Kolme tyttöä

Anonyymi-ap

Ovi avautui ja Maarit ja Saana ryntäsivät huoneeseen.Tytöt olivat rempseällä tuulella, he olivat ilmeisesti käyneet alakerran pubissa paukuilla .

Olimme juuri Lennun kanssa nussineet ja
makasimme tyytyväisinä söngyssä,minä hyväilin Lennun isoja tissejä ja hän hyväili nainnin jäljiltä vielä puolijäykkää kulliani.

Alasti kun olin niin vaistomaisesti vedin täkin meidän molempien päälle.
- Hei,äläs ny ujostele, näytä ny meillekin sitä kaluas jota Lennu on niin kehuskellu!-Huudahti Maarit ja Saana säesti- joo näytä ny, mä en oo ees nähny kullia pitkään aikaan !-

Tottakai ehdotus houkutti minua, vanhaa pukkia varsinkin kun Lennu ylpeästi selitti- minäpäs sain 5 minuuttia sitte!

Tytöt astelivat lähemmäksi,kikatellen ja ohuissa kesähameissaan he olivatkin oikein seksikkäitä ,hoikkia blondeja molemmat ja peiton alla kaluni jäykistyi Lennun sitä puristellessa ja hiukan mustasukkainen katse suuntautui minuun...

Muostun nyt kuinka olin iskenyt silmäni Lennuun heti kun hän oli astellut ystävättäriensä kanssa Maraboun tehtaan osastolle, jossa minäkin olin töissä siihen aikaan.
Heitä oli neljä tyttöä Suomesta,mutta minä näin vain Lennun.
Olin itse jo 25 vuotias ja hiukan epäilin mahdollisuuksiani kun tehtaalla oli nuorempiakin kolleja..
Mutta sattuma tuli avukseni; tytöt jörjestivät kotibileet joihin minutkin kutsuttiin osaston työnjohtajan ominaisuudessa
Siellä iloisessa hiprakassa oleva Lennu istahti äkkiä viereeni sohvalle enkä hidastellut vaan aloin käyttämään koko iskemisrepertuaariani ; katselin silmiin ja kerroin matalalla miehekkäällä äänellä kokemuksiani maailman meriltä ,kerroin surkean lapsuuteni ja löhes kyynelehdin herkimmissä kohdissa,samalla siirryin hillitysti lähemmäksi eikö tyttö vastustellut kun kiersin käteni hönen kaulaansa ja hyväilin hänen hoikkia sääriöän ,kuiskailin korvaan hempeitä lauseita j oita olin ennenkin käyttänyt hyvällä menestyksellä.
Mutta kylläpä sain puhua kuin Ruuneperi ennen kuin tyttö oli suostui löhtemään kanssani kämpilleni Tenstaan .
Ensimmäisenä yönä sain vain hyväillä ja puristella hänen upeita tissejään ,imeskellä niiden isoja nännejä. Lennu otti jopa kaluni pieneen käteensä ja runkkasi sitä ahkerasti, lähes koko yön .Mutta
jalkansa hön oli piti tiukasti yhdessö ,vaikka huomasin hänenkin kiihottuvan kun kaluni purskautti lastin toisensa jälkeen hänen pieneen käteensä.
Posket punaisinaja nännit kovina hän katseli suurin silmin tätä aktia kun voihkin ja huohotin kiiman kourissa.

Vasta viikon päästä hän minulle levitti hoikat säärensä ja silloin nussinkin hänen melko kokemattoman ja uskomattoman tiukan pillunsa yön aikana useita kertoja , pillu tuntui suorastaan imevön ja lypsävän kaluani,se oli liukas ,kuuma kostea,sanalla sanoen,jumalaisen ihana samoin kuin hänen vartalonsakin .
Niin kiihottava hän oli että tuntui kuin olisin voinut nussia ja taas nussia häntä ,ikuisesti.

Tuosta ujosta tytöstä oli silloin paljastunut varsinainen nymfo,kulliakin hän jo lutkutti kuin vanha tekijä ja halusi välttämättä niellä koko lastin, hieroa spermaa rinnoileen ja huuliinsa

Mutta uskaltaisinko näyttää tytöille kyrpääni?

3

3534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo näytä vaan . Kyllä nuorten tyttöjen pitää kunnon kulli nähdä ja saat panna niitä kaikkia.

    • Anonyymi

      - Vai haluaa tytöt nähdä kullia,eikö baarista löytyny ketään sopivaa? -kysyin hieman käheästi, kun tunsin Lennun puristelevan kyrpääni entistä tiukemmin .
      - Mulla on poikakaveri Suomes - vastasi Maarit, en mä sitä petä, mut tekis mieli vaan katsella-
      -Mulla ei oo- Saana sanoi, ja alkoi kiskoa peittoa .
      Huomasin että tytöt olivat humalaisempia kuin olin luullut,sillä he horjahtelivat seistessään ja tuoksahtihan viinakin vahvasti pienessä huoneessa
      - Hei, älä viiti - Lennu huudahti ja tarttui kinni täkistä.
      - te ootte kännis.menkää

      • Anonyymi

        pois täältä!
        -älä ny Lennu oo noin mustis .ei se siitä kulu jos katotaan-Saana tirskahti ja Maarit hymyili humalaisesti hänen takanaan ja iski minulle silmää--
        Lennu vaikeni ja mulkoili tyttöjä vihaisesti, hänen kätensä puristi nyt peiton alla kulliani lähes tuskallisen tiukasti, ikään kuin varmistaen että se kuului vain hänelle.



        Olin hyväillyt hänen toista rintaansa koko ajan ja nyt otin nännin sormieni väliin ja aloin puristella sitä, venytin hiljalleen ja tunsin sen paisuvan entisestään.
        Vaikka olinkin nussinutjo pari kertaa, sai tilanne halut taas nousemaan ja näin irstaan sieluni silmillä kuinka kohta nussisin Lennua takaapäin siinä ,tyttöjen katsellessa himokkaina.ehkä jopa osallistuen, olihan haaveeni aina ollut saada panna kimpassa useampaa naista ,nauttia erilaisista pilluista ja tisseistä---

        Lennu varmaan tunsi kuinka kyrpäni kovettui entisestääni ,sillä hän kääntyi minuun päin ,silmät kiukkua kipinöiden ja sanoi- Jaaha! senkin pukki!

        Katsoin häntä ,puristin nänniä kovemmin ja sanoin - älä välitä, tytöt on vaan vähän kännissä ,ei kai se ny haittaa jos näytän niille vähän kalua`?-
        -NIIIN LENNU ,me vaan haluttais nähdä se-tytöt huusivat yhteen ääneen.

        Peiton alla työnsin käteni hänen pyöreän peppunsa alle, puristelin pakaroita ja tunnustelin spermasta ja pillunesteistä märkää jalkoväliä, työnsin etusormen sisälle tuohon tiukkaan onkaloon ja tyttö levitti vaistomaisesti jalkojaan ,mutta sulki ne sitten kiukkuisesti ,kun sanoin tytöille.-
        Voinhan mä näyttää jos te näytätte tissit.-


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe