Miksi naiset kiekuvat

Anonyymi-ap

Tuli mieleeni tuosta tv:ssä EU korruptiota selittävän naisen puhetavasta.
Ko. naisen kiekuminen on vielä kohtuullista mutta korvaan sattuvaa.
Lauseen viimeisen sanan viimeinen tavu kiekaistaan ja usein myös sitä tapahtuu myös lauseen keskellä.
Ihmettelen, että kiekaisu kuuluu myös joidenkin ammattipoliitikkojen tyyliin. Ei kovin korviin sattuvana mutta humattavana kuitenkin. Se on tyypillistä usein tv:ssa esiintyvälle kalkattavalle tanhupallolle. Eilen kävi Satu Hassi kiekumassa hillitysti. Hassihan insinöörinä keksi takavuosina oivan keinon energiakysymyksen hoitamiseksi. "Otetaan seinästä sähköä"!

Joskus joidenkin kiekuminen saavuttaa sellaisen tason, että vaihdan kanavaa tai keskityn vaikkapa pasianssin pelaamiseen.

Hieman samaa, mutta toisen muotoista on joidenkin tv kirjeenvaihtajien puheissa.
Kiekumisen asemesta heille on tyypillistä "aah, öö" ja vastaava hengenveto selostuksen lauseiden aluissa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kaikki naiset kieu.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö, miehet kiekuvat ihan samalla tavalla tai örisevät, mörisevät tai mumisevat.

      • Anonyymi

        jussi halla-ahon ääni on miellyttävä


    • Anonyymi

      Yksi kiekuja on vähän ennen klo 17:ää tulevissa Lapin uutisissa. Siinä on lukijalla veikeä nuotti.
      On ehkä muillakin teennäinen falsetti, en nyt osaa äkkiä nimetä. Joutuu laittamaan television hiljemmälle kun ottaa korviin.

      • Anonyymi

        Ođđasatissa (vai miten se kirjoitetaan ?) uutisten lukijoilla on oma nuottinsa.
        En tiedä onko se teennäistä vai onko saamelaisten puheen nuotti sellainen.


    • Anonyymi

      Aloittajalla ei ilmeisesti ole omia eikä oikeita murheita eikä hän tiedä myöskään muoaliman mureista yhtään mittään. Vain sellaiselle voi juolahtaa mieleen jonkun toisen puhetavan arvostelu.

    • Anonyymi

      Sattumalta Pia Penttalan ohjelma tuli televiosiosta. Ihan mahdoton ääni, tuosta ärsyyntyy lapsi kun lapsi. En ole yhtään seurannut mutta onkohan tuosta apua. Ei kieu mutta mankuu teeskennellysti.

    • Anonyymi

      demarimiehet rääkyvät kiekuvat ja pilittävät myös

    • Anonyymi

      No siinä on taas tyypillinen mies analysoimassa ihmisiä.
      Kukin puhuu sillä äänellä minkä on saanut, ja joissakin murteissa on yleistä painottaa loppusanat, niin että annetaan ihmisten ihan rauhassa vaan olla sellaisia kun ovat. Ei naiset ole kiekumassa sen enenmpää kun miehetkään. Ja nuo äät ja ööt ovat enemmän miesten käyttämiä puhalluksia , meitä on monta tallaaja maailmassa ja kaikki eivät voi miellyttää tätä analyysin tekijää.

    • Suomi ja mailma toimii "kiekumalla", Ehkä kannattasi välittää Suomalaisena enempikin muista asioista. Minulla sattui luku rahausiin kuin luin kirjoituksesi. Eine kiekujat kirjoittamalla muutu eikä minun kirjoituksella !

    • Anonyymi

      Kun kuuntelin Antti Kurosen juttuja Ukrainasta nimesin tämän toimittaja Antti Öö Kuroseksi. "Öö Venäjän on jatkanut öö iskuja Kiovan siviilikohteisiin. Öö Ukraina on öö puolustautunut öö ...........

      • Anonyymi

        Käypä kokeilemassa itse, niiin et sano mitään muuta kuin ööööööö ...


    • Anonyymi

      Käyttääkö eu heikkomielistä ja johtajapulaista Suomea hyväksi? Ensin meni sonerat, sitten uniperit, vielä annetaan sippivaltiona 4.5 miljardia ym.tukia mm.kehitysapua 1-2miljard/v. Suomen kyvytön hallitus, kauanko näitä riittää? Yhtälönä on, että sdp on aina mukana karkeloissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe