Mietiskellessäni olen ruvennut kuulemaan ääniä atlantiksesta. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia.
Äänet ovat humisevia ja jankuttavat koko ajan samaa: sähkön hinta suomessa on liian korkea jotta he voisivat enää eetteritasolla ylläpitää voimalinjojaan.
Mitä mieltä olette? KUsettaako Vattenfall.
En ole itse oikein varma. Saan sähköni turbiinista jonka humanoidit sijoittivat päähäni.
Se on sellainen käämijuttu, you know.
kuinka maadoitatte itsenne
4
494
Vastaukset
- leeper
Osa viestistäsi käy järkeen, mutta kaikkea en oikein usko. Taidat liiotella. Toisaalta niin tekee täällä moni muukin, joten saat anteeksi.
Monet humanoidirodut käyttävät disinformaatiota peittääkseen todelliset tarkoitusperänsä, totuus on kaivettava esiin. Eikä sitä tältä palstalta löydy, täällä maleksivat KUMMITUKSIIN USKOVAT PELLET! Vaikeampi on kääntää katseensa taivaalle, avaruuden rotujen totuuteen. Nämä oletetut haamut eivät voi tuoda ihmiskunnalle mitään uutta, ne ovat taantumusta, luolamiehen mielikuvituksen jäänne.
Nostakaa päänne! Tuntekaa tuulen tuiverrus!- 1010101
Halei!
- romuna
tee foliosta pipo ittelles
- juhan af grann :D
tee koko puku itelles ja mee tähän sivulle
http://mbnet.fi/zorgy/wanha/LahjaYstavalta.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135153
- 674984
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753550Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603128- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️451837- 381720
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598