On aivan järkyttävää miten erinäiset laskut päästetty ulosottoon. Huomautuslaskuista perintään ja sieltä ulosottoon. Useita tuhansia ja minkään sortin ulosmittausta ei edes aikeissa suorittaa. Huh huh, sitähän tuo alkoholistien elämä on. Rahaa löytyy silloin kun on saatava boxi olutta ja jokunen siideri.
Alkoholistien ulosotto
6
289
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholismi on sairaus.
- Anonyymi
Itse aiheutettu olotila. Ei sairaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Päihtyneisyys on itse aiheutetu tila, mutta juurisyy eli päihteen himo on sairaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta on monta mielipidettä.
Tehdäänkö Suomessa synti sairaudeksi.
Se himo, mistä se sitten tuleekaan?
- Anonyymi
Nyt puhutte totta ja asiaa.
Ulosottoon menevät terveydenhoidon laskut. Ym.
Joihin tarvitaan sosiaaliapua.
Alkoholistiystävät operoivat erään henkilön pankkitiliä. Kykenemätön alkoholisti on antanut pankkikortin ja pinkoodin ainakin heidän haltuunsa.
Auttaisiko, jos tehdään tästä rikosilmoitus poliisille?
Ko henkilöä on hyväksikäytetty jo vuosia.
Minusta asia ei ole vanhentunut, koska se jatkuu edelleen. Elämmekö oikeusvaltiossa?
Apua tarvitaan. - Anonyymi
Ei ihme, jos Suomi on kohta velkasaneerauksessa.
Julkinen terveydenhoito ihan retuperällä.
Tästä viinavillityksestä kärsivät kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984