Kuka sitä uutta uimahallia oikein hoitaa?
Altaat tosi paskaset,meniskö tarkastuksesta läpi?
Meidän perhe ei halua enää käydä jollei taso parane?...
Uimahallista
21
1259
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vesi kloorattu? Se tappaa kyllä paskat ja bakteerit. Ikävää jos altaat on paskassa.
- Anonyymi
Miksi paskannatte altaaseen? Sitä varten on vessat
- Anonyymi
Se nyt on vaan niin että itse kullakin iän myötä pidätyskyky heikkenee. Normi juuttu.
- Anonyymi
Ei ole ainoastaan Orimattilan ongelma. Samaa havaittu muuallakin.
- Anonyymi
Kerää ne kelluvat lapset pussiin, niin uinti voi jatkua. Äläkä juo sitä vettä myöskään.
- Anonyymi
Älykkäitä vastauksia taas tulee,kertoo Orimattilan tasosta...
- Anonyymi
Sinä se vasta nero oletkin.
- Anonyymi
Ettei vaan olisi Virtanen JUUS
- Anonyymi
AP tarkoitti ehkä jotain muuta mitä täällä kommentoidaan,kertoo tämän kaupungin älystä🙄 aika surullista
- Anonyymi
Eli puhut siis itsestäsi myös?
- Anonyymi
NO, tosi hyvä juttu jos ette käy.
- Anonyymi
Joo ei käydä meiltäkään ennää. Säästyy nekin rahat.
- Anonyymi
Ei ole ihme että Orimattilassa voidaan huonosti kun näitä kommentteja lukee.Joku tätä kylää vaivaa ja pahasti...
- Anonyymi
Mikäs sua sitten vaivaa? Ootko käyny kyselemässä viisaammilta?
- Anonyymi
Joko tää onkelma ratkes?
- Anonyymi
Kyllä oli hyvä uimavalvoja 70/80 lukujen taitteessa orimattilan uudessa uimahallissa.
Oli jämpti mies nimeltään Timppa.- Anonyymi
Timppa taitaa olla nykyinenkin hallivastaava....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timppa taitaa olla nykyinenkin hallivastaava....
Taisi vaan olla se 70/80 luvun taitteen Timppa mies joka laittoi sössöt kuriin.
- Anonyymi
Joko taso on parantunu hallissa? Onko paskanen ?
- Anonyymi
Tämä hyvä tietää. Meidän perhe ei käytä uimahallia. Terveisin Urpolat Lyytinmäestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642