Olen 40 vuotias mies ja olen huomannut että joudun nykyään panemaan paljon pitempään saavuttaakseni orgasmin kuin aikaisemmin. Toista oli nuorena poikana riitti pari työntöä ja se oli siinä, mutta siis onko tämä jokin iän tuoma homma vai menenkö käymään lääkärissä? Vai pitääkö tässä iässä jo jättää pano hommat nuoremmille?
Apua kaivataan.
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Voit jättää vanhemmalle jos ei kiinnosta.
Itse jo 60 v ylittäneenä on vielä halua ja kykyä.
Mutta totta se on että iän myötä on tullut sama ilmiö että ei tule niin nopeasti.
Oikeastaan sen jo huomasi n 10 vuotta sitten. Toki hyväkuntoisena jaksoi silloin paremmin kun nyt. - Anonyymi
40 vuotta on 2 × 20 vuotta. Eroa on jo tuntuvasti. Mutta useimmilta onnistuu vielä. Lääkäriltä voit kysellä tarkemmin, olisiko aihetta tutkimuksiin.
- Anonyymi
Ite oon kolmekybänen jätkä, useimmiten, kun panen suht pitkän aikaaki muijaani, mulla on vaikeuksia laueta pilluun. Jotenki sama myös ku muija ottaa multa suihin, nii muijaki haluais niellä mun mällit. Yleensä panon jälkeen runkkanki iteltä spermat, ruiskutan joskus mällit muijan kasvoille. Muijalla on tiukka pillu ja ottaa hyvin suihin nii harmittaa nää laukeamisvaikeudet. Kiimatippoja tulee kuitenkin suht paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723570
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16983- 35981
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?63879Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk95829- 62765