Espanja kutsuu

Anonyymi-ap

Sähkölasku oli melkein 600e. Nyt riitti. Voi vaan kuvitella mitä olisi joulu- saati tammikuulta. Pitkälti toista tonnia. Meikä lähtee Espanjaan ylihuomenna ja tulee jossain vaiheessa helmikuuta pois. Nyt on kaksi kuukautta otettu töistä puolipäivävapaata. Laskin että +- nolla euroa.

Plussaa: Sähkölaskuissa säästää yhteensä noin 2 000e.
... Ruokakuluissa voi säästää yhteensä noin 400e.

Miinusta: Matkat ja majoitus: 600-700e.
.... Palkkatappio noin 1 800e netto

Iso plussa: Hyvät kelit eikä lumitöitä

5

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

meinaatko sähkön laittaa siksi aikaa poikki.

• Anonyymi

En, kun peruslämpö. Laskin, että energialasku voisi olla sitten 70-80e/kk. Mutta on se aika paljon pienempi kuin se mitä tammikuulle laskin muuten. Laskin, että (toki pakkasista riippuen), että energialasku voisi tammikuussa olla 1 200e-1 400e. Sähköä kuluu paljon ja sopimus on 27senttiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, kun peruslämpö. Laskin, että energialasku voisi olla sitten 70-80e/kk. Mutta on se aika paljon pienempi kuin se mitä tammikuulle laskin muuten. Laskin, että (toki pakkasista riippuen), että energialasku voisi tammikuussa olla 1 200e-1 400e. Sähköä kuluu paljon ja sopimus on 27senttiä.

Totta kai laskin senkin vaihtoehdon, että alentaisin autotallin lämpötilaa enkä lämmittäisi paljua kertaakaan, mutta vertasin tulevaa laskua täysin siihen kuin, jos eläisi tavalliseen tapaan.

• Anonyymi

Paistelkaa kinkkuja ja nauttikaa petomaisuudesta!Ei lihansyöjillä pitäisi olla valittamista?

• Anonyymi

Mä oon hykerrelly tyytyväisenä, kun kaltaisesi maksavat yli tonnin laskuja tammikuussa. Sä nyt pilaat mun riemun.

Mutta siis, kun mulla on nöyryyttä ja viitseliäisyyttä pitää sähkölaskua kurissa, niin aina on niitä, jotka pitävät kiinni elämänlaadusta maksoi mitä maksoi, niin se aina hymyilyttää. Saan sillä tavalla kurottua tuloeroamme hiukan kiinni, kun toinen saattaa käyttää satasia enemmän sähköön kuin minä.

Sitten on kiva villasukat jalassa miettiä, mihin käyttäisi rahat. Voisi ostaa vaikka metsäteollisuuden osakkeita ja tulevaisuudessa ottaa vielä enemmän sinua paljun lämmittäjä kiinni. Please. Älä lähde Espanjaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      49
      1857
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1658
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1388
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      211
      1252
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1147
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1096
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1067
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe