kuinka kauan uskotte että keinotekoisesti pidetään

Anonyymi-ap

pörssiä ylhäällä?olisi tulevaisuutta ajatellen terveellistä pudottautua ansaitulle tasolle eikä vain aina aina vaan pumpata rahaa markkinalle!itse veikkaan että tammi helmikuu on hyvää pudotuksen aikaa.senpä takia en nyt lyökään markkinalle rahojani tai toki 70 pinnaa on markkinalla mutta sotakassakin on kohtuu suuri

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "veikkaan"

      Minä olen lopettanut veikkaamisen melkein kokonaan, yksi rivi lottoa on kyllä joka viikolle.

      Sijoittamista olen sensijaan harrastanut 30 vuotta, huomasin että se tuotaa paremmin kuin veikkaaminen.

      • Anonyymi

        Niin.mikä oli vastauksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.mikä oli vastauksesi?

        Sun tarttee laatia kysymys tuon mun vastauksen mukaan. Minä kirjoitin oikean vastauksen, kysymys joka oli esitetty, oli väärä.

        Jos on tarve änkyttää vielä tosta niin ota nopat vaikka monopoli pelistä ja heitä niitä. Jos tulee kutonen niin menee 6 vuotta, ykkösellä ens keväänä romahtaa kaikki ja tulee maailmanloppu.

        Joko ymmärsit?


    • Anonyymi

      Onko tää pörssi taas vain kupla joka odottaa puhkeamistaan?

      • Anonyymi

        No tässä ajankohdassa kyllä 😎tulevaisuus on euroopassa aivan kauhea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä ajankohdassa kyllä 😎tulevaisuus on euroopassa aivan kauhea

        Nuoret pojat panikoi.

        Aina on ollut "hirveet näkymät" ja "romahdus ovella" ja aina vaan on porskutettu.

        Jättäkää toi vatkaaminen vähemmälle ja sijoittakaa pitkäjänteisesti niin ei tarvi stressata.


    • Anonyymi

      Kupla saattaisi olla jos OMX-Helsinki olisi 15000 ja yli,
      Nyt vain kärvistellään 11000 indeksitason molemmin puolin.

    • Ilman Venäjän hyökkäyssotaa Ukrainaan olisi Helsinginkin indeksi siinä 12 500:n paikkeilla. Ja joku vielä valittaa pörssin pitämisestä ylhäällä...

      • Anonyymi

        Tajuat varmaan että pörssiä on keinotekoisesti pidetty ylhäällä pumppaamalla paperi rahaa loputtomiin.punainen hälytys valo jo palaa ja jossain kohtaa tulee luontainen puhdistuminen ja kyyti on sitten tosi kylmää.QT ja muut teknologia yritykset ovat jo puhaltaneet ilmoja pihalle ja kyllä sieltä muutkin tulee perässä ennemmin tai myöhemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuat varmaan että pörssiä on keinotekoisesti pidetty ylhäällä pumppaamalla paperi rahaa loputtomiin.punainen hälytys valo jo palaa ja jossain kohtaa tulee luontainen puhdistuminen ja kyyti on sitten tosi kylmää.QT ja muut teknologia yritykset ovat jo puhaltaneet ilmoja pihalle ja kyllä sieltä muutkin tulee perässä ennemmin tai myöhemmin

        Kohta Qt-Group nousee, aattelin laittaa siihen lappuun kiinni 100 tonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta Qt-Group nousee, aattelin laittaa siihen lappuun kiinni 100 tonnia.

        Nonnii..kalatkin ui vastavirtaan .osta sinä kun sisäpiiri myy 😄


    • Anonyymi

      Voi taivas.🤭pitäisikö hyvesignaloida ukrainan kääpiön puolesta?😄

    • Anonyymi

      Minkä tason koet ansaitsevasi?

      • Anonyymi

        Meinaatko tasoa muurari veljeydessä vai hengellisessä opissa?


    • Anonyymi

      QT group - siinä se on Suomen osakelistojen jalokivi.
      Nyt on tullut tankattua kyseistä osaketta siihen malliin, että pankistakin varmaan kohta soittelevat.
      Riippuen ja roikkuen maailman menosta 2-3 vuoden kuluttua osake on taas yli 150 € ja taas kuullaan valivali, miksi en ostanut.....

      • Anonyymi

        Miten hyvin sulla on nuo arvaukset tähän mennessä osuneet kohdilleen?

        Vaikka nyt viimeisen viiden vuoden sisällä, vai oletko harrastanut veikkaamista vielä niin kauaa?


    • Anonyymi

      Itse ainaki ostin Qt-Grouppia täysin väärään aikaan 80 euron kappale hinnalla mutta onneksi "vain" 5 tonnilla. Harvian kanssa myös meni ajoitus täysin pieleen. Mitä tää Qt-Group edes tekee? :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Arvo- ja kasvuosakkeiden erot ovat monin paikoin tosi isoja. Iso osa tulevaisuuteen kurkottavista kasvuosakkeista on palautettu vähintäänkin jo maan pinnalle tai lyöty peräti kellariin asti, kun korkoja on nostettu rivakasti. Arvo pärjää paremmin. Pohjat olivat jo tai tulevat pian lähikuukausina kevättä kohti.

    • Anonyymi

      Luulin että velkaelvytys on lopetettu ja on siirrytty korkojen nostoon. Pörssi ei näytä olevan kovin huolissaan ensi vuodesta. Jos ensi vuosi olisi synkkä pörssi romahtaisi nyt heti.

      • Anonyymi

        Silloin on sijoittaminen vahvalla pohjalla kun sijoittamisen päätökset perustuu pörssiromahduksen pelkoon.

        Paniikissa maanantaina, osta tiistaina, keskiviikkona on rauhallista kun on nousupäivä, torstaina ROMAHDUS -0,7 prosenttia, perjantaina kaikki paniikissa myyntiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe