Lievä älyllinen kehitysvamma

Anonyymi-ap

Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden kohdalla onnistuu yksin asuminen paremmin kuin ryhmässä asuminen.

Kehitysvammmaisten käytös häiriöt tulee vain ryhmässä koska yli puolet Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ymmärtää, että kehitysvamma ei ole haukkuma sana jos Ohjaajat kieltää käyttämästä kehitysvamma sanaa enemmistön Kehitysvammaisten tahdon mukaan ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena jotka saavat Kehitysvammaisten puolella käytös häiriöt ryhmäkoti paikassa niillä on lisänä todettu ADHD, Asperger eli Autismin kirjo tai Tourette.

Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma itselläni on sosialiset taidot nolla ryhmässä joka vaatisi avustajan Asukas kokouksiin ryhmäkodissa, koska en osaa toimia ohjatusti ryhmässä kuten muut asiakkaat kehitysvammmaisten puolella ja ja kotityöt saan yksin tehtyä, ruuat käyttötilit yksin olen osannut hoitaa 18 vuoden iästä asti ei ole koskaan mennyt ulos ottoon ja osaan säästää rahaa toiselle tilille ADHD ja kehitysvamman saaneena.

Jos nämä asiat Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaa ja ryhmäkodissa pitäis olla asukas kokouksiin avustaja ja työkeskus ryhmässä käyminen ei onnistu näin ollen minun kaltaiset Kehitysvamman saaneet ihmiset ovat päivät kotona ja katsotaan edullisempi on palveluiden kannalta asua yksin jolloin ei ole avustajan tarve ei ole pakollinen asukas kokouksia.
Ja itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en hae toimeentulo tuki rahaa kaverit joilla on mielenterves Diagnoosi jutut ne hakee toimeentulo tuki rahaa.

Suutuin yhdelle kaverille joka on saanut Lievän älyllisen kehitysvamman 45 vuoden iässä nyt keväällä ja sai Skitsofrenia lisäksi ja se kertoi että saa Taksikortti jutun.

Miksi muiden Kehitysvammaisten ihmisten täytyy helvetti puhua jos niillä on Taksikortti oikeus eikö ne voi ymmärtää, että jos joku asiakas ei saa Adhd ja lievän älyllisen kehitysvamman saaneena Taksikorttia miltä minusta tuntuu, kun vammaissosiaali työntekijät sanoo että olen jäänyt kehitysvamman yli älykkyys testeissä eli jäänyt Heikkolahjaisuus tasolle.

Muut asiakkaat kehitysvammmaisten puolella voisi pitää suun kiinni minua ei kiinnosta meneekö ne kesällä leirille ja kulkeeko taksilla.

Paskin juttu on kun älykkyys taso on mennyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman eli on jäänyt Heikkolahjaisuus tasolle silti lääkärit laittaa Kehitysvamma diagnoosi jutun ja omat vanhemmat eivät enään jaksa tapella minulle vammaissosiaali työntekijöiden kanssa Taksikortti juttua äidille aina sanottu että olen Heikkolahjaisuus tasolla oleva kehitysvamman saaneena.

Itse olen sentään Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena oppinut säästää rahaa toiselle tilille ja näin ollen ostan uutena esim kannettavan tietokoneen, kirjahyllyn jne, kun tekisin toimeentulo tuki hakemukset jotka hylätään jos 5sent plussaa.

En ymmärrä lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niitä tuttuja jotka ovat käyneet lukion ja mielenterveys diagnoosilla saa työkyvyttömyys eläke rahaa ja ne hakee toimeentulo tuki rahaa, jos itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaan säästää.

Mielestäni toimeentulo tuki raha kuuluu silloin hakea jos joku ei saa työkyvyttömyys eläke rahaa ja en ymmärrä miksi jos joku on Psykoosi jutun takia jatkuvasti suljetulla sitten hakee toimeentulo tuki rahaa kun suljetulla on monta kertaa vuodessa.

1

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17666402d

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe