Treffit vaiko ei?

Anonyymi-ap

Mitä sanotte tähän. Nainen tuttavapiiristä kutsui joululounaalle ravintolaan. Ollaan tunnettu etäisesti parisen vuotta ja nähty tietyn asian tiimoilta harvakseltaan, ei koskaan kahdestaan eikä muussa mielessä. Mitään vipinää ei ole ollut tähän mennessä.

Onko kyseessä treffit vai kaverina? Kutsu tuli viestinä muiden asioiden yhteydessä mutta sinne ei tule muita. Aika iso juttu pyytää tuttavaa yhtäkkiä joululounaalle vai onko?

43

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö voi kysyä suoraan häneltä?

      • Anonyymi

        Voisin, mutta en aio kysyä etukäteen. Kysyn tässä muiden vaikutelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin, mutta en aio kysyä etukäteen. Kysyn tässä muiden vaikutelmaa.

        Itse kysyisin kyllä etukäteen. Harrastaako kanssalesbot useinkin epämääräisiä kutsuja mistä ei ota selvää onko deitit vai ei. Ei ihme ettei suhteet luonnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kysyisin kyllä etukäteen. Harrastaako kanssalesbot useinkin epämääräisiä kutsuja mistä ei ota selvää onko deitit vai ei. Ei ihme ettei suhteet luonnistu.

        Miten liittyy suhteiden luonnistumiseen? En aio kysyä, näkeehän sen lounaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy suhteiden luonnistumiseen? En aio kysyä, näkeehän sen lounaalla.

        Liittyy.
        -->naiset käyttäytyvät yliasiallisesti ja lähettävät asiallisia viestejä ilman flirttiä mutta tapaamisen luonne pitäisi olla kaikille selviö. Näin esimerkkinä. Tilaisuudet parisuhteisiin voivat mennä ohi tai vaikeutua jos ei osaa olla tarpeeksi selkeä viestinnässään. Tämä oli se pointti. En nyt puhu sun tapauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy.
        -->naiset käyttäytyvät yliasiallisesti ja lähettävät asiallisia viestejä ilman flirttiä mutta tapaamisen luonne pitäisi olla kaikille selviö. Näin esimerkkinä. Tilaisuudet parisuhteisiin voivat mennä ohi tai vaikeutua jos ei osaa olla tarpeeksi selkeä viestinnässään. Tämä oli se pointti. En nyt puhu sun tapauksesta.

        Selvyys olisi parasta. Toisaalta usein nämä jutut lutviutuu vaikkei olla niin selviäkään, näin ainakin oman kokemusperustan pohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kysyisin kyllä etukäteen. Harrastaako kanssalesbot useinkin epämääräisiä kutsuja mistä ei ota selvää onko deitit vai ei. Ei ihme ettei suhteet luonnistu.

        Kysyisin kans etukäteen ettei nyt tulis epämiellyttävää väärinymmärrystä molemminpuolin...


    • Anonyymi

      Mitä kutsussa luki tarkemmin? Vaikuttaa kyllä treffeiltä mun mielestä. Miksi kukaan kutsuisi yks kaks tuttavaa syömään ja vielä joululounasta.

      • Anonyymi

        Luki suunnilleen: lähtisitkö kanssani joululounaalle, aika ja paikka. Ei mitään muuta. Tuli kylläkin samassa yhteydessä kuin toinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luki suunnilleen: lähtisitkö kanssani joululounaalle, aika ja paikka. Ei mitään muuta. Tuli kylläkin samassa yhteydessä kuin toinen asia.

        Selvät treffit mun mielestä. Eihän tota voi muuten käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvät treffit mun mielestä. Eihän tota voi muuten käsittää.

        Tottakai voi käsittää. Asiallinen lyhyt väritön viesti. Mistä jonkun tuttavan aivoituksia ja ajatuksia voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvät treffit mun mielestä. Eihän tota voi muuten käsittää.

        Noin itsekin päättelin, mitä muuta se voisi olla kun ei olla läheisiä ystäviäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi käsittää. Asiallinen lyhyt väritön viesti. Mistä jonkun tuttavan aivoituksia ja ajatuksia voi tietää.

        Miten treffeille sitten pitäisi kutsua? Jotenkin pidemmästi? Siinä oli toinen asia päällimmäisenä ja kutsu oli ohessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi käsittää. Asiallinen lyhyt väritön viesti. Mistä jonkun tuttavan aivoituksia ja ajatuksia voi tietää.

        Mä lähtisin siitä, että treffit kyseessä. Mieti nyt mikä muu se voi olla, ei mikään. Eihän joku puolituttu kutsu joululounaalle tosta vain ilman mitään ideaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin itsekin päättelin, mitä muuta se voisi olla kun ei olla läheisiä ystäviäkään.

        Näin se juuri menee. Sataprosenttisen varma et voi olla, mutta varaudu kuin treffeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se juuri menee. Sataprosenttisen varma et voi olla, mutta varaudu kuin treffeihin.

        Teen niin. Nyt alkoi jo jännittää kun puhuin tästä;) Tutustutaan kunnolla siellä ja näkee onko kemiaa, luistaako juttelu jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen niin. Nyt alkoi jo jännittää kun puhuin tästä;) Tutustutaan kunnolla siellä ja näkee onko kemiaa, luistaako juttelu jne.

        Onnea treffeille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea treffeille!

        Kiitos, katsotaan mitä tapahtuu:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvät treffit mun mielestä. Eihän tota voi muuten käsittää.

        Jaa että oli selvät treffit, ei sitä noista sanoista voi päätellä minkä lapset treffit, voihan olla että vaan ihan kaverimielessä . Jos minä kutsun ystävän lounaalle niin kutsun siksi että pidän hänestä ihmisenä. Sitten saa itse arvioida lounaalla mikä oli kutsun merikitys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin itsekin päättelin, mitä muuta se voisi olla kun ei olla läheisiä ystäviäkään.

        Läheisiksi ystäviksi myös tullaan tällä tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että oli selvät treffit, ei sitä noista sanoista voi päätellä minkä lapset treffit, voihan olla että vaan ihan kaverimielessä . Jos minä kutsun ystävän lounaalle niin kutsun siksi että pidän hänestä ihmisenä. Sitten saa itse arvioida lounaalla mikä oli kutsun merikitys

        Mun mielestä mainittiin, etteivät tunne kuin etäisesti eli ei voi puhua ystävistä. Tosta päättelin treffikutsuksi. Kuka pyytää jonkun etäisen tutun joululounaalle yhtäkkiä, ei kukaan.


    • Anonyymi

      Voi olla tai ei olla. Voihan olla että hän on vain yksinäinen ja haluaisi ystävän. Voi olla että hakee muuta. Treffeillä se selviää.

      • Anonyymi

        tämä just.
        itsekin kysyn tuttuja välillä töistä tai harrastuksen parista esim kahville...


      • Anonyymi

        Tuskin yksinäinen, näyttää olevan runsaasti seurapiiriä. En sano tässä mistä tiedän, menee muuten tunnistettavaksi. Siinä olet oikeassa, että lounaalla vasta selviää lopullisesti ja kohta se jo onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä just.
        itsekin kysyn tuttuja välillä töistä tai harrastuksen parista esim kahville...

        Kahvia ei voi verrata joululounaaseen.


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa kummasta on kyse. Tiedätkö onko kutsuja lesbo?

      • Anonyymi

        Tiedän suuntautumisesta tarpeeksi. Vaikea tosiaan sanoa mitään varmaa, siellä näkee mitä hän on valmistellut tai onko mitään.


    • Anonyymi

      No höh. Yksinäisten ihmisten hyvä hetki nähdä toisia tuttujakin. Ei tarvitse puida asiaa sen enempää. Vain ottaa se sellaisena lounas hetkenä vastaan ilman sen kummempia oletuksia. Treffatahan tulee sanasta tavata ja jos ois useammasta hetkestä kyse niin silloin voisi tapailla. Mutta nyt on kyse ihan hetkestä tutun kanssa ja voi höllätä ja nauttia hetkestä vailla oletuksia mistään. Niin varmasti tämä tuttu sen ajatteli. Jos pääset pidemmälle yhteydessä tai itse olet kiinnostunut niin sekin selviää. Älä kuitenkaan anna toiselle kaikua jos huomaat että toinen sinusta tykkää. Mutta juu hyvää joululounasta! Mun tuttavapiirissä tykätään käydä kerran jossain pikkujouluissa vähintään tai ainakin yhdet jouluruuat tulee syödä ennen pääpäivää. No big deal..

      • Anonyymi

        Yksinäisyydestä ei voi olla kysymys. Jouluruokia tulee syötyä monessa paikassa, työpaikalla, ystävien seurassa. Tuttavan kutsuminen joululounaalle on kai kuitenkin vähän epätavallista. Kohta selviää:)


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, no big deal


    • Anonyymi

      No ei siinä nyt mitään erikoista ole jos joku haluaa tarjota lounaan , siis ihan vaan kaverina , kamalaa olis jos itse tarjoaisi jollekin naiselle joka on tuttava jos siinä alettais epäilen heti jotain mitä ei ehkä ole olemassakaan .
      Joten ota lounas vastaan ja katso itse miten tilanne on.
      Tässä vissiin ei uskalla edes käskeä ketään naista kyläänkään jos siinä on pelko että ajateltaisiin sinun laillasi , kaikki naiset eivät ole lesboja mutta silti voivat olla hyviä kavereita ja tarjota lounaan jos pitää ystävästään.
      Tuli ajatus kun paras ystäväni ja minä olimme nuoria , niin tällä katsomuksella meidät olisi luokiteltu lesboiksi , sillä olimme aina yhdessä ja teimme harrastuksia myöskin yhdessä .
      Kumpikin naimisissa tahollaan miesten kanssa joita rakastettiin .
      Niin että sinun arvioitavaksi jää mitä lounas tuo tullessaan toivottavasti on niin ettet kadu lounastasi.

      • Anonyymi

        Niin ketäs kiinnostaa kaltaisesi lesboja pelkäävän heteron mielipidettä asiaan? Olet tosiaan väärällä palstalla jakelemassa neuvoja.


      • Anonyymi

        Ei kaikki lesbot tykkää siinä mielessä kaikista naisista. Terveitsetuntoinen nainen ei siitä pahastu, jos toinen nainen kiinnostuu oli sitten itse naisiin kallellaan tai ei.


    • Anonyymi

      Minäkin olen kutsunut työkaverin lounaalle, koska pidin hänen seurastaan. Ei välttämättä tarkoita mitään muuta. Luulen, että olisit jo aistinut, jos tuttavasi katsoo sinua eri tavalla tms. Kyllä sen vaan tietää, jos joku on kiinnostunut. Eli lähtisin siitä, että kavereina menette.

    • Voihan tuossa jottain olla 😉 ja pianhan tuo selvinnee onko vaiko ei. Iloisin mielin sinne kuitenkin. Mukavaa jouluista lounasta 😊

    • Anonyymi

      Kiitos kommentoineille! Kyllä nyt kävi niin, että tuttavasta tulee jotain suurempaa. Alussa vasta mutta tulin kertomaan, kun aloituksenkin tein. Hänpä aloitti siinä pöydässä "olen ihaillut sua jo kauan, olet... , onneksi lähdit lounaalle". Naapuripöydässäkin vähän hymyiltiin:)

      Hyvät jatkot palstalle ja onnea parin etsintään!
      Ap

      • Ihanaa ja kovasti teille onnea❤️


      • Anonyymi

        Huippuhienoa, mahtavaa!!


      • Anonyymi

        Mainiota, onnea teille! Nämä uutiset antavat aina uskoa.


      • ☺️👍🏼 Kuulostaa hyvältä. Onnea tulevaan!


    • Anonyymi

      Paras joululahja, mitä voi vaan toivoa🎁

    • Anonyymi

      Näitä on aina kiva lukea.. Onnea teille❤️

    • Anonyymi

      Olen niin onnellinen puolestasi ja välillä ihana lukea jotain positiivisia juttuja. Onnea teille ihanat❣️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe