kadonnut ja kuoleena löytynyt Lea-mulle olisi voinut ehkä käydä samoin!

Anonyymi-ap

Vuokrasin 1,5v sitten pienen mummon mökin. Toisin kuin Lea, en tuntenut vuokra
emäntääni entuudestaan. Naapurin miehellä oli koiria, vuokraemännälläni kissoja.
Vuokraemäntä tuli aina välillä katsomaan kissojaan, häntä ei kuitenkaan tuntunut
huolettavan, että naapurin mies piti koiriaan irti ja ne välillä tulivat myös pihalleni.
Aika pian tuli selväksi, että vuokraemännälläni ja naapurinmiehellä on suhde. Kaikista häiritsevintä oli, kun kärttivät minua kolmanneksi. Kaikenlaista muutakin oli
esimerkiksi ABC-n reissut, jotka jouduin pääsääntöisesti maksamaan itse, vanhan naapurin, ja naapurinmiehen sukulaisten kuskaamista, kun oli sovittu kaupungissa käynti, niin sitten pitkin kuskata puolta kylää, en ensin kehdannut ottaa maksua vastaan, mutta kun reissut venyivät ja bensaa kului, otin rahan vastaan. Yksikin reissu olisi ollut hirvipeijaisiin, joihin minua ei oltukkaan kutsuttu! Olisi pitänyt päivystää autossa siinä peijaispaikan pihassa ties kuinka monta tuntia. Sanoin siihen, että kiitti, mulle riitti ja painoin kaasua. Vuokraemäntä ja naapurinmies jäivät kavereineen siihen monttu auki. Kaikenlaista muutakin oli, tavaraa ja myös rahaa katosi. Painostaminen kolmen kimppaan jatkui ja muuttui yhä painostavammaksi. Kunnes eräänä iltana pyysivät taas ABC.le huomasin kuitenkin, että auton nokka oli väärään suuntaan ja olisi pitänyt ajaa todella monta kilometriä, ennen kuin sopiva kääntöpaikka olisi löytynyt. Kieltäydyin. Seuraavana aamuna todella aikaisin pakkasin tavarat autoon ja lähdin. Ovat yrittäneet vielä ottaa yhteyttä ja vuokraemäntä oli vaatinut mm. omilla rahoillani ostamaani lumikolaa ja muuta tavaraa itselleen. Sovin treffit,koska painostus lumikolasta vaan jatkui ja jatkui eräälle huoltikselle. Annoin lumikolan, samassa naapurimies yritti tarttua minuun ja ehkä kiskoa mukaansa, pistin tietenki hanttiin. Sanoin että unohdan velat. (olivat velkaa mm kaikista syömimisistä jotka pistivät maksamaan) En tiedä, miten olisi käynyt, jos olisin silloin lähtenyt heidän mukaansa. Olen satavarma, että jotain ikävää
ainakin.

7

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jälkeen päin olin kuullut, ettei vuokraemäntäni edes hirveästi pitänyt kissoista. Ne olivat olleet vaan tekosyy etsiä eläinrakkaita vuokralaisia ja hänen aina välillä tulla tapaamaan kissojaan ja tunnustella samalla vuokralaisten halukkuutta kimppakivaan.
      Naapurinmies ja vuokraemäntäni suorastaan nauttivat siitä, kun naapurinmies päästi koiransa hätyyttämään kissaparkoja. Olivat kaiken lisäksi jääneet täysin heitteille
      mökkiin, jossa oli vain peruslämmöt päällä. Eläinsuojelu yhdistys oli käynyt
      pelastamassa ne. Otin viidestä kissasta kolme itselleni.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17666500p

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Lea Leikari 60 ? Kadonneita kuolleena löytyneitä löytymättömiä on huolestuttava lisääntynyt ilmö Suomessa. Kertoo tarinaansa yhteiskunnan kehityksen suunnan tilasta.

    • Anonyymi

      En ymmärtänyt tästä hölkäsen pöläystä.

      • Anonyymi

        Mikä kohta sulle jäi epäselväksi?


    • Anonyymi

      Minun mielestä oli oikein selvästi kirjoitettu. Tiedä mistään hasekelivatko mies nainen seksiseurayleisorjaa ja sitä kautta voinut tapahtua mitä vaan huonoa aloittajalle oli senverran humalaisien touhuilta vaikuttavaa menoa.

      • Anonyymi

        Alku tarinan kertojana olisin kyllä heti sanonut vuokrasopimuksen urti jos alkaa kaikenlaista outoa olemaan,ei mihinkään tarvi vuokralle mennä jos alkaa joku ahdistelemaan.
        Toivottavasti alottaja on löytäni yha noikean kodin itselleen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe