Elisan myynti osastolla on sitkeitä puhelinmyyjiä. Hermot menee. Joka päivä on tullut puheluja. Aina se puhelin soi silloin, kun ei ehdi vastaamaan. Kaksi kertaa on ollut astioiden pesu kesken. Yhden kerran olin lääkekaapilla. Minulla on säännöllisesti otettavia lääkkeitä. Joulun aika on minulla todella kiireistä. Tänään pitää mennä ensin lääkäriin ja sen jälkeen iltavuoroon töihin.
Elisan myyjät
13
341
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki puhelimeesi mainoskielto. Minulle Elisa lähetti mainossähköposteja, joista kieltäytyminen vaati kirjautumisen omile sivuille Elisan verkkosivuilla. Melko omituista, että roskapostista pääsee eroon vasta kirjauduttuaam jonnekin!
- Anonyymi
Aika outoa. Minulle ei tule mitään soittoja eikä tekstareita jptka mainostavat jotain. Viimeksi kun vaihdoin operaattoria niin kilpailija soitti seuraavana päivänä ja tarjosi paljon paremman diilin. Hyväksyin sen heti ja turhat soittelut loppui kuin seinään.
- Anonyymi
Mulla liittymä Elisalta ja ehkä kerran kuussa jos sitäkään soittavat tarjotakseen lisäpalveluita. Osasyynä näin harvaan soitteluun voi olla puhelinmyyntiesto: https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ Joka hillitsee aika hyvin myyjien soittoja.
- Anonyymi
Joo tänään soittivat ja viime viikolla.. dna ja telia jättävät rauhaan.
- Anonyymi
Jännä että teille soittavat. Mulle soittivat pari viikkoa sitten töihin ja sanoin että en voi nyt puhua. Lupasivat soittaa viimeviikolla takaisin mutta eipä ole kuulunut:D
- Anonyymi
Toivon että soittelesivat niin voisin haistatella oikein kunnolla!
- Anonyymi
Soita näihin Elisan jos siltä tuntuu. Spämmineet jo 6 eri numerosta! Pistin viestiä Enialle sekä Elisalle, että teen tästä jatkuvasta häiriköinnistä kohta ilmoituksen!
- Anonyymi
Itse spämmiivät 4 numerosta ja 2 päivänä, sitten vielä poistavat viestit täältä. Noh, poistakaa tämäkin. Pistän ylilaudallekin ja muualle someen buhahaa
https://aijaa.com/hUj9ef- Anonyymi
Elisan luuserimyyjät soittaa 6 eri numerosta koko ajan ja lisää vaan ilmenee. Menisivät oikeisiin töihin ja koulun penkille lippatukat! _:;:;:::;::;;https://aijaa.com/KjFjRY
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisan luuserimyyjät soittaa 6 eri numerosta koko ajan ja lisää vaan ilmenee. Menisivät oikeisiin töihin ja koulun penkille lippatukat! _:;:;:::;::;;https://aijaa.com/KjFjRY
Oisvat luuserit panostaneet kouluun ja menneet johonkin oikeisiin kunnon töihin. Tuollainen häiriköinti on niin väärin. Elisa kerran haluaa sotaa niin Elisa saa sodan. Tämä Suomi24 on vain yksi kymmenistä kanavista missä tieto näistä vääryksistä nyt leviää. Jätin Trustpilottiinkin arvionnin ja yhdellä tähellä. Lumipallo kasvaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisvat luuserit panostaneet kouluun ja menneet johonkin oikeisiin kunnon töihin. Tuollainen häiriköinti on niin väärin. Elisa kerran haluaa sotaa niin Elisa saa sodan. Tämä Suomi24 on vain yksi kymmenistä kanavista missä tieto näistä vääryksistä nyt leviää. Jätin Trustpilottiinkin arvionnin ja yhdellä tähellä. Lumipallo kasvaa!
Mitenköhän mahtaa olla omien töiden tekemiesi laita? Mikäli et tiennyt, niin myyntikin on ammatti. Mitenköhän tuo on oikein mahdollista, että mukamas noin monesta numerosta soiteltaisiin ja jatkuvasti? Itelle saattavat soittaa ehkä kerran parissa kuukaudessa, siten että satun vastaamaan. Töissä puhelin on äänettömällä takin taskussa, niin ihan sama jos silloin soittelevat.
- Anonyymi
Eston voi asettaa ja sen jälkeen olevat yhteydenoton kotirauhan rikkomista ja oikeus kutsuu ja kunnon korvaukset tiedossa "unettomuutta ja kaikenlaista oheis haittoja, kuten työhön ei ole kykenevä"...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029