Pitäiskö laittaa pystöhön tuo vankilaJumalanpalvelus? Vähän kyllä nukuttais, mutta kyllä ne yöllä paimenekkin heräs mekkalaan!
VankilaJumalanpalvelus
9
169
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin meteliin, ei niihin mekka-juttuihin.
- Anonyymi
No jos alkuvirtenä olisi tota "heinillä härkien kaukalon" täytyy kyllä sanoa että rosmojen petit on ankeampia kun Jeesuslapsen. Jeesuksella oli heinät. Rosmoilla superloonipatjat joita he askartelevat. Olen kuullut että niihin tehdään reikiä hävyttömiä tarkoituksia varten!
- Anonyymi
Nyt meni yks teksi vähän jäähylle. Pitää rauhottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni yks teksi vähän jäähylle. Pitää rauhottua.
Vartin tupakkitauko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartin tupakkitauko.
Noniin. Ja ehtoollista ei nytten tarjota. Mutta jouluyönä on riisipuuro, ja jos se puurokippo lentää luukusta ulos ennen aikojaan niin käy kun joulukuvaelmassa;JA NIIN SAAPUI SUURI TAIVAALLINEN SOTAJOUKKO YÖLLÄ KEDOLLE JA LAUSUI PAIMENILLE; ÄLKÄÄ PELÄTKÖ! JAa loppuvirtenä on "enkeli taivaan lausui näin"
- Anonyymi
Riisipuuron saa kanelilla tai sokerilla ja maidolla. Tai kanelilla ja sokerilla. Vähänkö kahelia. No KUULOVAMMASELLE se kuulostaa kahelilta.
- Anonyymi
Niin ja pakko pistää ennenkuin rupian nukkuun tuon virren "Oi ruusu iisain juuren" se sopii rosmoille ja ryöväreille, mutta ei tekopyhille. Mulle tylee tosta mieleen jouluruusun legenda joka vissiin löytyy ylen elävästä arkistosta.
Koetko jumalan alveluksen vankilana vai oletko vankilassa jossa on jumalanpalvelus?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882