensä elättävä ja omatoiminen. Eivät he ole tuommoisia rahalla ostettavaa siivous-panokonetta etsiviä. Joku haluaa häpäistä meidän kunnollisia miehiä.

Omituita kyllä, mistä lienee tullut sitten yleinen käsitys että suomalainen nainen on jo vahvasti ylipainoinen, laiska ja mitään osaamaton?

Siiderin killittäminen kyllä onnistuu ja pitsojen tilaaminen, tämä jo parikymppisistä alkaen
        ja ne jenkka-kahvat pursuvat yli housuistakin?

Ilmankos ovat saaneet kutsumanimen

"Siiderivalaat"

• Anonyymi

Vakavasti ylipainoinen ja ilkeä sekä laiska naikkonen on kauhistus jo ympäristölleen, saatikka että joku erehtyis suhteeseen.

• Kyllä vakka aina kantensa näyttää löytävän.

• Anonyymi

Useat nais oletetut, hkevat miehistä vain hyvin vointisan mahdollistajaa ja sitten kun eroavat, alkaa miehen syyllistäminen. kuka tuollaisia naisen kuvatuksia tahtois.

• Anonyymi

Jos haluaa älykästä seuraa, ei kannata tehdä sitä täältä. Jokainen nainen osaa hoitaa huushollinsa. Mutta ottaisko siihen toista loisimaan?

• Anonyymi

Varmaan poisjuossut tai kuollut ex on tehnyt nuo kaikki. Tiesitkö. että nainen on ihminen ja nyt olis hoitajaa vailla. Kysy kunnan kotipalvelusta, jos ei onnistu ruuanlaitto, pyykkäykset eikä kodin siivous.

• Anonyymi

Paljonko ajattelet maksaa palkkaa työstä?

• Anonyymi

Pari suhteessa on myös naisen osallistuttva huushollin hoitoon, tätähän pulleat femakot ei ymmärrä, vaan katkerana ulisevat joka välissä surkeuttaan, esiintymällä kuin pikku lapset uhmakaan äkäisenä.

• Tuo lienee sovinistin kannanotto.

• Anonyymi

Pakko se on naisen itse tehdä hommat ja käydä töissä, että tietää, että hommat tulee tehtyä ja rahaa tulee, millä perhe elää. Mies ei tee mitään ja rahan tulokin on epävarmaa. Kun mihinkään ei voi luottaa, niin paras tehdä ja hoitaa itse!

• Anonyymi

Aloittaja paljasti todellisen luonteensa 17.12 klo 00:31.
        Yöllä maistissa ?

• Anonyymi

Linnajuhlissa muutama mies toi näytille uuden, ulkomaalaisen naisystävän.

• Ihmiset kulkevat muuallakin kuin kotimaan rajojen sisäpuolella. Kontaktimahdollisuudet laajenevat ja kansainvälistyvät.

• Anonyymi

Minä minä keskeisyydellä ei rakenneta yhtään mitää kestävää suhdetta, ei kukaan halua alistua jollekin läskille joka vinkuu ylen ajan oikeuksiensa perään, velvollisuudet unohtaen, ei ihmekkään että yhä useammalla mihellä on ulkomaalainen nainen.

• Velvollisuudet?
        Ei ihme että yksinelävien taloudet ovat lisääntyneet.

• Anonyymi

Taikkunaiset ja Ludmilat suostuvat mihin vaan, kun pääsevät köyhyydestään ja
        kurjuudestaan. Eivät tiedä joutuvansa ojasta allikkoon.

• Suvussa oli vanhempia miehiä jotka eivät arvostaneet naisia edes ihmiseksi. Puhuivat vähättelevästi, komenteilivat ja moittivat palvelua, ruoka pahaa ym...
      Jos olisivat jääneet yksin niin varmaan kuolleet nälkään kun eivät osanneet edes kahvia keittää. Saati huolehtia mistään arjen hommista jotka ovat välttämättömiä pärjäämisessä.

• Anonyymi

Vaimon ei tarvi olla hyvä. Riittää että on tyydyttävä.

• Anonyymi

alottajalle :

oletko ITSE kunnollinen,,

kerro !

• Anonyymi

Nuori nainen joka neitsyt ja kiiteä vartaloinen iloinen ja avulias, on lojaali ja ahkra, kukapa ei sellaista haluisi, suomen pressallakin on nuori koulutettu nainen. ja ikä eroakin ihan tarpeeksi, ja homma rokkaa.

• Anonyymi

Joo😂 Nuori isä😂

• Anonyymi

Tuskin pressan vaimon tarvii siivota ja tehdä ruokaa, ei varmaan kerkeäkään kun täytyy edustaa, hoitaa rakasta lastaan, keskustella viisaasti miehensä kanssa ja käydä lenkillä koiran kanssa.
        Joten aloittajalla ei ainakaan olisi mahiksia saada vierelleen samanmoista upeaa naista.

• Anonyymi

Vahat agressiiviset , katkerat, eukot on inhan epämielyyttäviä, ei se ikä sinänsä mutta ne ikävät tavat ja asenteet, luulee monikin olevansa haluttava ja saavansa siksi esiintyä kuin olisivat vähintään missejä. hyi olkoon. kaikkea kanssa.

• Anonyymi

Eltaantunut rasvainen pimukas yli painoinen henkilö on toki vastenmielinen eikä herätä postiivisia mielikuvia, onhan henkilö itse saamattomuudella luonut itselleen näköisensä tilan, eli jokin on nupissa vialla.

• Anonyymi

Maksakaa hikiset kaljamahat kotiapulainen.

• Anonyymi

Naisen yyulee huolehtia miehensä kaikista tarpeista, nurkumatta.

• Anonyymi

ulkomailta naisellinen nainen ja vot hyvä tullee, niin mie tein.

• Anonyymi

Ilmaisia orjia löytää Thaimaasta ja Venäjältä, kun ei muuten saa minkäänlaista
      naista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe