Eilen kävi joku älykääpiö kusella meidän postilaatikolla, tosi kiva kun kaikki lehdet ja laskut ihan kusen peitossa! Nyt saa tulla vielä selvittämään tän asian ihan kahdenkesken ennenkun ruvetaan kovempiin toimiin! Jos tunnistat itsesi niin tunnusta!! Olisiko kiva jos kävisin itse vääntämässä paskat sun postilaatikkoosi???! Perkeleen perkele. Toissa viikolla joku kävi myös vääntämässä paskat keskelle meidän pihaa??!!!
Kuka käynyt kusemassa postilaatikkoon
22
1986
Vastaukset
- Anonyymi
Joku teini poika tai nuori aikuinen, näytti olevan!! Vittu mitä elämänkoululaisia täälläkin on.. Saattaa olla epäilys kuka kyseessä, jos kukaan ei tunnusta niin käyn vääntämässä paskat hänen postilaatikkoonsa, näin olen päättänyt!!!t. Aloittaja
- Anonyymi
Kerkesin vain nähdä kun luikki jo karkuun... Joku tämmöinen nyky ajan " räppi nuori " vaatteista päätellen..
- Anonyymi
Oikein.
- Anonyymi
Muistetaan kuuluisa hammaslääkäri- vitsi 😂🤣😅
- Anonyymi
Hippo varmaankin
- Anonyymi
Pahunen
- Anonyymi
Hän oli herra Guzman
- Anonyymi
En muista vitsiä. Kerro!
- Anonyymi
Taitaa olla se häkkäsen jälkikasvua, paikallinen häirikkö siis!
- Anonyymi
Jos oli rupipekan postiloota niin se olin minä.
- Anonyymi
tarkoitatko rupipekalla pitkänenä pekkaa?
- Anonyymi
Sullahan on ainetta DNA-testiin. Kyllä sillä tekijä löytyy, ja sitten vaan kunnon hivutus.
- Anonyymi
Lantringit
- Anonyymi
Eikös olisi ollut helpompi kusta laatikon viereen , niin lehdetkin olisi pysynyt kuivina !
- Anonyymi
Mä näin se oli Floy Kusnetsov.
- Anonyymi
se on se kumiukon näkönen tyyppi millä on se kulmakonttori vaateliikkeen siivouskomerossa
- Anonyymi
Se kaveri jol on räppikypärä aina päässä.....
- Anonyymi
Joku,, mopo poika oli!!!!! Räppi nuoret ja pyh!... Minun nuoruudessa olisi selkäsaunan paikka!!!
- Anonyymi
No nyt haiskahtaa vahvasti trollaukselta, niissä on reijät pohjas
- Anonyymi
Pitäisikö ehkä katsoa peiliin? Mitä itse on tullut tehtyä jotta joutuu tällaisen, tapahtuman kohteeksi? Ei kuitenkaan tapahdu ihan kaikille, että pissa ja kakka kans. Onko syynä ehkä joku oma suoritus, joka aiheuttaa tällaisen tapahtuman. Vai ihan oma mielikuvitus?
- Anonyymi
Pissa laatik luki niin käsitin väärin. T postinjakaja joka ei ole postilla töissä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717975Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910262Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3076698Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai463398Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743184"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122895Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892380MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201537Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181376